manix Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 (edytowane) Wedłóg książki serwisowej tylko w serwisie,no i dzisiaj po równo roku przepaliła się lewa mijania.(w almerze N15 pierwsza padła po 4.5 roku) tel.do a.s.o. 60zł z wymianą,myślę sobie o nie,no i maska w górę.miejsca bardzo niewiele (1.5dci)a do tego jeszcze metalowe łączniki utrudniają ale o dziwo jedną ręką dałem radę w 5 minut 1.najpierw kostka-schodzi jak marzenie(w micrze bardzo ciężko)2.gumowy kołnierz-zero problemów 3.sprężynka -o niebo prostrze mocowanie niż w micrze,identyczne jak w almerze tylko obrócone o 90*.4.zarowka na wierzchu,a w odwrotnej kolejności montaż.mimo ścisku naprawdę proste i tanie(bosch H4-9.90 w selgrosie)pozdrawiam. a w instrukcji nawet nie ma jak to zrobić tylko -serwis. Edytowane 15 Stycznia 2010 przez manix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yankee595 Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 a w instrukcji nawet nie ma jak to zrobić tylko -serwis. z czegoś serwis musi żyć, a najlepiej z bardzo prostych i szybko wykonywanych napraw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBlack Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 (edytowane) Wedłóg książki serwisowej tylko w serwisie,no i dzisiaj po równo roku przepaliła się lewa mijania.(w almerze N15 pierwsza padła po 4.5 roku) tel.do a.s.o. 60zł z wymianą,myślę sobie o nie,no i maska w górę.miejsca bardzo niewiele (1.5dci)a do tego jeszcze metalowe łączniki utrudniają ale o dziwo jedną ręką dałem radę w 5 minut 1.najpierw kostka-schodzi jak marzenie(w micrze bardzo ciężko)2.gumowy kołnierz-zero problemów 3.sprężynka -o niebo prostrze mocowanie niż w micrze,identyczne jak w almerze tylko obrócone o 90*.4.zarowka na wierzchu,a w odwrotnej kolejności montaż.mimo ścisku naprawdę proste i tanie(bosch H4-9.90 w selgrosie)pozdrawiam. a w instrukcji nawet nie ma jak to zrobić tylko -serwis. U mnie dokładnie wczoraj (auto ma 27 miesięcy) padła ta sama żarówka. Wszystko się zgadza w opisie. Można to spokojnie zrobić jedną ręką a moja uwierzcie nie jest najmniejsza. Kilka dodatkowych informacji dla innych: 1. Wtyczkę się wyjmuje - nie przekręca, wykręca - po prostu jest jedynie wciskana 2. Czarną gumową osłonkę podobnie - jest wciskana na plastykową obudowę. W środku ma otwór na styki żarówki 3. Blaszki trzymające żarówkę - są dwie lewa i prawa - np. dla lewej należy wcisnąć w dół i przesunąć blaszkę w lewo - powinna wyskoczyć do góry Podobnie postąpić należy z prawą (wcisnąć i w prawo). Po odskoczeniu dwóch blaszek podnieść jej należy maxymalnie do góry. Wtedy można wyjąć żarówkę. Standarowo Nissan daje żarówki philipsa standard H4 60/55W - ze srebrnymi końcówkami. Nie daje żadnych +30 + 50 itp. Ja również zakupiłem Boscha za około 10 zł. Osobiście polecam żarówki Narva. Philips nic specjalnego. Bosch uważam też za niezły produkt - pomimo że to już nie ten sam Bosch co przed laty. Wcześniej miałem Primerę w11.144. Szybkie przepalanie żarówek też występowało Pozdrawiam Edytowane 16 Stycznia 2010 przez MartinBlack Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 16 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 U mnie dokładnie wczoraj (auto ma 27 miesięcy) padła ta sama żarówka. Wszystko się zgadza w opisie. Można to spokojnie zrobić jedną ręką a moja uwierzcie nie jest najmniejsza. Kilka dodatkowych informacji dla innych: 1. Wtyczkę się wyjmuje - nie przekręca, wykręca - po prostu jest jedynie wciskana 2. Czarną gumową osłonkę podobnie - jest wciskana na plastykową