Gość Mathoos Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Witam Jestem pierwszy raz na forum. Ostatnio stałem się posiadaczem Nissana Sunny gti, generalnie auto w średnim stanie. Ale wziąłem się od razu za generalny remont. Auto jest w tej chwili w totalnym rozkładzie. Silnik doprowadziłem już do niezłego stanu i teraz chciałbym się troszeczkę pobawić. Jestem raczej początkujący dlatego mam pare pytań. Ostatnio zakupiłem przepływkę od almery gti, nową pompę walbro oraz regulator ciśnienia paliwa. I mam takie pytanie czy po zamontowaniu wszystkiego będzie to jakoś grało? Czy muszę stroić elektronikę? Jakie ciśnienie muszę ustawić na regulatorze żeby to porządnie chodziło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Michalllo Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Witam Jestem pierwszy raz na forum. Ostatnio stałem się posiadaczem Nissana Sunny gti, generalnie auto w średnim stanie. Ale wziąłem się od razu za generalny remont. Auto jest w tej chwili w totalnym rozkładzie. Silnik doprowadziłem już do niezłego stanu i teraz chciałbym się troszeczkę pobawić. Jestem raczej początkujący dlatego mam pare pytań. Ostatnio zakupiłem przepływkę od almery gti, nową pompę walbro oraz regulator ciśnienia paliwa. I mam takie pytanie czy po zamontowaniu wszystkiego będzie to jakoś grało? Czy muszę stroić elektronikę? Jakie ciśnienie muszę ustawić na regulatorze żeby to porządnie chodziło? Udaj się do magika od tych spraw :)http://forum.nissanklub.pl/index.php/user/415-coobcio/ On Ci na pewno pomoże, poza tym też jest z W-wy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 (edytowane) Jak masz wallbro to ona sama z siebie podniesie nieco ciśnienie i do ok 165KM i 200Nm wyda bez dokładania regulatora ciśnienia paliwa... Fabrycznie te samochody do ok 4500 mają minimalnie za ubogą mieszankę a powyżej 5000 za bogatą, tak więc podnosząc cisnienie nieco poprawisz dól ale pogorszysz górę, nie ma to jak storjenie elektroniki którym to zajmuję się na co dzień Edytowane 23 Grudnia 2009 przez Coobcio 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mathoos Opublikowano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2009 Jak masz wallbro to ona sama z siebie podniesie nieco ciśnienie i do ok 165KM i 200Nm wyda bez dokładania regulatora ciśnienia paliwa... Fabrycznie te samochody do ok 4500 mają minimalnie za ubogą mieszankę a powyżej 5000 za bogatą, tak więc podnosząc cisnienie nieco poprawisz dól ale pogorszysz górę, nie ma to jak storjenie elektroniki którym to zajmuję się na co dzień Dzięki Kuba za pomoc, jak poskładam wszystko to pewnie uśmiechnę się do Ciebie w sprawie tej elektroniki. Muszę tylko zakupić jeszcze ekumastera. A powiedz mi jeszcze gdzie spawałeś wydech w Warszawie, bo też planuje 2,5 z nierdzewki na jednym tłumiku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lipass Opublikowano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2009 wydech to albo m-tech albo el-tec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mathoos Opublikowano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2009 (edytowane) wydech to albo m-tech albo el-tec znalazłem el-teca w piastowie. Czy któryś z was robił tam wydech? Edytowane 24 Grudnia 2009 przez Mathoos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2009 (edytowane) Drogo ale pożądnie to EL-tec raz się płaci i ma się tak jak trzeba bez poprawek, przynajmniej 4 wydechy u nich robiłem A Co do Ecu mastera to Ja jestem jego przedstawicielem na wawe i ciągle mam go w sprzedaży Mam też używkę, zmieniałem panu na ECU Mastera III tak wiec II w dobrej kasie do oddania, na gotowo z podłączeniem i wystrojeniem miał byś po świątecznej promocji Edytowane 24 Grudnia 2009 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mathoos Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Biorę tego ecu mastera, dogadamy się jakoś na prv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość onegog Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 znalazłem el-teca w piastowie. Czy któryś z was robił tam wydech? Ja robiłem w Listopadze. Co prawda tylko końcowy, bo reszta już była. Lipy nie robią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szopen Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 Ja robiłem w Listopadze. Co prawda tylko końcowy, bo reszta już była. Lipy nie robią u mnie jezdzi końcowy eltec 3 lata , dzwiek bez zmian , oznak zuzycia brak. Drogo i bardzo dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mathoos Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Chciałbym odkopać temat. Zrobiło się troszeczkę cieplej można dalej się brać za auto. Ostatnio wymieniłem napinacz łańcucha rozrządu i coś jest nie tak. Wiem że nie powinienem pytać o to tutaj ale nie chce mi się zakładać