Gość mazg Opublikowano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 już jeden czujnik wymieniłem, efektów nie widać, przekłamania (zawieszanie się) od reserwy do właściwego stanu, np 1/2 zbiornika.Poprzedni czujnik badałem omomierzem, wskazania zmieniały się ciągle tzn, bez zacięć, przerw. na nowym czyjniku to samo, niby nic wielkiego ale nerwy psuje, macie jakiś pomysł?? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czesterv Opublikowano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 już jeden czujnik wymieniłem, efektów nie widać, przekłamania (zawieszanie się) od reserwy do właściwego stanu, np 1/2 zbiornika.Poprzedni czujnik badałem omomierzem, wskazania zmieniały się ciągle tzn, bez zacięć, przerw. na nowym czyjniku to samo, niby nic wielkiego ale nerwy psuje, macie jakiś pomysł?? pozdrawiam w 95 % przypadków to nie wina czujnika tylko wskaźnika, czasem wystarczy wymontować licznik wypiąć i wpiąć wtyczkę( u mnie pomogło )inni z kolei przelutowali styki wskaźnika w liczniku jest gdzieś na forum taki temat dość obszernie opisany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość llazicki Opublikowano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 (edytowane) w 95 % przypadków to nie wina czujnika tylko wskaźnika, czasem wystarczy wymontować licznik wypiąć i wpiąć wtyczkę( u mnie pomogło ) nie zawsze to pomaga...... licznik ma tzw. zimne luty trzeba go wyjąc i polutować układy....... ja lutowałem wszystkie :)zajeło to pare minut - nic nie kosztowało o co najważniejsze DZIAŁA...!! tutaj masz link do tematu naprawy licznika http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/48598-p11144w11144-wskaznik-paliwa/page__st__20__p__595798entry595798 Edytowane 2 Stycznia 2010 przez llazicki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość inlustra Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 wiec ja w p-10 mam podobnie + to ze czasem pokazuje cwiartke paliwa a faktycznie idzie na oparach raz juz przez to stanolem na szczescie blisko stacji a czym to sie ma ze ten wskaznik pokazuje na co akurat ma ochote a i jeszcze jedna sprawa tez macie tak ze zapali sie zyd a potem zgasnie i nie wiadomo kiedy auto jedzie na rezerwie czy jak ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość llazicki Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 wiec ja w p-10 mam podobnie + to ze czasem pokazuje cwiartke paliwa a faktycznie idzie na oparach raz juz przez to stanolem na szczescie blisko stacji a czym to sie ma ze ten wskaznik pokazuje na co akurat ma ochote a i jeszcze jedna sprawa tez macie tak ze zapali sie zyd a potem zgasnie i nie wiadomo kiedy auto jedzie na rezerwie czy jak ? przed naprawą licznika mniałem podobnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snowak1 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 W manualu do p11.144 jest opisana procedura diagnostyczna, po jej odpaleniu wszystkie wskazowki zaczynaja chodziw 0-max-0 wiec jesli jest uszkodzony wskaznik to byc moze Ci wyjdzie w trakcie takiego testu. Odpalalem go zdaje sie tez u brata na p11 i tez dzialalo. Procedura jest taka: PERFORMING SELF-DIAGNOSIS MODE 1. Turn the ignition switch to the “LOCK” position. 2. Press both reset buttons on the combination meter and keep them depressed. 3. Turn the ignition switch to the “ON” position, while keeping the reset buttons pressed. 4. Release both reset buttons then self-diagnosis will start. The sequence (A to L) is activated by press the either reset buttons. Na koncu wyswietla kody bledow na wyswietlaczu o ile sa - opisane sa w manualu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mazg Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 W manualu do p11.144 jest opisana procedura diagnostyczna, po jej odpaleniu wszystkie wskazowki zaczynaja chodziw 0-max-0 wiec jesli jest uszkodzony wskaznik to byc moze Ci wyjdzie w trakcie takiego testu. Odpalalem go zdaje sie tez u brata na p11 i tez dzialalo. Procedura jest taka: PERFORMING SELF-DIAGNOSIS MODE 1. Turn the ignition switch to the “LOCK” position. 