Gość arturbet Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 (edytowane) Witam mam pytanie? Jeśli wymienie gażnik w nissanie suny 1,4 16v z 93roku czy nie skasuje danych w komputerze czy jest to po prostu sprawa wymontowania starego a zamontowania nowego gaźnika zaznaczam że jestem zielony w temacie gaźników niewiem co to jest gaźnik na wtryskach czy jednopunktowy wtrysk chodzi mi oto czy nic się nie stanie jak zdemontuje stary a wkręce nowy gaźnik z gury dziękuje. Edytowane 8 Stycznia 2010 przez arturbet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
merid Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 nic ci sie nie stanie przy wymianie bo gaznik nie ma komputera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arturbet Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 nic ci sie nie stanie przy wymianie bo gaznik nie ma komputera OK śliczne dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WochuDR600 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Witam Nie chcę zakładać nowego tematu a mam pytanie (pośrednio związanie z gaźnikiem ) Autko chodziło bardzo dobrze (LPG) z niewiadomych przyczyn zawiesiło mi się radio, nic nie można było zrobić, więc odłączyłem aku. Od tego momentu troszkę zj*** się gaz... Występują drobne szarpnięcia i tu mam pytanie, czy coś mogłem zresetować? jakieś ustyawienia? Bo ewidentnie stało się to po odłączeniu aku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Palladino19 Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Kolego WochuDR600 mój brat miał identyczny problem przy oplu vectra A. tez przy każdym odłączeniu i podłączeniu akumulatora szarpalo na gazie ze nie mógl jechac ale pozniej jakos samo sie tak to naprawialo.Niedawno kupil nowy akumulator i znowu to samo więc zaczęlismy szukac przyczyny.A mianowicie przyczyna byla prosta, oczyść sobie styki na akumulatorze i pamietaj aby mocno zakręcic mase. ot cała przyczyna wlasnie byla taka ze masa słabo dokręcona i tak przerywalo a do gazu trzeba dobrego prądu.Dokręcil sróbke najmocniej jak sie dalo i autko jezdzi jak nowe pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WochuDR600 Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Dzięki za odpowiedź, ide sprawdzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Palladino19 Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Jak sprawdzisz to daj znac czy cos pomogło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WochuDR600 Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Klema dokręcona i nic Jutro wszystko rozkręce raz jeszcze i przejade papierem ściernym.. Jeżeli to nie pomoże jade do gazownika Ale kurde sam nie wiem co się stało, wszystko się zaczęło pier*** po odłączeniu aku :/ okazało się, że jedna świeca była pęknięta.. po wymianie jest ok! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Palladino19 Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Mówilem ci ze to bedzie cos z prądem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość falbinho Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 a ogólnie jak wyjąc gaźnik bo dziś probowałem ale nie mogłem ;/ za duzo przewdzików przeszkadza linka od gazu tez ;/ nie da sie go wyjąc wogole jak odkrecilem te śrubki z góry wszystkie ;/ do polowy zdjelem ale tam sie dostac nie moglem gdzie paliwo bylo w takim małym zbiorniczku ;| a widzialem ze jest jakas pęknieta śrubka tam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
creativesb Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Masz GA14DS , ja wymieniałem w GA16DS myślę że to to samo, więc musisz mieć kanał, wejść pod samochód i patrzysz w górę w okolicach gaźnika, odkręcasz wspornik na 2 śruby, i 4 śruby od samego gaźnika, musisz mieć dobry klucz i siły bo strasznie mało miejsca tam jest że ciężko w ogóle rękę włożyć, albo taka przedłużkę ze wyjdzie do dołu, potem jeszcze z dołu jedna kostka i na górze przewodziki i linki, w książce obsługi nissana pisali żeby nie robić uszczelki sylikonem ale ja zrobiłem i na razie jest ok. i górę możesz poskładać bo nie potrzebnie rozebrałeś... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.