Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Modyfikacje Sunny GTI


Gość Mathoos
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem pierwszy raz na forum.

Ostatnio stałem się posiadaczem Nissana Sunny gti, generalnie auto w średnim stanie.

Ale wziąłem się od razu za generalny remont. Auto jest w tej chwili w totalnym rozkładzie.

Silnik doprowadziłem już do niezłego stanu i teraz chciałbym się troszeczkę pobawić.

Jestem raczej początkujący dlatego mam pare pytań.

Ostatnio zakupiłem przepływkę od almery gti, nową pompę walbro oraz regulator ciśnienia paliwa.

I mam takie pytanie czy po zamontowaniu wszystkiego będzie to jakoś grało?

Czy muszę stroić elektronikę?

Jakie ciśnienie muszę ustawić na regulatorze żeby to porządnie chodziło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Michalllo

Witam

Jestem pierwszy raz na forum.

Ostatnio stałem się posiadaczem Nissana Sunny gti, generalnie auto w średnim stanie.

Ale wziąłem się od razu za generalny remont. Auto jest w tej chwili w totalnym rozkładzie.

Silnik doprowadziłem już do niezłego stanu i teraz chciałbym się troszeczkę pobawić.

Jestem raczej początkujący dlatego mam pare pytań.

Ostatnio zakupiłem przepływkę od almery gti, nową pompę walbro oraz regulator ciśnienia paliwa.

I mam takie pytanie czy po zamontowaniu wszystkiego będzie to jakoś grało?

Czy muszę stroić elektronikę?

Jakie ciśnienie muszę ustawić na regulatorze żeby to porządnie chodziło?

Udaj się do magika od tych spraw :)http://forum.nissanklub.pl/index.php/user/415-coobcio/

On Ci na pewno pomoże, poza tym też jest z W-wy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz wallbro to ona sama z siebie podniesie nieco ciśnienie i do ok 165KM i 200Nm wyda bez dokładania regulatora ciśnienia paliwa...