tpirat Posted January 25, 2010 Share Posted January 25, 2010 Jak w temacie, przejeżdżałem przez muldę śnieżną i tylny chlapacz strzelił, zazwyczaj się wyginał Zima nie sprzyja sprężystości, lepiej uważać Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bruteforce Posted January 25, 2010 Share Posted January 25, 2010 mialem w zeszlym roku to samo. ale uznalem ze to nie ma sensu kupowac nowych a bez tez fajinie wyglada Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jackC Posted January 25, 2010 Share Posted January 25, 2010 znam ten ból.... problem w tym, że nie ma muld śnieżnych ... wszystkie są teraz lodowe przynajmniej w mojej okolicy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest taransan Posted January 27, 2010 Share Posted January 27, 2010 Jak w temacie, przejeżdżałem przez muldę śnieżną i tylny chlapacz strzelił, zazwyczaj się wyginał Zima nie sprzyja sprężystości, lepiej uważać oczywiście zależy to od podejścia jak chcesz aby wyglądał Twój samochód. mnie zależy na funkcjonalności i pewnej odporności (w miarę optymalnych zabiegów z D40). ja zdjąłem swoje i zamieniłem na zwykłą czarną gumę grubości 0,5 cm. wyciąłem sam, a źe jestem lewa ręka to resztę zrobił kolega mechanik. polecam. elastyczne i przy zerwaniu nie szkoda- wycinasz następny chlapacz. to patent szeroko stosowany w autach off road. pzdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ash_One Posted January 28, 2010 Share Posted January 28, 2010 Potwierdzam, dokładnie coś takiego mnie spotkało. taransan bardzo dobry pomysł, na wiosne trzeba pomyśleć Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.