Guest faja Posted January 3, 2010 Share Posted January 3, 2010 Witam, poważnie zastanawiam się nad zakupem interfejsu diagnostycznego do D40. Coraz częstsze awarie elektroniki, kontrolka check engine i inne dziwadła w stylu tryb awaryjny silnika po wduszeniu gazu do dechy skłoniły mnie do rozpoznania tematu. Znalazłem COŚ TAKIEGO na allegro. Czy któryś z kolegów miał styczność z takim urządzeniem, czy działa poprawnie i czy w ogóle zakup ma sens? W salonie za skasowanie błędu poduszek powietrznych po tym jak wypiąłem kostkę z fotela śpiewają tyle, że kupno tego interfejsu nie wydaje mi się drogie:) Proszę o opinie i Wasze zdanie na ten temat. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
alkaspaw Posted January 3, 2010 Share Posted January 3, 2010 Witam, poważnie zastanawiam się nad zakupem interfejsu diagnostycznego do D40. Coraz częstsze awarie elektroniki, kontrolka check engine i inne dziwadła w stylu tryb awaryjny silnika po wduszeniu gazu do dechy skłoniły mnie do rozpoznania tematu. Znalazłem COŚ TAKIEGO na allegro. Czy któryś z kolegów miał styczność z takim urządzeniem, czy działa poprawnie i czy w ogóle zakup ma sens? W salonie za skasowanie błędu poduszek powietrznych po tym jak wypiąłem kostkę z fotela śpiewają tyle, że kupno tego interfejsu nie wydaje mi się drogie:) Proszę o opinie i Wasze zdanie na ten temat. Pozdrawiam witam nie polecam mam coś takiego zakupiłem niedawno i nie da się prawidłowo zainstalować na kompie kolega mój kasował mi poduszki za pomocą uniwersalnego skanera obd2 dostępne na allegro za ok 300zł przymierzam się do zakupu czegoś takiego a pro po błędy gdzie nie zapaliła się kontrolka nie zostaną wykryte np brak mocy chyba że w czasie awarii zanim wyłączysz silnik podepniesz skaner może coś wykryje pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest żuczek Posted January 4, 2010 Share Posted January 4, 2010 Ja też nie polecam, ale z innego powodu niż alkaspaw, a mianowicie, dlatego, że to interfejs (ELM327) do odczytu parametrów z silnika, natomiast poduch powietrznych on nie obsłuży. Jeśli chodzi o instalację w komputerze, to na moim lapku HP Compaq 6510b z Vistą biznesową nie miałem najmniejszych problemów. Mam dwa interfejsy ELM327 v1.3a, różniące się budową zwenętrzną, jeden identyczny jak ten wskazany w skrócie, a drugi ma postać metalowego pudełka o podstawie kwadratu, w ściankach pudełka są porty USB (do komputera), RS232(COM - do auta), w komplecie z pudełeczkiem sa kable USB-USB (do komputera), i RS232-OBD2(do złącza w aucie). Jak wspomniałem, z instalacją (obu interfejsów) nie miałem najmniejszego problemu, trochę poczekałem na nawiązanie połączenia z komputerem auta, a jak "zagadało" tak "gada(ją)" za każdym razem jak podłączę. Co więcej, ostatnio wykasowałem błąd silnika, który wyskoczył koledze w Skodzie Oktawii Na koniec wspomnę, że wskazana aukcja to "rozbój w biały dzień" - ja swoje interfejsy kupowałem po ok.100 PLN (interfejs+koszty przesyłki), za każdy. A wracając do rozważania zakupu wskazanego interfejsu, to zalecałbym ostrożność (zwłaszcza omijałbym z daleka wersję v1.5a), i raczej radziłbym znalezienie kogoś z działającym tym interfejsem, i podpięcie się by sprawdzić, czy zagada - bo jednak, w przypadku aut (np Primera P11.144) z roku 2000 potrafi być "oporny w gadce", z moim Tino z roku 2003, i z kolegi Almerą z roku 2004, gada bez najmniejszych problemów. I to by było na tyle z moich doświadczeń/spostrzeżeń. Pozdrawiam Dopisane 2010-01-04 11:22 faja jeżeli chcesz coś więcej o interfejsie to zajrzyj tutaj: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/41621-n16-fotorelacja-diagnozowanie-almerki-i-aut-z-eobdobd2/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest faja Posted January 19, 2010 Share Posted January 19, 2010 Dzięki koledzy za odpowiedzi, chyba faktycznie odpuszczę sobie kable i kupię skaner. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.