Gość skrzyp2 Opublikowano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2009 Witam Wszystkich, No i stało się W przeddzień Wigilii Almerka została rozbita. Silne uderzenie z boku, w tylną "ćwiartkę" (Alma 3-drzwiowa) i koło. Szczegóły na załączonym zdjęciu. Uszkodzone : - w/w ćwiartka/błotnik (potężne wgniecenie, cała część do wymiany) - drzwi (pokrzywione, choć otwierają się), zapewne do klepania i lakierowania - prawdopodobnie zawieszenie tylne - wydech (coś się zerwało i zahacza przy przejeździe przez niskie progi zwalniające, bardzo głośny) - nie wiem co jeszcze, ale wyściółka bagażnika jest pofałdowana - zamek centralny fiksuje Szyby i poduszki całe. Gdzie w W-wie mógłbym to wycenić i ew. zrobić ? Jeśli chodzi o blacharke to najchętniej przy zastosowaniu części z rozbiórki/innego rozbitka. Zycze wszystkim Spokojnych, BEZPIECZNYCH, Wesołych Świąt ! Pozdrawiam, Wojtek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meridion Opublikowano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2009 Witam Wszystkich, No i stało się W przeddzień Wigilii Almerka została rozbita. Silne uderzenie z boku, w tylną "ćwiartkę" (Alma 3-drzwiowa) i koło. Szczegóły na załączonym zdjęciu. Uszkodzone : - w/w ćwiartka/błotnik (potężne wgniecenie, cała część do wymiany) - drzwi (pokrzywione, choć otwierają się), zapewne do klepania i lakierowania - prawdopodobnie zawieszenie tylne - wydech (coś się zerwało i zahacza przy przejeździe przez niskie progi zwalniające, bardzo głośny) - nie wiem co jeszcze, ale wyściółka bagażnika jest pofałdowana - zamek centralny fiksuje Szyby i poduszki całe. Gdzie w W-wie mógłbym to wycenić i ew. zrobić ? Jeśli chodzi o blacharke to najchętniej przy zastosowaniu części z rozbiórki/innego rozbitka. Zycze wszystkim Spokojnych, BEZPIECZNYCH, Wesołych Świąt ! Pozdrawiam, Wojtek Witam, proponuję ten adres, ale czy uda się w okresie świątecznym? WARSZAWA, ul. Górczewska 228F Tel. 022 532-85-85 Fax. 022 532-85-65 Pozdrawiam Norbert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majsterus Opublikowano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2009 pokaż fotki wnętrza, bo tam jest usztywnienie mocowania amortyzatora... i fotkę z wzdłużnego profilu. robota jakieś 600-800zł (u mnie) +nowe drzwi i błotnik kupisz błotnik z anglika reszte wyciągną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skrzyp2 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 (edytowane) pokaż fotki wnętrza, bo tam jest usztywnienie mocowania amortyzatora... i fotkę z wzdłużnego profilu. robota jakieś 600-800zł (u mnie) +nowe drzwi i błotnik kupisz błotnik z anglika reszte wyciągną. Dzięki ! A gdzie musiałbym ją zawieźć ? (alternatywnie - dysponujesz lawetą ?) Dziś - już bez emocji - pstryknę więcej zdjęć. Pytania : 1 czy błotnik i drzwi zamówiłby warsztat czy poszukać samemu na Allegro ? 2 jak powinien być cięty błotnik ? (sam błotnik czy ćwiartka cięta do połowy samochodu, bo i z takim czymś się spotkałem ?) 3 czy drzwi nie da się wyklepać/wyciągnąć tak żeby nie było śladu czy lepiej kupić nowe i już ? 4 czy w/w części mogą być z Almery po lifcie ? (mod. 2003) 5 czy błotnika/drzwi szukać w tym samym kolorze (dość popularnym przecież) czy nie ma to znaczenia ? 6 co z lakierowaniem ? gdzie indziej czy full serwis ? 7 usztywnienie mocowania amortyzatora - chodzi o zwykłe zdjęcie podłogi przy drzwiach czy muszę coś zdemontować ? Pozdrawiam, Wojtek A oto i fotki (6 sie nie zmiescilo, m.in. pokazujacych ze klapa bagaznika nachodzi lekko na prawa lampe) : Edytowane 26 Grudnia 2009 przez skrzyp2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noSSbuk Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Ja Ci powiem tak, mogę zagadać ze znajomym, który mi robil bok, bo koleś mi się wjebał. u mnie wyszło naprawdę dobrze i koszta niskie. U Ciebie wyszłoby jeszcze lepiej, bo kolor jasny. Także jak chcesz, a jeśli chodzi o wycenę to prawdopodobnie wycenią Ci to jako kasację. Gdzie nie pojedziesz to powiedzą Ci, że trzeba cały bok wymienić, mówią tak bo nikomu już się klepać nie chce , lecz jak wymienią, to po jakimś czasie wyjdzie Ci rdza. Jak się zdecydujesz to daj znać. