Gość jan_us Opublikowano 26 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2009 no prosze w kategorii Van w Niemczech wg Dekry Note na 1 miejscu, ponad 92 % bezawaryjnie, ja mieszcze sie w tych 8 %-podciek z klimy i znowu mi pczy pasek, ale jak sie robi sucho to przestaje:) http://www.tvn24.pl/12692,1633622,0,1,poznaj-najmniej-awaryjne-samochody-osobowe,wiadomosc.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Z tego co się domyślam to masz 1.6,podobny problem miał Notek i chyba w tedy wymieniali mu pasek napinacz i podstawe aku czy czy coś tam innego,jako że doszli do wniosku ze właśnie w tym tkwi problem.Jak sie to skończyło to nie wiem bo nie ma go już z nami na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roxx Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Mnie też wymienili pasek i napinacz po 30tyś, popiskiwał od mniej więcej 25tyś. Obecny ma już blisko 20tyś i z raz czy dwa dał o sobie znać więc pewnie na wiopsnę serwis znowu wymieni pasek i napinacz. A później to już niestety na mój koszt albo trzeba będzie przywyknąć. Od ten typ tak ma i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Wiesz co,z tego co wiem to paski Nissana są bardzo twarde i sztywne,a zamienniki sa mieksze i elastyczniejsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jan_us Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 ha właśnie mam 1,4 i pytałem juz kiedyś o tym na forum, byłem wtedy w serwisie podciagneli i powiedzieli ze jak bedzie piszczał to do wymiany, materiał eksplatacyjny wiec 2 stówki w plecy ale mineło, teraz jak jest deszczowo to poszczy, dzis około zera, powietrze suche cisza, a przedwczoraj piszczał aż strach, poczekam co z tego bedzie, przebieg 45 000 ale żeby tak zraz wymieniać ???????? ale w rankingu pierwsza klasa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 No wiesz ,ja mam 1.4 i 30tys moze to jeszcze przede mną?Ale jak dojdzie do tego na pewno wsadzę inny ,nie nissanowski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 No wiesz ,ja mam 1.4 i 30tys moze to jeszcze przede mną?Ale jak dojdzie do tego na pewno wsadzę inny ,nie nissanowski. jakoś tak się złożylo, że prywatnie nigdy w swojej karierze nie miałem problemów z paskami.(8 samochodów w tym 4 nissany)ale w firmie używamy sprayu do piszczących pasków i to naprawdę działa,pozatym przedłuża żywotność.niestety jeśli problem jest w łożyskach to kicha:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roxx Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 ha właśnie mam 1,4 i pytałem juz kiedyś o tym na forum, byłem wtedy w serwisie podciagneli i powiedzieli ze jak bedzie piszczał to do wymiany, materiał eksplatacyjny wiec 2 stówki w plecy ale mineło, teraz jak jest deszczowo to poszczy, dzis około zera, powietrze suche cisza, a przedwczoraj piszczał aż strach, poczekam co z tego bedzie, przebieg 45 000 ale żeby tak zraz wymieniać ???????? ale w rankingu pierwsza klasa Co do materiałów eksploatacyjnych, mnie to wymieniają na gwarancji i nic nie płacę, nawet nie musiałem się o to spierać, zgłosiłem problem przy przeglądzie, sprawdzili i wymienili. ot i tyle w temacie. Szkoda że chyba problem będzie nawracał co 25-30 tyś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 piski paska osprzetu to raczej kwestia cierpliwości i silnych nerwów - u mnie odzywa się mniej więcej od 15 000 km - sucho - jest ok, po jeździe po mokrym lub jeśli auto postoi kilka dni w wilgoci (mgła, opady itp)- piszczy stopniowo cichnąc, aż wyschnie czyli od kilkunastu sekund do mniej więcej 2 minut, jeśli potrzymać silnik po uruchomieniu na wyższych obrotach (ok 2 000) pisk zanika szybciej, w serwisie powiedzieli, że pasek jest w dobrym stanie, nie ma żadnych uszkodzeń ani przetarć więc go nie ruszam, , podciągano go dwukrotnie z efektem dość krótkotrwałym, boję się o łożyska alternatora więc nie kazałem go już bardziej napinać. Da się przywyknąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Dar,kolega Notek ma własnie 1.6 i problem paska był długo wałkowany.Wymienili mu pasek i napinacz(oby dwie rzeczy nowej konstrukcji)i z tego co wiem problem minął.Musiałbyś zmotywować serwis do akcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roxx Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 A tam minął, Notek wiele pisał, o tym pasku to nawet mówił że jest oficjalne pismo z centrali Nissana o konieczności jego wymiany na nowy zestaw. Tyle że nikt tego nie potwierdził, ja pytałem w 3 serwisach nissana i nikt o czymś takim nie słyszał. Mnie wymienili pasek i napinacz na wiosnę i już go ponownie słyszę. No co prawda to narazie ze 2 razy i bardzo szybko się wyciszył ale nie mam wątpliwości że do wiosny a najdalej latem problem powróci. Teraz tylko mam nadzieję że wystarczająco będzie wył do końca sierpnia aby zdążyć przed końcem gwarancji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.