Dżem Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 Jak w temacie zastanawiam sie jak go wywalić i czy napewno warto. Na razie zdjąłem weżyk od podcisnienia z zaworu ale efektów zero jak na razie. No i się zastanawiam czy mieszek dziurawy i tak nie otwierał zaworu i był zamknięty cały czas czy wręcz zawór jest otwarty cały czas i puszcza spaliny nie zważając na sterowanie nim? Przerabiał juz ktoś temat? Zastanawiam się czy warto z nim cos kombinować bo do zaślepienia kawałkiem blachy troszke trudny dostep. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Michalllo Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 Jakie auto jaki silnik ?? Ja w swojej maxi mam zaslepiomy po prostu podłożyłem 50 groszy pod rurke doprowadzającą spaliny i po sprawie Polecam http://www.nissanklub.pl/index.php/zrob-to-sam/44-tuning/79-usuwanie-egr Tylko ja to zrobiłem bez rozcinania rurki zawsze mozna przywrócić do poprzedniego stanu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 13 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 No auto takie jak dział Terrano a silnik jak z podpisu 2.7TD. A jak jest w benzynach to patent z moneta znam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mir-e Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 pytanie po co chcesz to zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bigi Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 Jak w temacie zastanawiam sie jak go wywalić i czy napewno warto. Na razie zdjąłem weżyk od podcisnienia z zaworu ale efektów zero jak na razie. No i się zastanawiam czy mieszek dziurawy i tak nie otwierał zaworu i był zamknięty cały czas czy wręcz zawór jest otwarty cały czas i puszcza spaliny nie zważając na sterowanie nim? Przerabiał juz ktoś temat? Zastanawiam się czy warto z nim cos kombinować bo do zaślepienia kawałkiem blachy troszke trudny dostep. Wiesz co ja sie ze trzy razy zabieralem, ale jakos czasu braklo - wazniejsze bylo "przejade czy nie?" heheh no ale tak - docinasz mala blache (mosiadz) i przykladasz do wlotu - znaczysz gdzie sruby i wiercisz... pozniej wkrecasz i masz to w kupie no i moze w koncu jak bede mial chwile (za 3 miesiace to sie wezme po zdjeciu budy ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.