goago Opublikowano 7 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2005 wymiana walkow (walka)rozrzadu do motoru 1,4 od 1,6 :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 13 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2005 bardzo bym prosil o odpowiedz mam mozliwosz kupic za 150zl takie walki od almerki 1.6 wymienia sie dwa czy tylko ssacy? moze ktos jednak mi doradzi? :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bastek Opublikowano 14 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2005 Ja Ci niestety nie pomogę, ale jak nie będzie żadnych postów, to napisz na priv do Coobcia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2005 silnik GA14 od GA16 różni się jedynie wałkiem wydechowym, w 1,6 ma on wiekszy skok i pozniej się otwiera, ponadto głowica w 1,6 ma większe zawory i kanały dorba opcja to przełozenei całej głowy z 1,6 do 1,4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bastek Opublikowano 23 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2005 silnik GA14 od GA16 różni się jedynie wałkiem wydechowym, w 1,6 ma on wiekszy skok i pozniej się otwiera, ponadto głowica w 1,6 ma większe zawory i kanały dorba opcja to przełozenei całej głowy z 1,6 do 1,4. Czyli jeśli mam GA14, a chce mieć GA16, to nie muszę zmieniać całego silnika?? W takim razie co muszę zmienić?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2005 jak wsadzisz same tloki od GA16 do swojego GA14 (trzeba szlif zrobić) to wyjdzie ci pojeność coś w granicy 1450cc nei warto jednak przekladać walu oraz korbowodów bo silnik straci na hęci krecanie sie na wysokich obrotach. Głowice warto calą przełorzyć ze wzgledu na jej lepsze doprowadzanie i odprowadzanie. Walki mogą zostać z 1,4 bo na walku wydechowym z 1,6 poprawi sie dol ale za to pogorszy góra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bastek Opublikowano 23 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2005 A jak będzie najtaniej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2005 Sama głowica z 1,6 i twoje wałki. W przyszłości można zawsze trzasnąć wałki np. od Świątka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bastek Opublikowano 23 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2005 Wtedy trzeba się bawić z modyfikacjami softu? Ile może kosztować głowica do 1,6? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2005 sama głowa na allegro pwno ze 300zł... Samo w sobie powinna dać odczówalny przyrost mocy, modyfikacja softu to dodatkowe konie, najprosciej to zrobić tak jak mialem u siebei wzbogacacz mieszanki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bastek Opublikowano 23 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2005 Nissan miał taki silnik CA16DE czy to pomyłka? Co o tym myślisz, Kuba? http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=55062792 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2005 CA to bardzo mocne silniki chyba 125koni seryjnie nie weim czy beda elamnty pasowały do GA... Raczej nie pasowała by ta glowica to zupelnie inne silniki, ale moge sie myslić najlepiej to sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 28 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2005 CA to silniki z czerwoniastymi pokrywkami... CA16DE seryjnie ma moc 110kM z katem i 115 bez kata. Natomiast CA18DE odpowiednio 125 i 130kM. Montowano te sinliki w SUNNY N13 i B12. W S13 siedzi CA18DET ale to troszke inna bajka bo silnik jest tam wcisniety wzdluz gdyz naped jest na tylna os w tymze pojezdzie (inna skrzynia, kolektory, rury, turbo itd..itp). Na zdjeciu CA16DE w moim trupie A do jakiej mocy mozna go podciagnac??? Hmmm... moze zobaczymy? :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2005 Hardkorowym N/A nawet ponad 200koni a z turbo jeszce wiecej.... Wszystko $$$ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 29 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2005 Hardkorowym N/A nawet ponad 200koni a z turbo jeszce wiecej.... Wszystko $$$ No tak ale czy ten silniczek ma natrysk na denka tlokow i czykorbki z walem wytrzymalyby turbo? Drzemia w nim az takie niespozytkowane mozliwosci? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2005 za $$ mozna wszytko mozna dolozyć natrysk... Ale to strata gotowki uturbianie toego co masz, po co sie mecczyc kabinować i przeplacac jak mozna dosłownie Plug and Play zamonotować CA18DET i bez wiekszych problemów zrobić z niego 250koni za rozsądne pieniadze :roll: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.