Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N16] Swiszczacy dzwiek w poblizu alternatora..

nestio_vip
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Od kilku dni zauwazam bardzo glosna prace alternatora w mojej n16. Pasek to raczej nie jest bo to piszczy, a ten dzwiek jest taki mieszany. Wydaje mi sie ze to moze byc lozysko na wymarciu, ale pewnosci nie mam bo nie jestem mechanikiem. Czy jest jakas mozliwosc regeneracji alternatora w takim stanie czy w gre wchodzi tylko wymiana?? Da sie tam czyms "psiknac" np. WD-40 czy czyms podobnym?? Ile moze kosztowac naprawa tego??

Bede wdzieczny za wszelkie sugestie.. Pozdrawiam

To raczej nie łożysko... Paski do wymiany... koszt nowych 30-50zł za szt.

Na chwile pomoże ich delikatne naciągnięcie albo preparat silikonowy... Ale faktycznie zatarte łożysko wydaje prawie identyczny dzwiek...

Edytowane przez Darecki~

To raczej nie łożysko... Paski do wymiany... koszt nowych 30-50zł za szt.

Na chwile pomoże ich delikatne naciągnięcie albo preparat silikonowy... Ale faktycznie zatarte łożysko wydaje prawie identyczny dzwiek...

Wiec jesli zatarte lozysko ma taki sam dzwiek to skad masz pewnosc, ze to nie ono??

...bo miałem to samo... na początku myślałem że to alternator.. potem że łożyso od napinacza... potem dowiedziałem się że te silniki n16 tak mają i wnioskuje że to paski... i w 90% przypadków te dzwięki to paski...

...bo miałem to samo... na początku myślałem że to alternator.. potem że łożyso od napinacza... potem dowiedziałem się że te silniki n16 tak mają i wnioskuje że to paski... i w 90% przypadków te dzwięki to paski...

ale co mają te silniki w N16 bo nie rozumiem ? Że piszczy ? To nie wina silnika tylko paska. Ja wymieniłem oba wielorowkowe i nic mi nie piszczy, nic nie muszę smarować

"ale co mają te silniki w N16 bo nie rozumiem ? Że piszczy ?"