Gość majkelt Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Czym to może być spowodowane??? Szarpanie silnika przy jeżdzie na benzynie bez względu czy to jest zimny czy rozgrzany. Przy 1500-2500 brakuje mu mocy. Wymieniłem świece, przewody, kopułke i nic. Dodatek do czyszczenia wtryskiwaczy też był. Na LPG nie ma tego problemu. Proszę o jakieś wskazówki. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mbr Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Filtr paliwa. Przy jezdzie na lpg wiele osób olewa ten filtr:-) Czym to może być spowodowane??? Szarpanie silnika przy jeżdzie na benzynie bez względu czy to jest zimny czy rozgrzany. Przy 1500-2500 brakuje mu mocy. Wymieniłem świece, przewody, kopułke i nic. Dodatek do czyszczenia wtryskiwaczy też był. Na LPG nie ma tego problemu. Proszę o jakieś wskazówki. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tagemi Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 może byc tez lekko zatarta pompa paliwowa jezeli dlugo jezdziles z minimalną ilością paliwa w zbiorniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
binladen Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 witam panowie to jest brudna przepływka , kup preparat do czyszczenia i po kłopocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymcio Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Był to już poruszany temat. Pompa paliwowa do wymiany. U mnie jest to samo, ale przyzwyczaiłem się szczególnie, że jeżdżę w większości na lpg. Znalazłeś może jakąś inną przyczynę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mlody666 Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 Ja jednak zaczął bym od tego co proponuje mbr. Najtańsze rozwiazanie a może pomoże. Pompy paliwa padają w tych autkach jeżeli sie jeździ na oparach to fakt ale może w tym przypadku jeszcze do tego nie doszło. Dodam jeszcze małą radę dla gazowników - zalewajcie mimo wszystko zbiornik do pełna przynajmniej raz na 3-4 miesiące bo wam przerdzewieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majkelt Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 Witam, mam gaz sekwencyjny tak wiec benzyna zawsze w baku jest tak ok 1/4, nie mniej. Przepływke czyściłem przed sezonem zimowym. Więc pozostaje mi sprawdzić filtr paliwa Jak wymienię na pewno się podzielę moimi doświadczeniami. P.S. mam do sprzedania nową kopułkę i palec do N15 1.4 nowa używa tydziń Witam, Filtr paliwa wymieniony, brudny był, ale niestety wymiana nic nie pomogła W kolejce do wymiany czeka pompa paliwa. Chyba że macie jakieś inne wskazówki. Czekam na porady. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymcio Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 Też wymieniłem filtr i to na pewno nie to. Obstawiam pompę. Sam już mam tak od dawna i naprawdę się przyzwyczaiłem do szarpania (już dobre parę lat tak jeżdżę). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majkelt Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Witam, problem rozwiązany Uszkodzona pompa paliwa była przyczyną szarpania i braku mocy przy jeżdzie na benzynie. Koszt naprawy 80zł i 3h w zimnym garażu - uśmiech na twarzy po jeździe próbnej - bezcenny Dzięki za wskazówki. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.