Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Modyfikacje Sunny GTI


Gość Mathoos
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem pierwszy raz na forum.

Ostatnio stałem się posiadaczem Nissana Sunny gti, generalnie auto w średnim stanie.

Ale wziąłem się od razu za generalny remont. Auto jest w tej chwili w totalnym rozkładzie.

Silnik doprowadziłem już do niezłego stanu i teraz chciałbym się troszeczkę pobawić.

Jestem raczej początkujący dlatego mam pare pytań.

Ostatnio zakupiłem przepływkę od almery gti, nową pompę walbro oraz regulator ciśnienia paliwa.

I mam takie pytanie czy po zamontowaniu wszystkiego będzie to jakoś grało?

Czy muszę stroić elektronikę?

Jakie ciśnienie muszę ustawić na regulatorze żeby to porządnie chodziło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Michalllo

Witam

Jestem pierwszy raz na forum.

Ostatnio stałem się posiadaczem Nissana Sunny gti, generalnie auto w średnim stanie.

Ale wziąłem się od razu za generalny remont. Auto jest w tej chwili w totalnym rozkładzie.

Silnik doprowadziłem już do niezłego stanu i teraz chciałbym się troszeczkę pobawić.

Jestem raczej początkujący dlatego mam pare pytań.

Ostatnio zakupiłem przepływkę od almery gti, nową pompę walbro oraz regulator ciśnienia paliwa.

I mam takie pytanie czy po zamontowaniu wszystkiego będzie to jakoś grało?

Czy muszę stroić elektronikę?

Jakie ciśnienie muszę ustawić na regulatorze żeby to porządnie chodziło?

Udaj się do magika od tych spraw :)http://forum.nissanklub.pl/index.php/user/415-coobcio/

On Ci na pewno pomoże, poza tym też jest z W-wy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz wallbro to ona sama z siebie podniesie nieco ciśnienie i do ok 165KM i 200Nm wyda bez dokładania regulatora ciśnienia paliwa...

Fabrycznie te samochody do ok 4500 mają minimalnie za ubogą mieszankę a powyżej 5000 za bogatą, tak więc podnosząc cisnienie nieco poprawisz dól ale pogorszysz górę, nie ma to jak storjenie elektroniki którym to zajmuję się na co dzień :D

Edytowane przez Coobcio
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz wallbro to ona sama z siebie podniesie nieco ciśnienie i do ok 165KM i 200Nm wyda bez dokładania regulatora ciśnienia paliwa...

Fabrycznie te samochody do ok 4500 mają minimalnie za ubogą mieszankę a powyżej 5000 za bogatą, tak więc podnosząc cisnienie nieco poprawisz dól ale pogorszysz górę, nie ma to jak storjenie elektroniki którym to zajmuję się na co dzień :D

 

Dzięki Kuba za pomoc, jak poskładam wszystko to pewnie uśmiechnę się do Ciebie w sprawie tej elektroniki.

Muszę tylko zakupić jeszcze ekumastera.

A powiedz mi jeszcze gdzie spawałeś wydech w Warszawie, bo też planuje 2,5 z nierdzewki na jednym tłumiku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drogo ale pożądnie to EL-tec raz się płaci i ma się tak jak trzeba bez poprawek, przynajmniej 4 wydechy u nich robiłem :)

A Co do Ecu mastera to Ja jestem jego przedstawicielem na wawe i ciągle mam go w sprzedaży :)

Mam też używkę, zmieniałem panu na ECU Mastera III tak wiec II w dobrej kasie do oddania, na gotowo z podłączeniem i wystrojeniem miał byś po świątecznej promocji :)

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja robiłem w Listopadze. Co prawda tylko końcowy, bo reszta już była.

Lipy nie robią

 

 

u mnie jezdzi końcowy eltec 3 lata , dzwiek bez zmian , oznak zuzycia brak. Drogo i bardzo dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Chciałbym odkopać temat. Zrobiło się troszeczkę cieplej można dalej się brać za auto.

Ostatnio wymieniłem napinacz łańcucha rozrządu i coś jest nie tak.

Wiem że nie powinienem pytać o to tutaj ale nie chce mi się zakładać nowego tematu.