2. Press both reset buttons on the combination meter and keep them depressed. 3. Turn the ignition switch to the “ON” position, while keeping the reset buttons pressed. 4. Release both reset buttons then self-diagnosis will start. The sequence (A to L) is activated by press the either reset buttons. Na koncu wyswietla kody bledow na wyswietlaczu o ile sa - opisane sa w manualu. dzięki bardzo, sprawdzę u siebie, z lutowaniem licznika poczekam do wiosny.... dzięki bardzo, sprawdzę u siebie, z lutowaniem licznika poczekam do wiosny.... ... ale co to -Press both reset buttons on the combination meter- jest ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość llazicki Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 (edytowane) ... ale co to -Press both reset buttons on the combination meter- jest ?? Wciśnij oba przyciski w liczniku... Edytowane 3 Stycznia 2010 przez llazicki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sykot Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 W manualu do p11.144 jest opisana procedura diagnostyczna, po jej odpaleniu wszystkie wskazowki zaczynaja chodziw 0-max-0 wiec jesli jest uszkodzony wskaznik to byc moze Ci wyjdzie w trakcie takiego testu. Odpalalem go zdaje sie tez u brata na p11 i tez dzialalo. Procedura jest taka: PERFORMING SELF-DIAGNOSIS MODE 1. Turn the ignition switch to the “LOCK” position. 2. Press both reset buttons on the combination meter and keep them depressed. 3. Turn the ignition switch to the “ON” position, while keeping the reset buttons pressed. 4. Release both reset buttons then self-diagnosis will start. The sequence (A to L) is activated by press the either reset buttons. Na koncu wyswietla kody bledow na wyswietlaczu o ile sa - opisane sa w manualu. Zrobiłem jak pisales i na wyswietlaczu pojawił sie komunikat E8 same wskazowki zegarow nie drgnely co oznacza ten komunikat E8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Konors Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 tak samo bym się chciał dowiedzieć co oznacza komunikat E8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 (edytowane) Ja tez musze zrobic cos z tym wskaznikiem. Zaniza wszystko o 1/5 cwiartki. Zacina sie na 3/4 na polowie, ponizej polowy, a jak wskazowka wchodzi na czerwone pole wtedy dostaje "paniki" i momentalnie spada do konca na dol i zaswieca rezerwe. Coraz czesciej mi sie to zdarza. Myslalem ze zaczal tyle palic, ale przypomnialem sobie o tym cholernym wskazniku. Przy pelnym baku potrafi momentalnie wskazowka spasc na polowe albo do 1/4. Zegary- przelutowane sa zimne luty i to nic nie dalo. Sam plywak jeszcze musze sprawdzic, juz kiedys pisalem w innym temacie ze znalazlem jakis kawalek plastiku ze sprezynka w baku i bylo to prawdopodobnie od plywaka. Edytowane 17 Maja 2011 przez Maciek90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 Mam też małe pytanko odnośnie zawieszania sie wskazówki paliwa w p11 td. Na zimę miałem demontaż zbiornika i zagladałem czy na pompce w zbiorniku nie ma jakiegoś sitka.Miałem kiepskie paliwo i dlatego był demontaż zbiornika.No troche trzeba było pracy. A problem jest taki że jak teraz zalewalem full zbiornik to wskazówka sie zawiesza na troche poniżej 3/4 zbiornika i jak leje do pełna to ropka przelewa sie jakims wężykiem. Węzyki raczej wszystkie dobrze założyłem. A z tym zawieszeniem to myślę że coś chyba jest w tym pływaku co podnosi.Może jakiś paproch . Wcześniej wszystko było ok jak lałem full to wskazówka była do końca a paliwko sie nie przelewało tylko wlałem pod korek i było ok. Macie jakieś pomysły co może być.Czy tak ja myśle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 Maciek jak sprawdzic plywak jest w pliku el do manuala na stronie 164. Raaad u nas w dieselkach nie ma pompy w zbiorniku . Jest tylko kosz z plywakiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 Pewnie masz racje kolego. To pewnie cos tam sie zawiesiło że sie zawiesza . Chyba najlepiej rozebrać pod siedzeniem pokrywkę czy w bagażniku i odkręcić i zerknąć tam do zbiornika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ochen1977 