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skrzyp2 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 (edytowane) Ja Ci powiem tak, mogę zagadać ze znajomym, który mi robil bok, bo koleś mi się wjebał. u mnie wyszło naprawdę dobrze i koszta niskie. U Ciebie wyszłoby jeszcze lepiej, bo kolor jasny. Także jak chcesz, a jeśli chodzi o wycenę to prawdopodobnie wycenią Ci to jako kasację. Gdzie nie pojedziesz to powiedzą Ci, że trzeba cały bok wymienić, mówią tak bo nikomu już się klepać nie chce , lecz jak wymienią, to po jakimś czasie wyjdzie Ci rdza. Jak się zdecydujesz to daj znać. pzdr Czesc ! Dzieki za odpowiedz. Znajomy ma zaklad czy warsztat przydomowy ? Szczerze mowiac to wolalbym chyba wymienic caly bok niz prostowac harmonijke. Korozja wyjdzie pomimo dobrego lakiernika ? Pytanie do wszystkich - jak ciety element bylby najlepszy w tej sytuacji ? blotnik az do dachu wraz z tylnym i srodkowym slupkiem + kawalkiem progu ? Czyli jeden duzy kawalek ? Jak z bezpieczenstwem tak naprawionego samochodu ? Pozdrawiam, Wojtek A oto dalsze fotki : Edytowane 28 Grudnia 2009 przez skrzyp2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkel. Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 (edytowane) Bezpieczeństwo zawsze się zmniejszy.. Zależy od Pana Kazia tak na prawde, czy potrafi to na prawde dobrze zrobić.. lepiej wycinać jak najmniejsze kawałki.. Zapodaj koniecznie zdjęcia w trakcie i po A tak w ogóle jak to się stało ? jeśli można wiedzieć.. ciekawe uderzenie.. Edytowane 29 Grudnia 2009 przez Majkel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bober Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Ech tam, mocno rozbita.. w zasadzie tylko muśnieta widziałem już bardziej pokiereszowane wręcz połamane samochody wyklepane pospawane wklejane nowe szyby i chodzące za dużą kasę jako bezwypadkowe.. nie radziłbym ciąć niczego, nalepiej wyskubać szybę, a błotnik wyciągnąć, pomalować i szybę wkleić zpowrotem.. tylko to potrafi zrobić malo ludzi.. a prawdziwym rzemieślnikom się nie chce.. konstrukcja wydaje się nienaruszona, a swoją drogą nyski zawsze miały problem z łaczeniami układu wydechowego zawsze tylko flansze wystarczy dobrze przyspawać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skrzyp2 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Bezpieczeństwo zawsze się zmniejszy.. Zależy od Pana Kazia tak na prawde, czy potrafi to na prawde dobrze zrobić.. lepiej wycinać jak najmniejsze kawałki.. Zapodaj koniecznie zdjęcia w trakcie i po A tak w ogóle jak to się stało ? jeśli można wiedzieć.. ciekawe uderzenie.. Szkoda gadać A zdjęcia zapodam. Czyli uważacie, że np. słupek lepiej wyklepać niż wycinać ? (próg jest raczej OK) Wojtek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bober Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Szkoda gadać A zdjęcia zapodam. Czyli uważacie, że np. słupek lepiej wyklepać niż wycinać ? (próg jest raczej OK) Wojtek Wiesz jak to jest.. buda jest samonośna, (nie ma ramy) wszystkie elementy nadają budzie sztywności, jężeli zaczniesz ciąć i spawać osłabisz konstrukcje, naturalna kolej żeczy... fabrycznie zgrzewana buda ma wiele elementów zachodzacych na siebie, i jest zgrzewana, nie spawana.. i to w wielu niedostępnych miejscach, żaden blacharz który rżnie do kąta nie pospawa tak jak było w orginale, A jak będziesz chciał sprzedać auto, fachowiec co się zna na furach, przy pierwszych oględzinach wykryje że auto było spawane.. tego typu naprawy wykrywane są zwyklymi testerami.., niewspominawszy że tacy lubią zdejmowć plastiki i wykładziny.. a tu zonk, "Panie co Pan tu ku.." A jak przy sprzedaży będziesz mówił że jest spawany, to nikt go nie kupi, możesz liczyć tylko na niepoznake.. a jak sobie wyklepiesz to możesz powiedzieć że był "szturnięty i pryśnięty" co zresztą i tak wykrywacz powie, wyjdziesz z tważą z sytuacji. najłatwiej i najszybciej wyciąć i wspawać nowy błotnik.. natomiast jeżeli chciałbyś autkiem jeszcze długo pojeżdzić, i chcesz aby było dobrze zrobione, radziłbym to wyklepać bez cięcia i spawania.