Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11] - PÓŁOŚKA


Gość longer 81

Rekomendowane odpowiedzi

Ukręciła mi się dzisiaj półośka prawa ( od str.pasażera ) po środku na tym niby łączeniu.I teraz potrzebuje szybkiej odpowiedzi,ponieważ to autko zarabia na swoje i moje utrzymanie,a więc sprawa jest priorytetem.

 

Autko - NISSAN PRIMERA P 11 98R.2.0 TD. - podobno te półosie są różne ! czym się sugerować przy zakupie - ( czy jest różna długość,morze jakaś różnica między wieloklinem wchodzącym do np.skrzyni biegów ) - w sklepie po dodaniu danych o samochodzie,wyszukają mi taką jak ma być ? czy muszę ją mierzyć czy coś w tym stylu ?

 

Potrzebuje jak najwięcej informacji żeby naprowadzić mnie na właściwy trop ! Bo autko musi już jutro hulać do wieczora !

 

Najlepiej jakby nie było różnicy między silnikami - bo to poszerza moje poszukiwania.

 

Dodaję fotkę - czy to morze jest taka półośka.

 

Czekam na odpowiedzi ! Dzięki !

post-29388-1264013271,5905_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sklepie powinni dobrać po nr vin , rocznik i rodzaju silnika. Różnice w półosiach występują nawet przy takim samych modelach .(różnica na wieloklinie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ach - dzięki,czyli bez sklepu się nie obejdzie,a jak cena morze być w sklepie ? jeśli wiecie.

http://www.motomax.pl/

 

zamawiasz i wysyłają kurierem tylko musisz policzyć ,jeżeli maja to Ci wyślą odrazu jak nie mają to będą musieli dorobić ja swoją zawoziłem na 2 dzień wysłaną kurierem miałem u siebie

 

koszt około 220 zł jak dobrze pamiętam

 

z forum większość ludzi kupowała tam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno pytanko,wyciągam półośkę,liczę zęby i mierzę długość i jest git.

 

Tylko jak z wsadzeniem jej na swoje miejsce,co muszę jeszcze popuścić,albo odkręcić żeby wsadzić już całą długość półośki,bo chyba tak normalnie to jej sobie nie wsadzę,jak wyciągnę pękniętą na pół ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba rozpiąć dolny sworzeń od zwrotnicy i ewentualnie łącznik stabilizatora aby można było odchylić zwrotnice, możesz też odkręcić mocowanie przewodu czujnika ABSu żeby go nie urwać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Półośka - wymontowana,oczywiście ukręciła się w środku pod tą gumą,jutro będę miał już nową,cena około 140 zł.

 

- dopisze jeszcze jakby ktoś potrzebował - PÓŁOŚKA PRAWA do PRIMERY P11 1997R 2.0 TD - DŁ.43,5 cm. ILOŚĆ ZĘBÓW NA PÓŁOSI 32.po obu stronach.

 

- wybijając półośkę z przegubów nie ma żadnego zabezpieczenia ( przynajmniej u mnie ) uderzyłem młotkiem i półośka wyszła.

 

- JUTRO MONTAŻ !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zabezpieczenie raczej jest i raczej w postaci pierścienia sprężystego.

 

 

Tak jest,ale na końcach półośki - dokładnie w postaci pierścienia,ale przed wybijaniem niczego nie trzeba odbezpieczać,bo zabezpieczenie jest w środku przegubów.

 

Półośka - wymieniona autko jezdzi,napisze tylko że nic nie musiałem popuszczać dodatkowo,po prostu skręciłem kierownicą w prawo na max i zrobił się luz między półośką a przegubem i tak naprowadziłem półośkę w swoje miejsce !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...