Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N15] jak wyregulować wycieraczki


Gość Dareks

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.Skorzystałem z rad na tut.forum odnośnie naprawy cięgien wycieraczek śrubkami. Tylko że teraz mam problem z ich wyregulowaniem. Pamięta ktoś z Was może, czy w spoczynku ramię które jest mocowane do silniczka powinno być na dole czy na górze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobacz sobie po wycieraczkach jak leza Ci na szybie ;) inaczej tego nie zalozysz :) silnik po wylaczeniu wycieraczek wraca do punktu "0" no chyba ze podczas machania wycieraczkami wyłaczysz zaplon ... to nie wroca juz tam gdzie powinny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wycieraczki masz zalozone nie ??

jak masz to odpal wycieraczki raz to sie przekreci silnik i wroci do punktu zerowego

potem jak nakładasz ciegno to naloz je najpierw na wycieraczke od strony kierowcy i ona ułozy sie do wycieraczki od pasazera i to wszystko :) jak bedzie ktoras bardziej piała to korygujesz ja ramieniem wycieraczki i po sprawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co kojarzę to te krótkie cięgno od silniczka powinno być skierowane w dół...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, wygląda mi na to, że przy silniku to krótkie ramię, do którego jest mocowane cięgno powinno w spoczynku być skierowane do góry (bo skoro silnik obraca się w prawo to tylko wtedy wycieraczki wystartują we właściwą stronę), tylko nie wiem czy pionowo, czy może pod jakimś kątem. Czekam, aż się trochę mniej zimno zrobi i idę atakować.

 

Zrobione. Minus 5 ale w sumie jak się działa, to nie ma tragedii. Dla zainteresowanych, którym się jeszcze wycieraczki nie rozp...adły-to króciutkie ramię przy silniczku wycieraczek powinno być poziomo przy położeniu w pozycji "0". Cała reszta to generalnie pikuś. PAN PIKUŚ.

Acha, poziomo i w stronę wycieraczek.

Może nic odkrywczego, ale komuś się może przydać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam! To ja przy okazji jeszcze zapytam o podobny problem z którym nie mogę sobie poradzic. Niedawno prawie padły mi wycieraczki w N15, silnik kręcił coraz wolniej. Rozebrałem układ, nasmarowałem, złożyłem - działa gładko ale niestety wycieraczki chodzą tak że dojadą na dół szyby i zamiast sie zatrzymać wyskakują do góry o jakieś 15cm na końcu. Kilka razy zakładałem ramiona wycieraczek na wielowpusty oś, za każdym razem o ząbek inaczej, ale albo wycieraczki wjeżdżały na plastik i uderzały prawie o maske albo odwrotnie - zatrzymywały sie prawie na wpółszyby. Obecnie mam kompromis, dojeżdzają do plastiku ale się dźwigają o te kilkanaście cm, już mnie coś trafia bo nie wiem czy to sie reguluje jeszcze jakos inaczej czy muszę silnik wymienić (ale przecież dojeżdżają dobrze wiec silnik działa, tylko niepotrzebnie sie dźwigają) czy co innego. Mam też wrażenie (nie zwróciłem uwagi) że przed "zatarciem" te wycieraczki też nie składały się idealnie, ale nie aż tak jak teraz.

Proszę o jaką radę, z góry dzieki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...