Gość maxkow Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 Na poczatku tematu chcialem sie przywitac z wszystkimi entuzjastami marki Nissan . Niedawno zakupiłem Primere P12 2002r w dieslu 2,2DCI jak sie okazlo musze wymienic turbine , a stara nie nadaje sie do regeneracji, wiec jestem zmuszony do zakupu używanej turbiny jest tego troche na allegro , ale nie o to chodzi moj znajomy ma turbine, ale od nissana almery 2,2Dci o oznaczeniu N16 i turbina jest sprawdzona i sprawna lecz tutaj rodzi sie pytanie. Czy turbina w Almerce 2,2 jest taka sama jak w Primerce 2,2 ?? Czy mimo tych samych pojemnosci silnika sa to zupełnie inne turbiny?? tutaj http://www.allegro.pl/item875871510_nissan_primera_p12_almera_n16_2_2_dci_turbina.html sprzedajacy twierdzi ze niby sa te same turbiny , ale jak znam zycie roznie to bywa. Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość asaf Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 Na poczatku tematu chcialem sie przywitac z wszystkimi entuzjastami marki Nissan . Niedawno zakupiłem Primere P12 2002r w dieslu 2,2DCI jak sie okazlo musze wymienic turbine , a stara nie nadaje sie do regeneracji, wiec jestem zmuszony do zakupu używanej turbiny jest tego troche na allegro , ale nie o to chodzi moj znajomy ma turbine, ale od nissana almery 2,2Dci o oznaczeniu N16 i turbina jest sprawdzona i sprawna lecz tutaj rodzi sie pytanie. Czy turbina w Almerce 2,2 jest taka sama jak w Primerce 2,2 ?? Czy mimo tych samych pojemnosci silnika sa to zupełnie inne turbiny?? tutaj http://www.allegro.pl/item875871510_nissan_primera_p12_almera_n16_2_2_dci_turbina.html sprzedajacy twierdzi ze niby sa te same turbiny , ale jak znam zycie roznie to bywa. Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz. W Almerze jest silnik 2,2 diesel japańskiej produkcji w Primerze może być japoński ale może być francuski japończyk ma zwykłą turbine a francuz ze zmiennymi łopatkami i głowice 16 V... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adambg Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 W Almerze jest silnik 2,2 diesel japańskiej produkcji w Primerze może być japoński ale może być francuski ,japońskie miały napęd rozrządu na łańcuch jeśli jest napęd na łańcuch turbiny powinny pasować... A ktory to silnik 2.2 diesel byl francuski? oba 2.2 dci(138km) i 2.2 di(126km) sa japonskie i naped rozrzadu jest na lancuchu. tylko 1.9 dci byly francuskie(rozrzad na pasku). A turbine najlepiej sprawdzic po numerze czy bedie pasowac do silnika, kazdy serwis ci powie z numerow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość asaf Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 A ktory to silnik 2.2 diesel byl francuski? oba 2.2 dci(138km) i 2.2 di(126km) sa japonskie i naped rozrzadu jest na lancuchu. tylko 1.9 dci byly francuskie(rozrzad na pasku). A turbine najlepiej sprawdzic po numerze czy bedie pasowac do silnika, kazdy serwis ci powie z numerow. / kolego 2,2 dCi to motor francuski to tak dla przypomnienia,od 2,2 di japończyka różni się między innymi 16 zaworową głowicą a turbina posiada zmienną geometrie łopatek...---Wszystkie te rozwiązania technologiczne - Common Rail, głowica 16-zaworowa oraz turbo o zmiennej geometrii - są oferowane w nowym silniku "G9T" 2.2 dCi 16V, który Renault wprowadził na rynek w 2000 roku. W kilku wersjach, silnik będzie osiągał moc maksymalną rzędu 95 - 98 kW (130 - 135 KM) i moment maksymalny od 290 do 325 Nm, zależnie od modelu samochodu w jakim będzie montowany oraz od typu skrzyni biegów z jaką będzie współpracował. Pierwszym samochodem, w którym zastosowany zostanie nowy silnik będzie Renault Espace. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ciechon Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 / kolego 2,2 dCi to motor francuski TOTALNA BZDURA! 2.2 w primerach to silnik o oznaczeniu "YD22" i jest japońska konstrukcja. Od 2.2 di różni się i owszem a zastosowany w nim common rail jest japońskiej firmy DENSO. proponuje lekture http://autofoto.pl/blogs/autobit_autobiznes/default.aspx pozdrawiam ciechon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maxkow Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 TOTALNA BZDURA! 2.2 w primerach to silnik o oznaczeniu "YD22" i jest japońska konstrukcja. Od 2.2 di różni się i owszem a zastosowany w nim common rail jest japońskiej firmy DENSO. proponuje lekture http://autofoto.pl/blogs/autobit_autobiznes/default.aspx pozdrawiam ciechon Ciechon to rozumiem ze turbina od almery 2,2 dci powinna pasowac , bo to ten sam motor co w primerce?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość asaf Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 TOTALNA BZDURA! 2.2 w primerach to silnik o oznaczeniu "YD22" i jest japońska konstrukcja. Od 2.2 di różni się i owszem a zastosowany w nim common rail jest japońskiej firmy DENSO. proponuje lekture http://autofoto.pl/blogs/autobit_autobiznes/default.aspx pozdrawiam ciechon Kolego czytaj ze zrozumieniem powielasz moją wypowiedź i się wymądrzasz ameryki nie odkryłeś wyraźnie napisałem że motor 2,2 di to japończyk czystej krwi co innego 2,2 dCi to konstrukcja francuska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maxkow Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 Spisalem dane z Turbiny 725864 50015 S\W LC 158262 Garrett MN GT 17497 Horgwell Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adambg Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 / kolego 2,2 dCi to motor francuski to tak dla przypomnienia,od 2,2 di japończyka różni się między innymi 16 zaworową głowicą a turbina posiada zmienną geometrie łopatek...--- Wszystkie te rozwiązania technologiczne - Common Rail, głowica 16-zaworowa oraz turbo o zmiennej geometrii - są oferowane w nowym silniku "G9T" 2.2 dCi 16V, który Renault wprowadził na rynek w 2000 roku. W kilku wersjach, silnik będzie osiągał moc maksymalną rzędu 95 - 98 kW (130 - 135 KM) i moment maksymalny od 290 do 325 Nm, zależnie od modelu samochodu w jakim będzie montowany oraz od typu skrzyni biegów z jaką będzie współpracował. Pierwszym samochodem, w którym zastosowany zostanie nowy silnik będzie Renault Espace. Kolego czytaj ze zrozumieniem powielasz moją wypowiedź i się wymądrzasz ameryki nie odkryłeś wyraźnie napisałem że motor 2,2 di to japończyk czystej krwi co innego 2,2 dCi to konstrukcja francuska Jak chcesz kogos pouczac to najpierw sie doszkol a potem..... Tyle razy juz byl ten temat poruszany a "odkrywcy" zawsze sie znajda na temat 2.2 diesli Oba (2.2) sa japonskie, a to tylko znaczek dci jak w renaultach Do poczytania : http://http://moto.onet.pl/1547040,1,nissan-primera-japonska-strzala,artykul.html?node=20 Spisalem dane z Turbiny 725864 50015 S\W LC 158262 Garrett MN GT 17497 Horgwell popros goscia z allegro aby ci podal tez numery i sprawdz w aso czy pasowac bedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.