Guest str3ight Posted December 25, 2009 Share Posted December 25, 2009 witam, podczas odpalania nie wazne czy to benzyna czy gaz, kreci ale nie zalapuje. nie jest to zawsze, zazwyczaj po nocy. przez jakas minute krece po czym odpali zgasnie. za chwile odpali, slysze jakby "wyliczal gary" gasnie. odpali i pozniejcaly dzien normalnie jezdze. cos jakby iskry nie bylo. swiece dobre przewody nowe. jakies propozycje ? i nie zalezne czy odpalam z benzyny czy wymuszam start na gazie dzieki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loxeal Posted January 9, 2010 Share Posted January 9, 2010 witam, podczas odpalania nie wazne czy to benzyna czy gaz, kreci ale nie zalapuje. nie jest to zawsze, zazwyczaj po nocy. przez jakas minute krece po czym odpali zgasnie. za chwile odpali, slysze jakby "wyliczal gary" gasnie. odpali i pozniejcaly dzien normalnie jezdze. cos jakby iskry nie bylo. swiece dobre przewody nowe. jakies propozycje ? i nie zalezne czy odpalam z benzyny czy wymuszam start na gazie dzieki Miałem taki problem w swojej Serenie. bardzo dziwna sytuacja nie spotykana w innych samochodach które miałem. Akupulator kręcił, ale silnik nie odpalał, problem pojaiwał się szczególnie po nocy w której był mróz. Dwa razy oddawałem go do warsztatów aby sprawdzili komputer i cały silnik. Wszystko w porządku - nic nie znaleźli, jak silnik dostawał troche większej temp to odpalał bez problemu. Po wymianie akumulatora problem minął. Silnik tak dziwnie reagował że przy spadku napięcia podczas rozruchu elktronika szwankowała, ale akumulator kręcił silnikiem. Od tamtego czasu od trzech lat nie miałem problemu z rozruchem. Sprbuj na innym lepszym akumulatorze - byc może to taka sama dolegliwość. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest K_andy_18 Posted January 16, 2010 Share Posted January 16, 2010 witam miałem podobny problem w swojej serence 2.0, wystarczył spory deszcz wieczorem aby rano nie zapalił z rozrusznika - natomiast puszczona z górki łapała od razu na wszystkie cylindry. Problem znalazłem w przewodzie wysokiego napięcia pomiędzy cewką wn a aparatem zapłonowym. Był on tak naderwany że wisiał na jednej niteczce, skrócenie przewodu i zaprawienie zlikwidowało problem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest str3ight Posted January 18, 2010 Share Posted January 18, 2010 dobrze wszytko pieknie, ale kumulator mam nowy bosha ma dokladnie rok i 2 tygodnie. przewody zaplonowe sa nowe, wiec nie wydaje mi sie zeby to byla wina polaczenia cewki i aparatu. ja obstawiam aparat ale boje sie sam za to wziasc bo moge zle kat ustawic pozniej. Najgorsze jest to ze teraz juz w ogole nie pali a nawet go nie wezme na hol bo za slisko. macie jakies propozycje jeszcze ? dzieki za dotychczasowe odpowiedzi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej330 Posted January 18, 2010 Share Posted January 18, 2010 No to nie nowy akumulator tylko roczny. Wcale nie oznacza, że jak roczny i bosch to na bank dobry. Aby mieć pewność, że to nie akumulator sprawdź na innym. Sprawdź jeszcze raz przewody i świece. Ja nie raz miałem przypadek, że przewody czy świece nowe ze sklepu a g...o warte, szczególnie te najtańsze. Sprawdź przynajmniej jak wygląda kopułka aparatu. Może tylko jej wymiana wystarczy. A jak zachowują się kontrolki przy odpalaniu, może to wina stacyjki? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest str3ight Posted January 18, 2010 Share Posted January 18, 2010 przewody tez sa bosha, a co masz namysli piszczac o kontrolkach ? normalnie na zaplonie sie zapalaja tak jak trzeba, przy odpalaniu przygasaja no tak jak zawsze, a ciezko sie do tej kopolki ogolnie dostac, mam tamtedy puszczone przewody instalacji gazowej wiec nie jest tak prosto no chyba ze da sie odkrecic ta metalowa rame od siedzen :> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej330 Posted January 19, 2010 Share Posted January 19, 2010 Chodziło mi oto czy nie masz choinki. Piszesz o wsporniku między siedzeniami - da się. