Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[P12] turbiny


Guest maxkow

Recommended Posts

Guest maxkow

Na poczatku tematu chcialem sie przywitac z wszystkimi entuzjastami marki Nissan .

 

Niedawno zakupiłem Primere P12 2002r w dieslu 2,2DCI jak sie okazlo musze wymienic turbine , a stara nie nadaje sie do regeneracji, wiec jestem zmuszony do zakupu używanej turbiny jest tego troche na allegro , ale nie o to chodzi moj znajomy ma turbine, ale od nissana almery 2,2Dci o oznaczeniu N16 i turbina jest sprawdzona i sprawna lecz tutaj rodzi sie pytanie.

 

Czy turbina w Almerce 2,2 jest taka sama jak w Primerce 2,2 ??

 

Czy mimo tych samych pojemnosci silnika sa to zupełnie inne turbiny??

 

tutaj

 

http://www.allegro.pl/item875871510_nissan_primera_p12_almera_n16_2_2_dci_turbina.html

 

sprzedajacy twierdzi ze niby sa te same turbiny , ale jak znam zycie roznie to bywa.

 

Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz.

Link to comment
Share on other sites

Na poczatku tematu chcialem sie przywitac z wszystkimi entuzjastami marki Nissan .

 

Niedawno zakupiłem Primere P12 2002r w dieslu 2,2DCI jak sie okazlo musze wymienic turbine , a stara nie nadaje sie do regeneracji, wiec jestem zmuszony do zakupu używanej turbiny jest tego troche na allegro , ale nie o to chodzi moj znajomy ma turbine, ale od nissana almery 2,2Dci o oznaczeniu N16 i turbina jest sprawdzona i sprawna lecz tutaj rodzi sie pytanie.

 

Czy turbina w Almerce 2,2 jest taka sama jak w Primerce 2,2 ??

 

Czy mimo tych samych pojemnosci silnika sa to zupełnie inne turbiny??

 

tutaj

 

http://www.allegro.pl/item875871510_nissan_primera_p12_almera_n16_2_2_dci_turbina.html

 

sprzedajacy twierdzi ze niby sa te same turbiny , ale jak znam zycie roznie to bywa.

 

Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz.

W Almerze jest silnik 2,2 diesel japańskiej produkcji w Primerze może być japoński ale może być francuski japończyk ma zwykłą turbine a francuz ze zmiennymi łopatkami i głowice 16 V...

Link to comment
Share on other sites

Guest adambg

W Almerze jest silnik 2,2 diesel japańskiej produkcji w Primerze może być japoński ale może być francuski ,japońskie miały napęd rozrządu na łańcuch jeśli jest napęd na łańcuch turbiny powinny pasować...

 

A ktory to silnik 2.2 diesel byl francuski?

oba 2.2 dci(138km) i 2.2 di(126km) sa japonskie i naped rozrzadu jest na lancuchu.

tylko 1.9 dci byly francuskie(rozrzad na pasku).

 

A turbine najlepiej sprawdzic po numerze czy bedie pasowac do silnika, kazdy serwis ci powie z numerow.

Link to comment
Share on other sites

A ktory to silnik 2.2 diesel byl francuski?

oba 2.2 dci(138km) i 2.2 di(126km) sa japonskie i naped rozrzadu jest na lancuchu.

tylko 1.9 dci byly francuskie(rozrzad na pasku).

 

A turbine najlepiej sprawdzic po numerze czy bedie pasowac do silnika, kazdy serwis ci powie z numerow.

/ kolego 2,2 dCi to motor francuski to tak dla przypomnienia,od 2,2 di japończyka różni się między innymi 16 zaworową głowicą a turbina posiada zmienną geometrie łopatek...---

Wszystkie te rozwiązania technologiczne - Common Rail, głowica 16-zaworowa oraz turbo o zmiennej geometrii - są oferowane w nowym silniku "G9T" 2.2 dCi 16V, który Renault wprowadził na rynek w 2000 roku. W kilku wersjach, silnik będzie osiągał moc maksymalną rzędu 95 - 98 kW (130 - 135 KM) i moment maksymalny od 290 do 325 Nm, zależnie od modelu samochodu w jakim będzie montowany oraz od typu skrzyni biegów z jaką będzie współpracował. Pierwszym samochodem, w którym zastosowany zostanie nowy silnik będzie Renault Espace.

Link to comment
Share on other sites

Guest maxkow

TOTALNA BZDURA!

 

2.2 w primerach to silnik o oznaczeniu "YD22" i jest japońska konstrukcja.

Od 2.2 di różni się i owszem a zastosowany w nim common rail jest japońskiej firmy DENSO.

proponuje lekture

http://autofoto.pl/blogs/autobit_autobiznes/default.aspx

 

pozdrawiam

ciechon

 

 

Ciechon to rozumiem ze turbina od almery 2,2 dci powinna pasowac , bo to ten sam motor co w primerce??

Link to comment
Share on other sites

TOTALNA BZDURA!

 

2.2 w primerach to silnik o oznaczeniu "YD22" i jest japońska konstrukcja.

Od 2.2 di różni się i owszem a zastosowany w nim common rail jest japońskiej firmy DENSO.

proponuje lekture

http://autofoto.pl/blogs/autobit_autobiznes/default.aspx

 

pozdrawiam

ciechon

Kolego czytaj ze zrozumieniem powielasz moją wypowiedź i się wymądrzasz ameryki nie odkryłeś wyraźnie napisałem że motor 2,2 di to japończyk czystej krwi co innego 2,2 dCi to konstrukcja francuska

Link to comment
Share on other sites

Guest adambg

/ kolego 2,2 dCi to motor francuski to tak dla przypomnienia,od 2,2 di japończyka różni się między innymi 16 zaworową głowicą a turbina posiada zmienną geometrie łopatek...---

Wszystkie te rozwiązania technologiczne - Common Rail, głowica 16-zaworowa oraz turbo o zmiennej geometrii - są oferowane w nowym silniku "G9T" 2.2 dCi 16V, który Renault wprowadził na rynek w 2000 roku. W kilku wersjach, silnik będzie osiągał moc maksymalną rzędu 95 - 98 kW (130 - 135 KM) i moment maksymalny od 290 do 325 Nm, zależnie od modelu samochodu w jakim będzie montowany oraz od typu skrzyni biegów z jaką będzie współpracował. Pierwszym samochodem, w którym zastosowany zostanie nowy silnik będzie Renault Espace.

Kolego czytaj ze zrozumieniem powielasz moją wypowiedź i się wymądrzasz ameryki nie odkryłeś wyraźnie napisałem że motor 2,2 di to japończyk czystej krwi co innego 2,2 dCi to konstrukcja francuska

Jak chcesz kogos pouczac to najpierw sie doszkol a potem.....

Tyle razy juz byl ten temat poruszany a "odkrywcy" zawsze sie znajda na temat 2.2 diesli

Oba (2.2) sa japonskie, a to tylko znaczek dci jak w renaultach

Do poczytania :

http://http://moto.onet.pl/1547040,1,nissan-primera-japonska-strzala,artykul.html?node=20

 

 

Spisalem dane z Turbiny

 

725864 50015 S\W

LC 158262

 

Garrett

 

MN GT 17497

 

Horgwell

 

popros goscia z allegro aby ci podal tez numery i sprawdz w aso czy pasowac bedzie

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...