lukas Posted January 14, 2010 Share Posted January 14, 2010 0.5 bara wytrzymuje każdy silnik bez odprężania,chyba ale ile wytrzymać powinno seryjne SR20 bez montażu tłoków odprężających--ewentualnie z uszczelką cieńszą pod głowicą??ps.dotyczy silników seryjnie wolnossących Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limon Posted January 14, 2010 Share Posted January 14, 2010 Tego to nikt nie wie Musisz czekać aż zuru zmieni sprzęgło i pojdzie boost w góre Coobcio chyba w srebrnej primie miał tłoki z 200sx i ten zestaw 300cos tam kucy miał Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukas Posted January 14, 2010 Author Share Posted January 14, 2010 znam tamten projekt dobrze--ale nie obyło się bez kilku tłoków z dziurami Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limon Posted January 14, 2010 Share Posted January 14, 2010 Wiesz tłoki to poleciały bo Coobcio uczył się na swoim wozie Musisz sie Coobcia spytac ile wytrzyma seryjny silnik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
counterox Posted January 14, 2010 Share Posted January 14, 2010 Myślę, że seryjne SR20 wytrzyma nawet doładowanie rzędu 2 bary, ale ile na tym pojeździ to nie wiem ;] Lukas, zabierz się za jakiś projekt na który masz kasę, a nie 5 lat bawisz się w dłubanie po kawału i robienie gówna z forum Mnie osobiście nie stać na tuning, fajnie czasem pofantazjować, ale bez przesady ;P Jak zamontujesz turbo to będę chętnie śledzić Twoją prezentację i gratulować coraz lepszych wyników. Pozdrawiam 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted January 16, 2010 Share Posted January 16, 2010 2 barów mowy nie ma odrazu pękną tłoki. Ja obstawiam tak ok 1,2-1,3 bara wytrzymają silniki z P10, N14 i ok. 1 bara z N15, P11, P11.144, na pewno trochę więcej na paliwie 99. Najbardziej co niszczy te silniki to zbyt wyprzedzony zapłon, porządnie go wycofać w funkcji cisnienia i myślę że przy odpowiednio dużej turbinie i po 350KM ze starych idzie robić i jakieś 300KM z nowyszch silników... W stanach niby z tych starych po 400KM robią a pokrywę zaworów w nich zciągają tylko po to by wałki wymienić Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukas Posted January 16, 2010 Author Share Posted January 16, 2010 (edited) counterox-NIE ŻYCZĘ SOBIE OBRAŻANIA MNIE-słowami typu że robię GÓWNO na forum jeśli ciebie na tuning nie stac to wogóle się nie wcinaj--to że ja miałem już tyle projektów wynika tylko z tego że nie przywiązuje się do aut -NIE MASZ POJECIA ILE KASY JUŻ WYDAŁEM NA RASOWANIE AUT--ale to moje pieniądze--GÓWNO ROBI SIĘ NA KIBLU1 a druga sprawa to o jakości tych przeróbek swiadczą liczne pomiary z hamowni,oraz liczne pojedynki z innymi kierowcami,więc DAJ SE NA LUZ--JA NIE FANTAZJUJE... Edited January 16, 2010 by lukas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
counterox Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 Nie chciałem Cię obrazić tylko fajnie jakbyś się zmotywował, poprowadził jakiś jeden projekt, w którym wiesz co chcesz zrobić i to robisz ewidentnie do samego końca. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest niebieski Posted January 18, 2010 Share Posted January 18, 2010 lukas do jazdy na codzień doprężony SR20 można do 0,5 bara pompować, podobno ciekawe wyniki wychodzą okolice 220KM. Rozmawiałem z ludźmi którzy robią auta do sportu, odpreżony zakuty SR20 przy 400KM juz robi sie awaryjny, więc doprezony bez kucizny, cisnienia 1 bara długo nie wytrzyma. Chyba, że to ma byc auto do zabawy które wiecej stoi niz jezdzi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest prosport-tuning Posted May 22, 2010 Share Posted May 22, 2010 lukas do jazdy na codzień doprężony SR20 można do 0,5 bara pompować, podobno ciekawe wyniki wychodzą okolice 220KM. Rozmawiałem z ludźmi którzy robią auta do sportu, odpreżony zakuty SR20 przy 400KM juz robi sie awaryjny, więc doprezony bez kucizny, cisnienia 1 bara długo nie wytrzyma. Chyba, że to ma byc auto do zabawy które wiecej stoi niz jezdzi Proponuję użyć wskaźnika BOOST np. firmy PROSPORT Performance. I wszystko stanie się jasne............. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted May 23, 2010 Share Posted May 23, 2010 Do 1 Bara prawdę powiedziwszy nie ma sensu odprężać żadnego SR20 za to trzeba mocno pojechać mu w dół zapłonem przez co traci sporo na sprawności... Lepsze rozwiązanie to zmniejszenie stopnia sprężania do 8,5:1 jak w przypadku SR20DET i zapłon prawie może zostać taki jak w Wolnossaku i sporo Nm oraz KM będzie więcej jak w pierwszym przypadku... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.