Guest chudy1980r Posted January 2, 2010 Share Posted January 2, 2010 Kupiłem niedawno patrola 2.8t na resorze krótkiego przerzuciłem resory na most i mam parę ciekawych pytań: jaki patent na amortyzatory , co najlepiej założyć, żeby zbyt nie inwestować, może ktoś słyszał coś o dłuższych wieszakach resora bo kusi mnie , żeby jeszcze ciut go podnieść z góry dziękuję za pomoc. Jako kółka mam na oku 35/10,5/16 mt myślę , że to będzie kompromis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rowinx Posted February 18, 2010 Share Posted February 18, 2010 Kupiłem niedawno patrola 2.8t na resorze krótkiego przerzuciłem resory na most i mam parę ciekawych pytań: jaki patent na amortyzatory , co najlepiej założyć, żeby zbyt nie inwestować, może ktoś słyszał coś o dłuższych wieszakach resora bo kusi mnie , żeby jeszcze ciut go podnieść z góry dziękuję za pomoc. Jako kółka mam na oku 35/10,5/16 mt myślę , że to będzie kompromis nie potrzebnie to zrobiłeś , wieszaków nie przedłużaj bo bo to bez sensu tak jak resory na mosty , ja mam amory przód star a tył autosan koszt około 300zł sztuka http://picasaweb.google.pl/rowinxx/MojeAutko# Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest plotek Posted January 20, 2011 Share Posted January 20, 2011 nie potrzebnie to zrobiłeś , wieszaków nie przedłużaj bo bo to bez sensu tak jak resory na mosty , ja mam amory przód star a tył autosan koszt około 300zł sztuka http://picasaweb.google.pl/rowinxx/MojeAutko# Witam Czy możesz sprecyzować co da zmiana samych amorów, raczej nie podniesie samochodu jeśli resory są już wypracowane. Jestem posiadaczem Patrola k160 długiego (resory paraboliki), jestem na etapie liftu zawieszenia i zastanawiam się jak to zrobić. Z tego co się orientowałem jednym z najrozsądniejszych rozwiązań (oczywiście nie narażającym na ogromne koszty) będzie hamrowanie resorów i dołożenie jednego pióra, jeśli jest lepsze rozwiązanie to proszę o informację jak to zrobić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mobilepiotr Posted January 20, 2011 Share Posted January 20, 2011 Witam Czy możesz sprecyzować co da zmiana samych amorów, raczej nie podniesie samochodu jeśli resory są już wypracowane. Jestem posiadaczem Patrola k160 długiego (resory paraboliki), jestem na etapie liftu zawieszenia i zastanawiam się jak to zrobić. Z tego co się orientowałem jednym z najrozsądniejszych rozwiązań (oczywiście nie narażającym na ogromne koszty) będzie hamrowanie resorów i dołożenie jednego pióra, jeśli jest lepsze rozwiązanie to proszę o informację jak to zrobić. każdy k-160 jest ciężki do liftu jak każdy resorak taka prawda a motanie nad mosty ,jeszcze z dłuższymi wieszakami to wogóle rzezba w g.....e sory ale to nierobi w terenie tek jak powinno, a mosty zostaja na tej samej wysokości przy kole 35'więc i tak kiedyś zawiśniesz , podnoszenie środka ciężkości do góry bo tą metodą do tego idziesz spowoduje że na lepszym trawersie zrobisz boka a wtedy może być różnie,ponadto dodatkowe pióro tylko po co ,żeby szybciej pękło na dziurach bo to pewne że tak się wcześniej czy pózniej stanie i jeszcze kwestia twardość jak żle dobierze kowal resor to masz jak w banku że twój k-160 będzie jezdził jak kangur przód wyrwie ci z ręki moja rada tak jak stoi daj koła 35' i jedz w teren zobacz jak robi będziesz zadowolony ok jak nie zrób same wieszaki i amory ale nie motaj mostów no i podetnij nadkola kolejna sprawa masz zdjecia auto kolegi przód nad mosty tył normalnie sam oceń jest różnica w prześwicie koło a buda tylko pamiętaj to pomaga troszke przy łamaniu auta na boki i to tyle sam oceń co jest lepsze I NAJWAŻNIEJSZE co chcesz tym robić w terenie jaka jest twoja droga w off-road tzn. czy ty będziesz jezdził z kumplami wokół komina czy auto pójdzie do gnoju i orania bo jak tak to lepiej bezpiecznie na wieszakach a kase wydaj na super dobre wyciągarki może "mechanik" to ci szybciej pomoże Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.