Guest Axel Posted June 9, 2005 Share Posted June 9, 2005 Witam wszystkich. Mam problem, od pewnego czasu strasznie tlucze mi sie klapa od bagaznika(Almera 2001, hatchback), szczegolnie jak droga nie jest zbytnio rowna, to ma sie wrazenie jakby bagaznik byl niedomkniety.. Mial ktos podobna sytuacje, zrobia cos z tym w serwisie ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misiek Posted June 9, 2005 Share Posted June 9, 2005 W moim przypadku była to stukająca tablica rejestracyjna. Poprostu sie odkręciła. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sonar Posted June 9, 2005 Share Posted June 9, 2005 Ja w miejsca gdzie przylegają gumowe odboje od klapy wkleiłem na taśmę dwustronnie klejącą uszczelki od kranu. cała robota zajęła mi 15 minut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Artur3 Posted June 15, 2005 Share Posted June 15, 2005 Sprawdźcie też zawiaski klapy jeśli jest to hatchbak, miałem wcześniej hyundaia i też skrzypiało i stukało, poradzono mi zapuścić zawiasy, zrobiłem to zwykłym WD 40, po kilu sekundach ustąpił na stałe. Wcześniej próbowałem regulować i gumki i stosować podkłądki ale bez rezultatu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marins Posted August 6, 2007 Share Posted August 6, 2007 hello, podlacze sie pod temat , mam sedana i chce jakos naciagnac klape bagaznika, tak zeby byla bardziej docisnieta. Jak mam to zrobic?? Podobno gdzies w zamku sie to ustawia... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MARO_M Posted August 6, 2007 Share Posted August 6, 2007 u mnie w N15 reguluja to po prostu dwie sruby rygla ktory zatrzaskuje zaek klapy. Odkrecic przesunac i po klopocie. Oczywiscie zalezy jakie to jest stukanie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Qozak Posted August 6, 2007 Share Posted August 6, 2007 U mnie w Y10 jest to samo, jak jedzie się po nierównościach to tak jakby tył żył swoim życiem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest danstan Posted August 6, 2007 Share Posted August 6, 2007 u mnie w N15 reguluja to po prostu dwie sruby rygla ktory zatrzaskuje zaek klapy.Odkrecic przesunac i po klopocie. Witam W N16 analogicznie, a dodatkowo regulowane ( poprzez wkręcanie lub wykręcanie ) są gumowe odboje. Ponadto można podkleić wąskie kawałki cienkiego samoprzylepnego filcu pod krawędzie tylnej podnoszonej półki która dociskana jest gumowymi odbojami ( poniżej szyby ) przez tylną klapę. To również redukuje stukanie, tym razem półki. Pozdrawiam życząc owocnych prac i usunięcia stukania. :one: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Qozak Posted August 6, 2007 Share Posted August 6, 2007 Dzięki koledzy !!! dzięki Wam naprawiłem, prawie rok się tłukło, a zajęła mi naprawa ok. 5 minut. Słońce znów chodzi jak żyleta, tylko to mi psuło nastrój Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marins Posted August 6, 2007 Share Posted August 6, 2007 tzn u mnie na dolkach jest ok ale od skrzynki basowej ktora wsadzilem stuka lekko klapa przy mocnym basie i chce ja wlasnie docisnac. Tzn te sruby co sa w samej klapie tak?? odkrecic je poprostu przesunac ten kawalek rurki(chyba rygiel) i po klopocie?? Jutro sie pobawie. Dzieki za odp. Pozdrawiam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bobi_man Posted September 16, 2007 Share Posted September 16, 2007 czy powodem stukania moze byc to, iz szparka z zamku na klapie gdzie wchodi to ucho jest rozklekotana, ( jej otworek wyglada jak sprzet 50 letniej prostytutki pracujacej w zawodzie co najmniej 30 lat nie wiem czy to jest wina tego. mam p10 hb Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.