Gość jacek_178 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 witam wiem ze to uszczelka pod glowica puszcza gdzies miedzy kanalem olejowym i wodnym i znalazlem wiele watkow na ten temat uszczelki na forum ale nie znalazlem odpowiedzi na takie pytanie: CZY MOGE Z TYM JEZDZIC??? bo wiem ze jak plyn idzie do oleju to wtedy nie mozna a w oleju zadnych emulsji i masla nie zaobserwowalem p.s. silnik diesel cd20 przebieg blizej nieokreslony pewnie 400-500tys na blacie aktualnie 200tys przejechalem z tym juz 70tys. km bo ma to od poczatku oleju nie bierze aha uszczelka ma jeden karb czyzby jeszcze fabryczna???? silnik sprawdzany u znajomego w serwisie nissana stwierdzili ze nie rozbierany od nowosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Miska Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 jezdzic z tym mozesz ale, napewno wiekszy wydatek bedziesz mial na olej i koszt uszczelki pod glowic a to sie waha w granicach 500zl. jA na twoim miejscu bym wyjebal tego grata na zyletki i zaiwestowal w Audi 80 B4 1.9 TDI za 10 patoli masz niebiosa. A jeszcze ciesz sie ze nie na odwrot , mi pobierało plyn chlodniczy do oleju to jest dopiero przejebane , 1 litr chlodnieczego 10zl , a to bralo do ropy i spalało;d Koszta plus mozna silnik zatrzec . A co do robocizny to znajdz dobrego fachowca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacek_178 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 jezdzic z tym mozesz ale, napewno wiekszy wydatek bedziesz mial na olej i koszt uszczelki pod glowic a to sie waha w granicach 500zl. jA na twoim miejscu bym wyjebal tego grata na zyletki i zaiwestowal w Audi 80 B4 1.9 TDI za 10 patoli masz niebiosa. A jeszcze ciesz sie ze nie na odwrot , mi pobierało plyn chlodniczy do oleju to jest dopiero przejebane , 1 litr chlodnieczego 10zl , a to bralo do ropy i spalało;d Koszta plus mozna silnik zatrzec . A co do robocizny to znajdz dobrego fachowca. Miska dzieki za rade ale ja nie chce niemieckiego auta ZOSTAJE PRZY NISSANIE wiec jak mi dmuchnie miedzy garami to go bede robil ale sam bo mechanikow nie chce znac:))) no chyba ze zmienie na gti sr20 te 500 pln to sama oryginalna nissanowska blaszkowa uszczelka? czy z planowaniem i robocizna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Miska Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Nie no sama uszczelka około 300zl ponad;p a zza robocizne wezma od 200 do 500stow. Masz stronke i napisz im czy maja taka czesc www.xedos.com.pl http://www.xedos.com.pl/zapytanie_ofertowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacek_178 Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Wyplukalem zbiornik i jak na razie spokoj od 5000 km nie ma oleju w plynie, wiec nic nie robie z tym silnikiem. Moze to sie rozpuscilo ze scianek tego zbiornika jak dolalem troche plynu bo taki usyfiony byl na sciankach. Dzieki za pomoc Temat mozna zamknac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcineq20 Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Powiem tak. ja mialem plamy oleju w zbironiczku wyrownawczym. Okazalo sie ze mam pęknięta głowice. Uszczelka pod glowica byla idealna po rozebraniu. Wiec po zalozeniu nowej glowicy plynu nie ubywa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.