Gość adamowy Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 witam ponownie. ostatnio mam coraz bardziej uciążliwy problem. początkowo przy temperaturach minusowych i bliskich 0 miałem problem z falowaniem obrotów na biegu jałowym przy zimnym silniku. przez jakieś 10-15 sekund wszytko było ok, potem zaczynały falować obroty aż do zgaśnięcia silnika, nie było problemu gdy silnik się rozgrzał. od jakiegoś czasu pojawiło się falowanie obrotów i "czkawka" przy ciepłym silniku (np. podczas postoju na światłach na skrzyżowaniu) podejrzewam że jest to uszkodzony przepływomierz. czy ktoś miał podobne objawy? znalazłem jakiś nowy przepływomierz na allegro za około 250zł, czy polecacie jakiś konkretny zamiennik bo o cenę takiej imprezy w aso to się nawet boję zapytać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 Ja bym zaczął od sprawdzenia napięcia na nim ( Teres chyba wie jakie powinno być ). Możesz spróbować odłączyć go i sprawdzić czy występują takie objawy, ale moim zdaniem to nie jego wina, a bardziej filtra paliwa. Co do samego przepływomierza, podejrzewam, że ten który znalazłeś, jest z przeznaczeniem do Di. Do DCi ceny są dużo wyższe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deze Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 miałem podobny problem z volvo 1,9 td,po wymianie regulatora obrotów w pompie wtryskowej,wszystko wróciło do normy.Koszt regulatora 350 zł,ale to było volvo:)też francuz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adamowy Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 odpukać od jakiegoś czasu falowanie obrotów ustało, przy czym nie wymieniałem ani przepływomierza ani filtra paliwa (zrobię to jak będzie trochę cieplej) chyba ma to jednak związek z filtrem bo odkąd zaczęły się większe mrozy dolewam jakieś wynalazki do paliwa i jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik19701 Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 witam. w moim Tino przyczyną falowania obrotów, na biegu jałowym , był silniczek krokowy,po wymianie na inny używany zakupiony na allegro za 150zł.falowanie ustało i almerka śmiga aż miło. dodam że taki silniczek w ASO kosztuje 1200zł.jak mi powiedzieli tą cene przez telefon to aż zbladłem. pozdrawiam forumowiczów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma3 Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Panowie jaki kod wywali check jak macie odpiętą przepływkę lub uszkodzoną? Metodą zworkową lub na jakimś czytniku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.