Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N15] zawieszenie


muchamati2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam almerke 2.0 diesel i chciałbym ja troche opuscic tak -30mm przód i tył. Bedzie juz cos widac te 30mm?? No i nie wiem czy same sportowe sprezyny wystarcza przy seryjnych amorkach?? Myslałem nad sprezynami z allegro te ,,JAMEX,, ,,MTS,, albo ,,WEITEc,, Co o tym myslicie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pomogę w sednie tematu, ale odnośnie firm. JAMEX odpuśc od razu, no chyba, że lubisz eksperymentowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na seryjnym amortyzatorze możesz uzyskać efekt twardszego zawiasu niż zamierzony, albo nawet zajechać tern amortyzator szybciej - w końcu skracasz mu skok. Osobiście uważam że najlepiej jak robić to już wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy takim obniżeniu już powinieneś zobaczyć różnicę, do -30mm możesz pozostać przy seryjnych amorkach oczywiscie jeśli chcesz możesz wymienić całość. Z podanych sprężyn brałbym weiteca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No weiteca jak widac najdroższy to i chyba najlepszy ale nie chciał bym tak ze np załoze sprezyny -30mm a auto mi pujdzie -50mm no i ze załoze na seryjny amorek a on po miesiacu jazdy padnie albo ze auto bedzie pływało.

 

 

A jeszcze pytanie do posiadaczy GTI: ile fabrycznie jest obnizona GTI??? Bo jak bym zawieche wsadził od GTI do mojego 2.0 diesel??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

około -10mm wersje przed liftem, po lifcie -30mm

 

co do obniżania ta możesz mieć jeśli kupisz jakies tańsze sprężyny w przypadku bardziej znanych firm nie powinno byc takiego problemu. Płacisz i masz towar najwyższej jakości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...