manix Posted January 15, 2010 Share Posted January 15, 2010 (edited) Wedłóg książki serwisowej tylko w serwisie,no i dzisiaj po równo roku przepaliła się lewa mijania.(w almerze N15 pierwsza padła po 4.5 roku) tel.do a.s.o. 60zł z wymianą,myślę sobie o nie,no i maska w górę.miejsca bardzo niewiele (1.5dci)a do tego jeszcze metalowe łączniki utrudniają ale o dziwo jedną ręką dałem radę w 5 minut 1.najpierw kostka-schodzi jak marzenie(w micrze bardzo ciężko)2.gumowy kołnierz-zero problemów 3.sprężynka -o niebo prostrze mocowanie niż w micrze,identyczne jak w almerze tylko obrócone o 90*.4.zarowka na wierzchu,a w odwrotnej kolejności montaż.mimo ścisku naprawdę proste i tanie(bosch H4-9.90 w selgrosie)pozdrawiam. a w instrukcji nawet nie ma jak to zrobić tylko -serwis. Edited January 15, 2010 by manix Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yankee595 Posted January 15, 2010 Share Posted January 15, 2010 a w instrukcji nawet nie ma jak to zrobić tylko -serwis. z czegoś serwis musi żyć, a najlepiej z bardzo prostych i szybko wykonywanych napraw Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MartinBlack Posted January 16, 2010 Share Posted January 16, 2010 (edited) Wedłóg książki serwisowej tylko w serwisie,no i dzisiaj po równo roku przepaliła się lewa mijania.(w almerze N15 pierwsza padła po 4.5 roku) tel.do a.s.o. 60zł z wymianą,myślę sobie o nie,no i maska w górę.miejsca bardzo niewiele (1.5dci)a do tego jeszcze metalowe łączniki utrudniają ale o dziwo jedną ręką dałem radę w 5 minut 1.najpierw kostka-schodzi jak marzenie(w micrze bardzo ciężko)2.gumowy kołnierz-zero problemów 3.sprężynka -o niebo prostrze mocowanie niż w micrze,identyczne jak w almerze tylko obrócone o 90*.4.zarowka na wierzchu,a w odwrotnej kolejności montaż.mimo ścisku naprawdę proste i tanie(bosch H4-9.90 w selgrosie)pozdrawiam. a w instrukcji nawet nie ma jak to zrobić tylko -serwis. U mnie dokładnie wczoraj (auto ma 27 miesięcy) padła ta sama żarówka. Wszystko się zgadza w opisie. Można to spokojnie zrobić jedną ręką a moja uwierzcie nie jest najmniejsza. Kilka dodatkowych informacji dla innych: 1. Wtyczkę się wyjmuje - nie przekręca, wykręca - po prostu jest jedynie wciskana 2. Czarną gumową osłonkę podobnie - jest wciskana na plastykową obudowę. W środku ma otwór na styki żarówki 3. Blaszki trzymające żarówkę - są dwie lewa i prawa - np. dla lewej należy wcisnąć w dół i przesunąć blaszkę w lewo - powinna wyskoczyć do góry Podobnie postąpić należy z prawą (wcisnąć i w prawo). Po odskoczeniu dwóch blaszek podnieść jej należy maxymalnie do góry. Wtedy można wyjąć żarówkę. Standarowo Nissan daje żarówki philipsa standard H4 60/55W - ze srebrnymi końcówkami. Nie daje żadnych +30 + 50 itp. Ja również zakupiłem Boscha za około 10 zł. Osobiście polecam żarówki Narva. Philips nic specjalnego. Bosch uważam też za niezły produkt - pomimo że to już nie ten sam Bosch co przed laty. Wcześniej miałem Primerę w11.144. Szybkie przepalanie żarówek też występowało Pozdrawiam Edited January 16, 2010 by MartinBlack Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manix Posted January 16, 2010 Author Share Posted January 16, 2010 U mnie dokładnie wczoraj (auto ma 27 miesięcy) padła ta sama żarówka. Wszystko się zgadza w opisie. Można to spokojnie zrobić jedną ręką a moja uwierzcie nie jest najmniejsza. Kilka dodatkowych informacji dla innych: 1. Wtyczkę się wyjmuje - nie przekręca, wykręca - po prostu jest jedynie wciskana 2. Czarną gumową osłonkę podobnie - jest wciskana na plastykową obudowę. W środku ma otwór na styki żarówki 