muchamati2 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 Witam mam almerke 2.0 diesel i chciałbym ja troche opuscic tak -30mm przód i tył. Bedzie juz cos widac te 30mm?? No i nie wiem czy same sportowe sprezyny wystarcza przy seryjnych amorkach?? Myslałem nad sprezynami z allegro te ,,JAMEX,, ,,MTS,, albo ,,WEITEc,, Co o tym myslicie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 Nie pomogę w sednie tematu, ale odnośnie firm. JAMEX odpuśc od razu, no chyba, że lubisz eksperymentowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mlody666 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Na seryjnym amortyzatorze możesz uzyskać efekt twardszego zawiasu niż zamierzony, albo nawet zajechać tern amortyzator szybciej - w końcu skracasz mu skok. Osobiście uważam że najlepiej jak robić to już wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melo Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Przy takim obniżeniu już powinieneś zobaczyć różnicę, do -30mm możesz pozostać przy seryjnych amorkach oczywiscie jeśli chcesz możesz wymienić całość. Z podanych sprężyn brałbym weiteca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muchamati2 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 No weiteca jak widac najdroższy to i chyba najlepszy ale nie chciał bym tak ze np załoze sprezyny -30mm a auto mi pujdzie -50mm no i ze załoze na seryjny amorek a on po miesiacu jazdy padnie albo ze auto bedzie pływało. A jeszcze pytanie do posiadaczy GTI: ile fabrycznie jest obnizona GTI??? Bo jak bym zawieche wsadził od GTI do mojego 2.0 diesel?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melo Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 około -10mm wersje przed liftem, po lifcie -30mm co do obniżania ta możesz mieć jeśli kupisz jakies tańsze sprężyny w przypadku bardziej znanych firm nie powinno byc takiego problemu. Płacisz i masz towar najwyższej jakości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mlody666 Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 Co do włożenia zawiasu z GTI to mimo wszystko bym sobie darował - mamy cieższy przód niż GTI i mimo wszystko autko może za bardzo usiąść z przodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fialek1987 Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 po co ci obnizac zawieszenie w ciagniku? ;P jak chcesz wymieniac sprezyny to lepiej wymienic od razu amorki bo te co masz padna na nizszych sprezynach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muchamati2 Opublikowano 25 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 Słyszałem ze obnizenie do -30mm nie padaja amorki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.