Guest Greg400 Posted January 10, 2010 Share Posted January 10, 2010 Proszę o pomoc nie wiem co to za błąd p0091 objawy lampka mil pali normalni lecz jest bardzo mułowaty . Z góry dziękuję Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal801 Posted January 11, 2010 Share Posted January 11, 2010 Jaki silnik benzyna, diesel ?. Napisz troche więcej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Greg400 Posted January 11, 2010 Share Posted January 11, 2010 To jest silnik 2.2 dci 138KM Zauważyłem ze silnik głośniej pracuje . Skasowałem błąd wczoraj ale dzisiaj rano jak jechałem do pracy, pokazał się znowu ten sam błąd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal801 Posted January 11, 2010 Share Posted January 11, 2010 P0091 - regulator ciśnienia paliwa, zwarcie do masy. Czujni znajduje się w pompie wtryskowej, do czujnika dochodzą dwa kable które trzeba sprawdzić na zwarcie i ewentualnie znaleść miejsce zwarcia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Greg400 Posted January 11, 2010 Share Posted January 11, 2010 Dzięki za informacje sprawdzę jutro . Jak najlepiej się do tego dostać dołem czy górą ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal801 Posted January 11, 2010 Share Posted January 11, 2010 Z tego co pamiętam to od dołu ale dostęp i tak jest nieciekawy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Greg400 Posted January 12, 2010 Share Posted January 12, 2010 Czy ktoś ma jakieś fotki jak to wygląda? Bo dostęp jest fatalny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal801 Posted January 13, 2010 Share Posted January 13, 2010 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest darrex Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 Konia z rzędem temu, kto dostał się do pompy wtryskowej w tym silniku. Wczoraj próbowałem z kanału wciskając rękę przy półosi i ledwo udało mi się dotknąć palcem... :/ Ktoś może wie w jaki sposób skutecznie dobrać się do tej pompy? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
preston81 Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 w ogole w tym aucie jest masakra z dojsciem gdzie kolwiek nawet do wymiany zarowek trzeba wykrecic pol przodu , do filtra paliwa tez masakra sie dostac , wspolczuje ci pracy ale ogolnie kto to wymyslil?? chyba hobbici kontruowali ten samochod albo spece z king size... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Greg400 Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 Ja skasowlem błąd p0091 chwile było dobrze i teraz mam nowy błąd p0089 . Czy to jest to samo urządzenie ? Nie wiem co ma teraz robić ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest darrex Posted January 18, 2010 Share Posted January 18, 2010 P0089 - usterka czujnika wysokiego ciśnienia w pompie wtryskowej. Do wymiany albo sprawdzenia rzeczony czujnik zaznaczony na powyższym zdjęciu lub cała pompa. Mam to samo, kuracja przeczyszczająca środkiem do czyszczenia wtrysków STP niewiele pomogła :/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Greg400 Posted January 19, 2010 Share Posted January 19, 2010 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.