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest str3ight Posted January 21, 2010 Share Posted January 21, 2010 na chwile obecna sprawa wyglada tak. kable maja delikatne przebicie. co dla mnie jest dziwne. Ale najdziwniejsze jest to. w baku mialem ok 7 litrow benzyny. przekrecilem zaplon pompa zaciagala, po czym krece zalapie i gasnie po sekundzie jakby nie bylo paliwa. jak przekrece i przy odpalaniu potrzymam chwile to slychac jak lapie, przestaje, lapie itd, jakby wyliczal gary, czesc zalapie czesc nie i sie zmieniaja. dolalem jeszcze 5 litrow paliwa baniaczkiem. odpalalem na odkreconym kurku (mysle jak sie zapowietrzyl to wyleci) zalapal chodzi. w tym momencie mam paliwa mniej niz na pczatku i odala. ale jestem pewny ze jak rano wejde do auta (tak jak bylo dzisiaj) problem z odpalaniem bedzie dalej bede krecil i zalapie po jakims czasie. dodam ze do kazdej swiecy dochodzi iskra bo sprawdzalem wczoraj wieczorem mysle ze dosyc jasno nakreslilem sytuacje jak to wyglada. ja juz nie mam nerwow. przeciez jeszcze pare miesiecy temu palil za kazdym razem z reki przy kazdej temperaturze :/ nie jestem jakims specem ale mam wrazenie ze cos jest z wtryskami paliwa albo ogolnie z ukladem paliwowym pozdrawiam i dziekuje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bort Posted January 21, 2010 Share Posted January 21, 2010 Może to ten sam problem - czujnik temperatury cieczy chłodzącej: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/61490-nissan-prairie/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest str3ight Posted January 27, 2010 Share Posted January 27, 2010 o dzieki wielkie miejmy nadzieje ze ta "przygoda" sie juz zakonczy :0 jeszcze dzisiaj zerkne i poszukam tego czujnika. Moze ktos z forumowiczow wie gdzie w serenie jest ten czujnik ulatwiloby mi to diagnoze dzieki wielkie za dotychczasowa pomoc jak ktos bedzie w czestochowie to stawiam duzy browar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej330 Posted January 27, 2010 Share Posted January 27, 2010 Stojąc przodem do samochodu - wkręcony w chłodnicę w prawej dolnej części od wewnętrznej strony. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest str3ight Posted January 27, 2010 Share Posted January 27, 2010 bardzo Ci dziekuje jutro to sprawdze b o dzisiaj to juz ciemno dam znac co z tego wyniklo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nieporek Posted February 12, 2011 Share Posted February 12, 2011 (edited) witam,mam taki problem z moja serena 1,6 B+G .A MIANOWICIE GDY CHCE JA ODPALIC ONA NIE ODPALA A WTEDY BUCZY,ZYCZY ELEKTROZAWOR<ZIELONY> KTORY JEST POŁĄCZONY Z ZAWOREM CISNIENIOWYM.A PRZY TYM WSZYSTKIM ZAPALA SIE DELIKATNIE CZEK,I BRAK ISKRY. Edited February 12, 2011 by nieporek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawel2163 Posted February 12, 2011 Share Posted February 12, 2011 (edited) zobacz czy nie oberwala ci sie masa na silniku. widze ze mieszkasz w wawie jak nie dasz rady to daj znac skrzykniemy sie i zobacze co da sie zrobic Edited February 12, 2011 by pawel2163 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robertes Posted October 21, 2014 Share Posted October 21, 2014 (edited) W mojej Serence, szczególnie w ostatnich dwóch tygodniach (może to wilgoć ma znaczenie, w końcu mamy już jesień) auto odpala, ale kręci i kręci i w końcu z trudem silnik ruszy. Jak usunąć usterkę; czy może świece żarowe (rok temu wymieniane), czy może przewody? Jak to sprawdzić? Edited October 21, 2014 by robertes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maylo Posted October 21, 2014 Share Posted October 21, 2014 1. Gdy uda się już odpalić auto to mocno kopci? 2. Przez chwilę po starcie pracuje nierówno, na 3 cylindry? 3. Nie za długo pali się kontrolka świec? 4. Jaki stan akumulatora - rozrusznik nie zwalnia po chwili kręcenia? 5. Kiedy wymieniałeś ostatnio filtr paliwa? Odpowiedz na te pytania to spróbuję Ciebie nakierować na jakieś rozwiązanie Sam rok temu borykałem się ze słabo odpalającym 2.3d. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michal5521 Posted May 26, 2020 Share Posted May 26, 2020 Panowie orientujecie się może z takim problemem mam serenke 2.3d i mianowicie nie zapala się kontrolka od świec przekaźnik nowy i nie chce zapalić Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loxeal Posted August 18, 2020 Share Posted August 18, 2020 A czy świece grzeją ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.