nowego tematu. Mianowicie po wymianie, kontrolka od ciśnienia oleju zaczęła gasnąć jakieś 3 sekundy po odpaleniu auta a przy tym słychać jakieś stuki. Nie wiem czy ma to jakiś związek z rozrządem ale wcześniej tego nie miałem. Będę wdzięczny za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGayver Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 wydaje mi sie ze napinacz nie wypelnil sie dostatecznie olejem, ale moze ktos to jeszcze potwierdzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 (edytowane) Jest tak jak pisze kolega powyżej... Paręnaście sekund morze porzęźić i powinna być już cisza... Jeszcze jest opcja że nie spuściłeś zabezpieczenia z napinacza tylko odrazu odpaliłeś wóz, przez co doszło by do przeskoczenia łańcucha na wałku wydechowym o ząb do tyłu. Wówczas wolne obroty masz nie równe i auto znacznie gorzej przyspiesza. Edytowane 5 Lutego 2010 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mathoos Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Jest tak jak pisze kolega powyżej... Paręnaście sekund morze porzęźić i powinna być już cisza... Jeszcze jest opcja że nie spuściłeś zabezpieczenia z napinacza tylko odrazu odpaliłeś wóz, przez co doszło by do przeskoczenia łańcucha na wałku wydechowym o ząb do tyłu. Wówczas wolne obroty masz nie równe i auto znacznie gorzej przyspiesza. Zabezpieczenie zostało spuszczone, myślę że ustawione jest ok, tylko dziwi mnie to że ten olej tak długo wypełnia ten napinacz, wcześniej na oryginalnym tego nie było. Ale tak czy siak chyba z silnikiem nic nie powinno się stać jak sobie tak porzęzi przy odpalaniu jakieś 3 sekundy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Wniosek nasuwa się jeden, nowy zamiennik napinacza jest gorszy od leciwego oryginału... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lobo Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Ja robiłem w Listopadze. Co prawda tylko końcowy, bo reszta już była. Lipy nie robią ja ma caly wydech od kolektora do koncowego z elteca.... jak napisal Coob drogo ale warto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas.nis Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Panowie,jeśli pamięć mnie nie myli to w sr20 napinacz łańcucha nie jest hydrauliczny tylko rozpiera go sprężyna .To chyba nie ma związku napinacz do gaśnięcia długo kontrolki oleju. Jeśli się mylę poprawcie mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alib1984 Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Jest hydrauliczny w SR20... Z tym jest wiecznie problem, najlepiej by było chyba nie ruszać oryginału, bo zamienniki są o d..ę rozbić... Chyba, że Kuba poleci jakiegoś pewniaka, który nie padnie po 2kkm??? U mnie np hałasuje tylko na wolnych, nawet jak jest na ssaniu(1500 obr/min), to jest cicho, jak obroty zaczną spadać, to przy ok 1300 zaczyna grać, a przy 900, to już jakbyś zostawił klucze na głowicy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Najbardziej to polecam używki z GTi-R i z późnym roczników Primery P11.144 - mają znacznie więcej ząbków przez co mocniej i precyzyjniej naciągają łanuch tak więc rola hydrauliki w takim napinaczu praktycznie maleje do zera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alib1984 Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Kuba, a nie znalazł byś jakiegoś przyzwoitego egzemplarza u siebie w garage? Jeśli tak, do daj info na PW... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mathoos Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 Dobrze że nie wyrzuciłem oryginału, chyba powrócę do wcześniejszej konfiguracji, na pewno nie było gorzej w porównaniu do obecnego stanu. A ciekawe ile by kosztował taki napinacz w ASO, pewnie lepiej nie mówić. W końcu udało się zrobić coś w miarę porządnie, CAI w moim wykonaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MRC Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 skąd wziąłeś kawałek tej rurki z wyjściem na wolne obroty ? da się taką kupić ? czy trzeba samemu dorobić? widzę że masz szeroką przepływkę ecu masterem stroiłeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mathoos Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 (edytowane) Chciałbym odkopać temat w związku z pojawieniem się nowych możliwości. Mianowicie mam możliwość zakupienia dobrego silnika SR20DEH Primera P11 99 rok. Jak się to ma do przekładki do mojego Sunny, jak z mocowaniem silnika, czy moja skrzynia i półosie zagrają z tym silniczkiem? Edytowane 8 Kwietnia 2010 przez Mathoos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Wszytko pasuje, ładuj silnik wraz z kolekotrem ssącym ze swojego przełóż jedynie silniczki krokowe, także będziesz potrzbować koncówek do wtryskiwaczy - kostek... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.