Guest small Posted January 18, 2010 Share Posted January 18, 2010 Mam qq+ 2 2.0dci, przejechalam 4000km i pojawił się dziwny zgrzyt przy skręcaniu kierownicy. Pojechałam do serwisu nissana w Gdańsku- Promotor i tam stwierdzili, że należy wymienić łożysko w kolumnach mcperson. Zamówili i wymienili po tygodniu. Usterka została dobrze zdiagnozowana, bo zgrzyt ustał. Ale zastanawia mnie jak to możliwe, że owe łożyska siadły po zaledwie 4000km. Mam ogromne obawy czy owy nissan qq jest na pewno miastoodporny. Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem i czy on się powtórzył? Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArtM Posted January 18, 2010 Share Posted January 18, 2010 Przy przebiegu 1560 wymiana tego samego. Obecnie mam niecałe 8000 i wszystko jest w porządku. On jest Miastoodporny tylko z nazwy w reklamie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dario80 Posted January 11, 2011 Share Posted January 11, 2011 Przy przebiegu 1560 wymiana tego samego. Obecnie mam niecałe 8000 i wszystko jest w porządku. On jest Miastoodporny tylko z nazwy w reklamie. Witam ja mam podobnie , ale mam zrobione 9 ,5 tys km. Chciałbym wiedzieć czy długo czekałeś na cześci iczy przez czas oczekiwania auto było w serwisie ,bo jak kolega wyżej opisuje ,że dopiero po tygodniu były części. Bardzo prosze o odpowiedż - zgóry dzięki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
^^ehhh^^ Posted January 11, 2011 Share Posted January 11, 2011 Witam ja mam podobnie , ale mam zrobione 9 ,5 tys km. Chciałbym wiedzieć czy długo czekałeś na cześci iczy przez czas oczekiwania auto było w serwisie ,bo jak kolega wyżej opisuje ,że dopiero po tygodniu były części. Bardzo prosze o odpowiedż - zgóry dzięki. u mnie bylo wymienione ok 12 tys - sprawdzenie to godzina - zamowienie czesci - telefon po 3 czy 4 dniach ze mozna podjechac - czas wymiany z umyciem samochodu + jeszcze byly dwie inne rzeczy do wymiany ok 3h - i do dzis jest OK pzdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dario80 Posted January 11, 2011 Share Posted January 11, 2011 u mnie bylo wymienione ok 12 tys - sprawdzenie to godzina - zamowienie czesci - telefon po 3 czy 4 dniach ze mozna podjechac - czas wymiany z umyciem samochodu + jeszcze byly dwie inne rzeczy do wymiany ok 3h - i do dzis jest OK pzdr No to chyba panie kolego trafiłeś na profesjonalny serwis, ale to się chwali ,że w miarę szybko to załatwili ,no i myślę że to w ramach gwarancji-dzięki za odpowiedż ,pozdrawiam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sceptyk Posted January 11, 2011 Share Posted January 11, 2011 (edited) Czy możecie dokładniej opisać objawy usterki. W moim aucie po 10tys. przy kręceniu kierownicą o ok 90 stopni w obie strony słychać jak coś o coś ociera w kolumnie kierownicy. Przy manewrach parkingowych, przy max skrętach kierownicy ponownie slychać tarcie części i jakby trzask. Edited January 11, 2011 by sceptyk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JACKO29 Posted January 12, 2011 Share Posted January 12, 2011 Podobne objawy skutkujące wymianą tych łożysk ,były w Mniejszym Bracie Note,Bardzo się dużo pisało na ten temat.Na szczęście ta przypadłość mnie nie dopadła. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mar3ko Posted January 12, 2011 Share Posted January 12, 2011 Dzisiaj i ja zdiagnozowałem lekki pisk??????, zgrzytnięcie????? ale tylko przy skręcie w lewo i to raz na jakiś czas. Przebieg 17 tysięcy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dario80 Posted January 12, 2011 Share Posted January 12, 2011 Czy możecie dokładniej opisać objawy usterki. W moim aucie po 10tys. przy kręceniu kierownicą o ok 90 stopni w obie strony słychać jak coś o coś ociera w kolumnie kierownicy. Przy manewrach parkingowych, przy max skrętach kierownicy ponownie slychać tarcie części i jakby trzask. Witam więc u mnie słychać stuk z prawej strony głównie przy manewrach parkingowych oraz kiedy pokręce kierownicą w prawo lub w lewo podczas gdy auto stoi. Do końca nie jestem pewien czy to łożysko czy drążek stabilizatora. Przy tym w czasie jazdy w prawym rogu przy drzwiach trzeszczy tapicerka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kserokop Posted January 12, 2011 Share Posted January 12, 2011 Witam więc u mnie słychać stuk z prawej strony głównie przy manewrach parkingowych oraz kiedy pokręce kierownicą w prawo lub w lewo podczas gdy auto stoi. Do końca nie jestem pewien czy to łożysko czy drążek stabilizatora. Przy tym w czasie jazdy w prawym rogu przy drzwiach trzeszczy tapicerka. Panowi łożysko górne mocowania amortyzatora znana usterka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dario80 Posted January 12, 2011 Share Posted January 12, 2011 Panowi łożysko górne mocowania amortyzatora znana usterka. No właśnie nie wiem dlaczego nissan z tym coś nie zrobi tylko dalej klepie wadliwe auta ,myśle że ta sprawa powinna śię zakonczyć akcją serwisową. Moja kasza ma 5 miesicy i jeżdże obecnie po Angli czyli po dobrych drogach a i tak mnie dopadło. Byłem u nich w serwisie auto stało cały dzień i nic nie zrobili. Z wielkim naciąganiem stwierdzili ,że wszystko jest w normie i jeszcze nie wpływa to na bezpieczeństwo jazdy a nazwali to ;knocking from stering rack. Martwie się czy dojade na tym do Polski ,żeby to lepiej zdiagnozować i wymienić. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
No_Names Posted January 14, 2011 Share Posted January 14, 2011 Stuki przy parkowaniu i wolnej jeździe zgłosiłem przy okazji przeglądu po 1 roku (przebieg ok. 16 000 km). Doradca serwisowy od razu powiedział, że to łożyska. Wymienili od ręki oczywiście na gwarancji. Serwisuję w Budmat Auto w Płocku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.