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skrzyp2 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 /ciach.../ A jak będziesz chciał sprzedać auto, fachowiec co się zna na furach, przy pierwszych oględzinach wykryje że auto było spawane.. tego typu naprawy wykrywane są zwyklymi testerami.., niewspominawszy że tacy lubią zdejmowć plastiki i wykładziny.. a tu zonk, "Panie co Pan tu ku.." A jak przy sprzedaży będziesz mówił że jest spawany, to nikt go nie kupi, możesz liczyć tylko na niepoznake.. a jak sobie wyklepiesz to możesz powiedzieć że był "szturnięty i pryśnięty" co zresztą i tak wykrywacz powie, wyjdziesz z tważą z sytuacji. najłatwiej i najszybciej wyciąć i wspawać nowy błotnik.. natomiast jeżeli chciałbyś autkiem jeszcze długo pojeżdzić, i chcesz aby było dobrze zrobione, radziłbym to wyklepać bez cięcia i spawania.. No tak... niestety jak dotąd nie znalazłem nikogo, kto chciałby to wyklepać Według ost. wyceny trzeba zrobić : - wymianę belki zawieszenia tylnego (nissanmaniak - miałeś rację) - wymianę błotnika tylnego wraz ze słupkiem zew. (środkowym) - wymianę drzwi - spawanie wydechu - lakier + cieniowanie sąsiednich elementów - listwy - nowe Według cen warszawskich - 4,5 tys. PLN Pozdrawiam, Wojtek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majsterus Opublikowano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 co Wy piszecie o wyciąganiu...czego?? tego błotnika??żaden blacharz się tego nie podejmie bo Panowie nie wiecie, ze blacha się naciąga?? powychodzą fałdy i tyle a i tak porozcina błotnik aby wyciągnąć nadkole. dodatkowo blacha jest gruba. wymiana całego błotnika cięty w połowie słupka drzwi, tył natomiast blacharz zobaczy na jakiej wysokości ciąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bober Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 co Wy piszecie o wyciąganiu...czego?? tego błotnika??żaden blacharz się tego nie podejmie bo Panowie nie wiecie, ze blacha się naciąga?? powychodzą fałdy i tyle a i tak porozcina błotnik aby wyciągnąć nadkole. dodatkowo blacha jest gruba. wymiana całego błotnika cięty w połowie słupka drzwi, tył natomiast blacharz zobaczy na jakiej wysokości ciąć. Wiemy jaka jest blacha w tych samochodach, i wiemy na czym polega prawdziwe rzemiosło tego fachu.. kroi tu się kolejna odprawa na odpieprz aby szybciej kase wziąć i z głowy, Prawda taka że można znaleć tysiące takich autek które mają nawet mniejsze uszkodzenia, zprowadzone z zachodu jako złom, możesz się zastanowić dlaczego.. otóż wyciągać się nie opłaca, a rżnąć nie wolno nie będę się wypowiadał na temat cięcia w połowie słupka wiem o co Ci chodzi ale nie pochwalam tego.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majsterus Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 (edytowane) nie na zakładkę, jak robią wszyscy punktowo poszczepiać i zaszpachlować..siknąć i gotowe i wycinam blache zewnętrzną a nie pół samochodu. kolego na styk, a to już nie jest tak prosto przy takim elemencie i dokładnie zespawać tak gdzie znajdowała się zgrzelina. Haha tyle, że żaden blacharz tak nie będzie robił Edytowane 4 Stycznia 2010 przez majsterus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rudy89 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Mój brat kupił na wiosnę Fabię 2 razy mocniej rąbniętą(cały bok d*****ny i próg zgięty) i znajomy blacharz zrobił ją za 3500zł z farbami i częściami (m.in. przednie drzwi i próg). Śmiga ochoczo i prosto, po naprawie została tylko niezbyt dobrze wypolerowana odcinka i trochę na progu od dołu widać że był robiony. Generalnie w małych miejscowościach tego typu naprawy nie są drogie(farba i części często przewyższają robociznę) i często ludzie wręcz "zarabiają" na ubezpieczeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkel. Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 Ja bym go zrobił i sprzedał z łezką w oku.. Dlatego na ulicach staram się zwracac uwage na debilność innych kierowców, którzy czasem nie maja wyobraźni.. i moge stracic moje bejbe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skrzyp2 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Ja bym go zrobił i sprzedał z łezką w oku.. Dlatego na ulicach staram się zwracac uwage na debilność innych kierowców, którzy czasem nie maja wyobraźni.. i moge stracic moje bejbe... Ciezka sprawa - samochód był na drugiej wycenie, rozebrali pół samochodu żeby dokładnie to powyceniać i raczej nikt w W-wie nie zejdzie poniżej tych 4,5 tys. Może ktoś byłby zainteresowany rozbitkiem ? Chciałem napisać ogłoszenie na forum, ale albo jestem ślepy albo nie widze już takiej kategorii... Wojtek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 dział GIEŁDA/sprzedam auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majsterus Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 podaj ile chcesz za nią?? to jest etylina, tak?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.