Gość Greg400 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Proszę o pomoc nie wiem co to za błąd p0091 objawy lampka mil pali normalni lecz jest bardzo mułowaty . Z góry dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Jaki silnik benzyna, diesel ?. Napisz troche więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Greg400 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 To jest silnik 2.2 dci 138KM Zauważyłem ze silnik głośniej pracuje . Skasowałem błąd wczoraj ale dzisiaj rano jak jechałem do pracy, pokazał się znowu ten sam błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 P0091 - regulator ciśnienia paliwa, zwarcie do masy. Czujni znajduje się w pompie wtryskowej, do czujnika dochodzą dwa kable które trzeba sprawdzić na zwarcie i ewentualnie znaleść miejsce zwarcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Greg400 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Dzięki za informacje sprawdzę jutro . Jak najlepiej się do tego dostać dołem czy górą ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Z tego co pamiętam to od dołu ale dostęp i tak jest nieciekawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Greg400 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 Czy ktoś ma jakieś fotki jak to wygląda? Bo dostęp jest fatalny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość darrex Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 Konia z rzędem temu, kto dostał się do pompy wtryskowej w tym silniku. Wczoraj próbowałem z kanału wciskając rękę przy półosi i ledwo udało mi się dotknąć palcem... :/ Ktoś może wie w jaki sposób skutecznie dobrać się do tej pompy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 w ogole w tym aucie jest masakra z dojsciem gdzie kolwiek nawet do wymiany zarowek trzeba wykrecic pol przodu , do filtra paliwa tez masakra sie dostac , wspolczuje ci pracy ale ogolnie kto to wymyslil?? chyba hobbici kontruowali ten samochod albo spece z king size... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Greg400 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 Ja skasowlem błąd p0091 chwile było dobrze i teraz mam nowy błąd p0089 . Czy to jest to samo urządzenie ? Nie wiem co ma teraz robić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość darrex Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 P0089 - usterka czujnika wysokiego ciśnienia w pompie wtryskowej. Do wymiany albo sprawdzenia rzeczony czujnik zaznaczony na powyższym zdjęciu lub cała pompa. Mam to samo, kuracja przeczyszczająca środkiem do czyszczenia wtrysków STP niewiele pomogła :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Greg400 Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.