Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P10/W10] Z monotwtrysku na wielo ... 2.0 slx


Gość adallo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Ostatnio podeszły mnie myśli, żeby pokombinować coś w tą stronę. Czy to możliwe ? Myślę, że tak, tylko jakie rzeczy trzeba by wymienić ?

Na pewno:

- przepustnica

- kolektor dolotowy

- wtryskiwacze na listwie

- komputer ?

- przepływkę z całym dolotem powietrza

 

Czy coś jeszcze ? Czy da się to wykonać w zaciszu domowego garażu. Silnik mój igiełka 230000 zrobione, dlatego chciałbym troszkę w niego zainwestowac. Części raczej łatwo dostępne. A do tego ta przeróbka otworzyłaby drogę do innych.

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak myślałem. A zamiast całej wiązki, nie można po prostu pociągnąć kabli od wtryskiwaczy i od przepływy osobno do kompa nie wymieniając reszty okablowania ? Lepiej od razu kupić ECU od GT ? Bo w planach będzie wymiana wałków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ile się trzeba przy tym oje...ć. Choćby z wywierceniem w głowicy otworów pod wtryski. Coobcio ma doświadczenie z frezem na wiertarce, to dla niego wszystko jest pikuś :-) Przewalczyłem ten temat i drugi raz bym nie chciał się za to brać. Te wszystkie kabelki to tylko w teorii są pnp. W razie czego życzę powodzenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jest z tym trochę zabawy. Potrzebowałbym schemat wejść do komputerów, czym się różnią w p10 mono i wielowtrysku, w sensie gdzie od czego wchodzi kabelek i jeszcze schematy wiązek o ile takowe są dostępne.

 

Z góry dziękuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaram się znaleźć oba schematy, to zeskanuję i ci wrzucę. Ale to dopiero po weekendzie.

 

Mam schematy. Podeślij adres mailowy, to ci wyślę skany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...