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Czy ktoś z kolegów może powiedzieć mi co oznacza komunikat E6 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary7 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 A napisze ktoś w którym momencie powinna się zapalać lampka rezerwy? Wskazówkę paliwa mam już na początku tego najniższego czerwonego pola a lampka nawet nie zamiga czy to przy ostrym ruszaniu czy też podczas hamowania. Ze 2 lata temu lampka się zapalała ale już nie pamiętam w którym położeniu wskazówki a później zawsze dolewałem paliwa sporo przed czerwonym polem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Brow4r Opublikowano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 P11 ma lampkę od rezerwy Przez 3 lata jej nie zauważyłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 Jak jest od dołu czerwone pole to jest mm przerwy i kolejne czerwone i kolejne czerwone. Powinna sie zapalić od dołu jak kończy sie czerwone pole przed przerwą. Najlepiej zabrac ze soba 5l paliwa do bagażnika i lejek jezdzić aż sie zapali jesli żarówka nie przepalona. Na rezerwie w p11 można zrobić ok 100km w p10 okolo 50km Ale nie sprawdzałem ile można zrobić na rezerwie do zera bo tak aż nie dopuszczałem żeby stanąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary7 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 Mam 5l paliwa ze sobą i lejek Wskazówka jest już w połowie najniższego czerwonego pola a lampka nawet nie mignie. Wniosek? Awaria! Oby to tylko przepalona żarówka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Brow4r Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Oj panowie jeździcie do pusta, cały syf z dna baku idzie w przewody, wtryski... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 To moze kolego sprawdz sobie żarówke . Rozbierz licznik i zobacz czy żarówka przepalona. Poszukaj na forum sa foto Mi nie długo też powinna sie zapalić "komornik " to powiem ci dokładnie. Na rezerwie jest okolo 10 l to aż takiego syfu nie zaciąga. Gdybym ciągle jezdziła na rezerwi to pewnie by ciagnął syf. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary7 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 (edytowane) Oj panowie jeździcie do pusta, cały syf z dna baku idzie w przewody, wtryski... Gwoli ścisłości to auto cały czas pobiera paliwo z dna baku (to nie stara dobra i poczciwa WSK gdzie były dwie rurki do paliwa - krótsza i dłuższa) A poza tym to wszelkie zanieczyszczenia mechaniczne wyłapuje filtr paliwa. RAAD wiem jak wymienić żarówkę w liczniku bo już tam 3 razy zaglądałem. W instrukcji obsługi auta jest napisane że rezerwy jest około 6 litrów. Edytowane 16 Grudnia 2011 przez hary7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ochen1977 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 Witam.Wskazówka od paliwa od jakiegoś czasu pokazuje co chce czasami odczyt jest ok. ale na ogół wskazania są błędne.Przeprowadziłam test opisany w tym poście i wskazniki wychyliły się od min do max wyskoczył komunikat E6 (nie wiem co oznacza ten komunikat). Gdzie tkwi problem ? Uszkodzone luty na skazniku czy raczej coś z pływakiem.Wydaje mi się ,że jeśli podczas testu wskazówka poziomu paliwa się wychyliła to przyczyny trzeba szukać raczej w uszkodzonym pływaku.Czy ktoś może mi doradzić coś w tej sprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary7 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 A czy w zbiorniku paliwa jest jakiś osobny czujnik rezerwy paliwa? No bo sprawdziłem i żarówka jest sprawna. I tak się teraz zastanawiam czy dobierać się do zbiornika czy raczej problem z nieświeceniem lampki rezerwy paliwa leży w samych zegarach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Hary 7 wydaje mi sie ze jesli zarowka jest sprawna to ( u mnie tez wskazowka wariowala ale rezerwe pokazywalo ) ja bym sprawdzil ten kosz z plywakiem w zbiorniku. Trzeba by sprawdzic opor jaki jest przy calkowicie podniesionym w polowie otawrtym i zamknietym . Wiesz jak to zrobic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.