obudowę. W środku ma otwór na styki żarówki 3. Blaszki trzymające żarówkę - są dwie lewa i prawa - np. dla lewej należy wcisnąć w dół i przesunąć blaszkę w lewo - powinna wyskoczyć do góry Podobnie postąpić należy z prawą (wcisnąć i w prawo). Po odskoczeniu dwóch blaszek podnieść jej należy maxymalnie do góry. Wtedy można wyjąć żarówkę. Standarowo Nissan daje żarówki philipsa standard H4 60/55W - ze srebrnymi końcówkami. Nie daje żadnych +30 + 50 itp. Ja również zakupiłem Boscha za około 10 zł. Osobiście polecam żarówki Narva. Philips nic specjalnego. Bosch uważam też za niezły produkt - pomimo że to już nie ten sam Bosch co przed laty. Wcześniej miałem Primerę w11.144. Szybkie przepalanie żarówek też występowało Pozdrawiam u mnie w orginale były osram (zresztą tak jak w almerze)dzisiaj kupiłem bosh po 15 zeta long life(żywotność przedłużona o 80%)zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mack72 Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 U mnie dokładnie wczoraj (auto ma 27 miesięcy) padła ta sama żarówka. (...) Standarowo Nissan daje żarówki philipsa standard H4 60/55W - ze srebrnymi końcówkami. Nie daje żadnych +30 + 50 itp. Ja również zakupiłem Boscha za około 10 zł. Osobiście polecam żarówki Narva. Philips nic specjalnego. Bosch uważam też za niezły produkt - pomimo że to już nie ten sam Bosch co przed laty. (...) Pozdrawiam U mnie pierwszy Philips (lewy) padł po pół roku jeżdzenia; drugi (prawy) po roku. Wymieniłem na Bosh'a - na razie świecą :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 19 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 U mnie pierwszy Philips (lewy) padł po pół roku jeżdzenia; drugi (prawy) po roku. Wymieniłem na Bosh'a - na razie świecą :-) żarówki powinno wymieniać się parami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 W Note pierwsze zdjęcie kostki graniczy wręcz z urwaniem obsady zarówki,jak się to uda to następne wymiany juz idą lżej.W oryginale miałem tungsramy.Teraz Philips X-Tream,juz drugi komplet.(po roku) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 20 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 (edytowane) W Note pierwsze zdjęcie kostki graniczy wręcz z urwaniem obsady zarówki,jak się to uda to następne wymiany juz idą lżej.W oryginale miałem tungsramy.Teraz Philips X-Tream,juz drugi komplet.(po roku) to tak jak micrze K12.tragedja myślałem już że odkręcę całą lampę,no i wtedy łaskawie puściła.ogólnie bardzo ciężki demontaż i montaż a pozycje jeszcze gorzej.ale pozycje to i w tiidzie będzie niewesoło. Edytowane 20 Stycznia 2010 przez manix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wa12 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 to tak jak micrze K12.tragedja myślałem już że odkręcę całą lampę,no i wtedy łaskawie puściła.ogólnie bardzo ciężki demontaż i montaż a pozycje jeszcze gorzej.ale pozycje to i w tiidzie będzie niewesoło. Miałem to samo w micrze K11. Dostęp niby dobry, ale kostki wymagały żeby je ścisnąć. Raz to mało nie urwałem żarówki bo okazało się, że styki w kostce się zapiekły aż się z jednej strony nadtopiła i musiałem ją wymienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wooferai Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 Dzięki za instrukcję wymiany H4. W kieszeni pewnie z 50,- złociszy zostało . Już na stacji benzynowej głowiłem się czy to kręcić-ciągnąć-albo jak inaczej wyjąć ten halogen . Więc wróciłem do domku z żaróweczką -> forum -> i po kłopocie w minutkę . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.