lukas Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 mam problemy ze spadkami napięcia w swojej instalacji-primka p10 2.0 lpg-sekwencja szczególnie problem robi się w połączeniu z LPG-spadki napięcia zapisują się w kompie i resetuje się ,co prowadzi do rozregulowania instalki-co może być przyczyną takiego stanu?? mam dosyć słaby choć nie stary AKU[tylko roczny],ale przy ostatnich mrozach szybko słabnie-a raz sie rozładował do cna--może to on jest przyczyną takich akcji?co jeszcze powinienem sprawdzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jackC Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 może świeca poszła i się zmostkowała... albo kable WN... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Michalllo Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 Stawiałbym raczej na aku lub klemy przy aku, to że nowy nie znaczy że dobry. Może masz gdzieś jakiś lewy pobór i dlatego rozładowywuje Ci się aku. A i często gęsto w naszych autkach są problemy z przewodami masowymi. Poprowadź gruby przewód od Aku do masy i wtedy po testuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jackC Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 ale jak auto jest rozgżane to z aku nie powinno być problemu...w czasie jazdy powinien się ładować właśnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Michalllo Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 Moj szwagier miał taki przypadek co prawda w fordzie że upalił mu się kabel od akumulatora i po przejechaniu 400 km akumulator był rozładowany. Sprawdz klemy i ładowanie na rozgrzanym silniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 masz staga to właściwie on kasuje tylko wyrysowane mapy a mapa mnożnika zostaje jeździ się ok ,,,, ja mam to samo u mnie w programie na odpalonym silniku pokazuje 13 V z hakiem chyba 13,do 14 może altki padają powoli ,,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarlew Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 W czasie rozruchu słabym akumulatorem napięcie w instalacji spada nawet do 4-5V, rozusznik da sobie rade bo nawet przy takim napięciu jest w stanie wymusić prąd rzędu 100A. Niestety dla elektroniki to za mało. Najlepiej mierzyć napięcie analogowym woltomierzem podczas rozruchu. Aby znaleźć problem trzeba mierzyć w różnych miejscach tj. na rozruszniku, na aku. Mozna też pomierzyć spadki nap. na kablach plus aku-rozrusznik, masa aku-blacha, masa blacha-silnik. Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.