Gość lackyd Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 Witam, posiadam p10 95r. GA16DE oryginalna sonda bosch ma oznaczenie LSH24 "0 258 003 311" która padła wymieniłem ja na jakiego prawdopodobnie chińczyka który po około 15 miesiącach również padł. Aktualnie noszę się z zamiarem kupna oryginalnego Boscha tyle że cena jest powalająca bosch 439 zł lub NGK NGK 338 zł NGK jest sporo tańsza lecz czy nie bedzie problemów - chińczyk działał dobrze w pewnym przedziale obrotów przy wyższych obrotach odczyty były nieprawidłowe i silnik dostawał zbyt dużo paliwa, a benzyna kosztuje czy może ktoś ma w swojej primerce inną sonde co radzicie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jackC Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 a na NGK nie ma czasem gwarancji na ileśtam tysięcy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donn_primerra Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 jakiej firmy miałes sonde??? ngk newet lepsze od boscha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lackyd Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 jakiej firmy miałes sonde??? ngk nawet lepsze od boscha. oryginalna miałem boscha i na niej silnik kręcił się że aż się człowiek cieszył lecz tej od "chinczyka" na drugim biegu rwał tylko do 65 później miał opory no i nie rozpędzał się do max-a tylko do około 140-150 a dalej to już żółw zero polotu, na boschu było o wiele lepiej. Dlatego pytam czy na NGK będzie tak jak na poprzedniej sondzie firmy Bosch? oczywiście na co dzień nie wykręcam silnika lecz czasem przy wyprzedzaniu należy wykorzystać wszystko co tam siedzi pod maską pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.