3. Blaszki trzymające żarówkę - są dwie lewa i prawa - np. dla lewej należy wcisnąć w dół i przesunąć blaszkę w lewo - powinna wyskoczyć do góry Podobnie postąpić należy z prawą (wcisnąć i w prawo). Po odskoczeniu dwóch blaszek podnieść jej należy maxymalnie do góry. Wtedy można wyjąć żarówkę. Standarowo Nissan daje żarówki philipsa standard H4 60/55W - ze srebrnymi końcówkami. Nie daje żadnych +30 + 50 itp. Ja również zakupiłem Boscha za około 10 zł. Osobiście polecam żarówki Narva. Philips nic specjalnego. Bosch uważam też za niezły produkt - pomimo że to już nie ten sam Bosch co przed laty. Wcześniej miałem Primerę w11.144. Szybkie przepalanie żarówek też występowało Pozdrawiam u mnie w orginale były osram (zresztą tak jak w almerze)dzisiaj kupiłem bosh po 15 zeta long life(żywotność przedłużona o 80%)zobaczymy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mack72 Posted January 19, 2010 Share Posted January 19, 2010 U mnie dokładnie wczoraj (auto ma 27 miesięcy) padła ta sama żarówka. (...) Standarowo Nissan daje żarówki philipsa standard H4 60/55W - ze srebrnymi końcówkami. Nie daje żadnych +30 + 50 itp. Ja również zakupiłem Boscha za około 10 zł. Osobiście polecam żarówki Narva. Philips nic specjalnego. Bosch uważam też za niezły produkt - pomimo że to już nie ten sam Bosch co przed laty. (...) Pozdrawiam U mnie pierwszy Philips (lewy) padł po pół roku jeżdzenia; drugi (prawy) po roku. Wymieniłem na Bosh'a - na razie świecą :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manix Posted January 19, 2010 Author Share Posted January 19, 2010 U mnie pierwszy Philips (lewy) padł po pół roku jeżdzenia; drugi (prawy) po roku. Wymieniłem na Bosh'a - na razie świecą :-) żarówki powinno wymieniać się parami. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JACKO29 Posted January 19, 2010 Share Posted January 19, 2010 W Note pierwsze zdjęcie kostki graniczy wręcz z urwaniem obsady zarówki,jak się to uda to następne wymiany juz idą lżej.W oryginale miałem tungsramy.Teraz Philips X-Tream,juz drugi komplet.(po roku) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manix Posted January 20, 2010 Author Share Posted January 20, 2010 (edited) W Note pierwsze zdjęcie kostki graniczy wręcz z urwaniem obsady zarówki,jak się to uda to następne wymiany juz idą lżej.W oryginale miałem tungsramy.Teraz Philips X-Tream,juz drugi komplet.(po roku) to tak jak micrze K12.tragedja myślałem już że odkręcę całą lampę,no i wtedy łaskawie puściła.ogólnie bardzo ciężki demontaż i montaż a pozycje jeszcze gorzej.ale pozycje to i w tiidzie będzie niewesoło. Edited January 20, 2010 by manix Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wa12 Posted January 20, 2010 Share Posted January 20, 2010 to tak jak micrze K12.tragedja myślałem już że odkręcę całą lampę,no i wtedy łaskawie puściła.ogólnie bardzo ciężki demontaż i montaż a pozycje jeszcze gorzej.ale pozycje to i w tiidzie będzie niewesoło. Miałem to samo w micrze K11. Dostęp niby dobry, ale kostki wymagały żeby je ścisnąć. Raz to mało nie urwałem żarówki bo okazało się, że styki w kostce się zapiekły aż się z jednej strony nadtopiła i musiałem ją wymienić. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wooferai Posted March 7, 2010 Share Posted March 7, 2010 Dzięki za instrukcję wymiany H4. W kieszeni pewnie z 50,- złociszy zostało . Już na stacji benzynowej głowiłem się czy to kręcić-ciągnąć-albo jak inaczej wyjąć ten halogen . Więc wróciłem do domku z żaróweczką -> forum -> i po kłopocie w minutkę . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.