Mianowicie po wymianie, kontrolka od ciśnienia oleju zaczęła gasnąć jakieś 3 sekundy po odpaleniu auta a przy tym słychać jakieś stuki.

Nie wiem czy ma to jakiś związek z rozrządem ale wcześniej tego nie miałem.

Będę wdzięczny za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi sie ze napinacz nie wypelnil sie dostatecznie olejem, ale moze ktos to jeszcze potwierdzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest tak jak pisze kolega powyżej...

Paręnaście sekund morze porzęźić i powinna być już cisza...

Jeszcze jest opcja że nie spuściłeś zabezpieczenia z napinacza tylko odrazu odpaliłeś wóz, przez co doszło by do przeskoczenia łańcucha na wałku wydechowym o ząb do tyłu.

Wówczas wolne obroty masz nie równe i auto znacznie gorzej przyspiesza.

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest tak jak pisze kolega powyżej...

Paręnaście sekund morze porzęźić i powinna być już cisza...

Jeszcze jest opcja że nie spuściłeś zabezpieczenia z napinacza tylko odrazu odpaliłeś wóz, przez co doszło by do przeskoczenia łańcucha na wałku wydechowym o ząb do tyłu.

Wówczas wolne obroty masz nie równe i auto znacznie gorzej przyspiesza.

Zabezpieczenie zostało spuszczone, myślę że ustawione jest ok, tylko dziwi mnie to że ten olej tak długo wypełnia ten napinacz, wcześniej na oryginalnym tego nie było. Ale tak czy siak chyba z silnikiem nic nie powinno się stać jak sobie tak porzęzi przy odpalaniu jakieś 3 sekundy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Ja robiłem w Listopadze. Co prawda tylko końcowy, bo reszta już była.

Lipy nie robią

 

 

ja ma caly wydech od kolektora do koncowego z elteca.... jak napisal Coob drogo ale warto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lukas.nis

Panowie,jeśli pamięć mnie nie myli to w sr20 napinacz łańcucha nie jest hydrauliczny tylko rozpiera go sprężyna :rolleyes: .To chyba nie ma związku napinacz do gaśnięcia długo kontrolki oleju.

Jeśli się mylę poprawcie mnie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość alib1984

Jest hydrauliczny w SR20... Z tym jest wiecznie problem, najlepiej by było chyba nie ruszać oryginału, bo zamienniki są o d..ę rozbić... Chyba, że Kuba poleci jakiegoś pewniaka, który nie padnie po 2kkm??? U mnie np hałasuje tylko na wolnych, nawet jak jest na ssaniu(1500 obr/min), to jest cicho, jak obroty zaczną spadać, to przy ok 1300 zaczyna grać, a przy 900, to już jakbyś zostawił klucze na głowicy... :whistle:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najbardziej to polecam używki z GTi-R i z późnym roczników Primery P11.144 - mają znacznie więcej ząbków przez co mocniej i precyzyjniej naciągają łanuch tak więc rola hydrauliki w takim napinaczu praktycznie maleje do zera :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mathoos

Dobrze że nie wyrzuciłem oryginału, chyba powrócę do wcześniejszej konfiguracji, na pewno nie było gorzej w porównaniu do obecnego stanu.

A ciekawe ile by kosztował taki napinacz w ASO, pewnie lepiej nie mówić.

 

W końcu udało się zrobić coś w miarę porządnie,

CAI w moim wykonaniu

 

post-24060-1267807509,3391_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skąd wziąłeś kawałek tej rurki z wyjściem na wolne obroty ? da się taką kupić ? czy trzeba samemu dorobić? widzę że masz szeroką przepływkę ecu masterem stroiłeś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Chciałbym odkopać temat w związku z pojawieniem się nowych możliwości.

Mianowicie mam możliwość zakupienia dobrego silnika SR20DEH Primera P11 99 rok. Jak się to ma do przekładki do mojego Sunny, jak z mocowaniem silnika, czy moja skrzynia i półosie zagrają z tym silniczkiem?

Edytowane przez Mathoos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszytko pasuje, ładuj silnik wraz z kolekotrem ssącym ze swojego przełóż jedynie silniczki krokowe, także będziesz potrzbować koncówek do wtryskiwaczy - kostek...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...