Gość Dariusz Nikiel Opublikowano 10 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2005 Jestem całkowicie zielony, a zafundowałem sobie Micrę K11 z 96 roku z przebiegiem 66 tys. Po odpaleniu silnika i podniesieniu maski słychać takie jęczące średnio głośne stukotanie/grzechotanie, ale to się dzieje tylko przy zimnym silniku. Po jakimś czasie pracy silnika odgłos ten zanika. Moim zdaniem w okolicach pompy wodnej. Myślę, że to łożysko pompy i mam nadzieję, że to nie rozrząd bo ten chyba powinien stukać cały czas. Co sądzicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość onegog Opublikowano 11 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2005 Jestem całkowicie zielony, a zafundowałem sobie Micrę K11 z 96 roku z przebiegiem 66 tys. Po odpaleniu silnika i podniesieniu maski słychać takie jęczące średnio głośne stukotanie/grzechotanie, ale to się dzieje tylko przy zimnym silniku. Po jakimś czasie pracy silnika odgłos ten zanika. Moim zdaniem w okolicach pompy wodnej. Myślę, że to łożysko pompy i mam nadzieję, że to nie rozrząd bo ten chyba powinien stukać cały czas. Co sądzicie? u mnie, dokładnie z takimi samymi dźwiękami czeka na naprawę alternator :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość microlot Opublikowano 12 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2005 U mnie tez cos grzechocze, ale nigdy sie nie zastanawialem co to jest OT: '96 rok i tylko 66 kkm przebiegu :shock: mam ten sam rocznik i juz jest 150 kkm, az trudno mi w to uwierzyc ze ktos tak malo jezdzil, ale znam przypadki ze ludzie robia po 1000 km rocznie :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość onegog Opublikowano 12 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2005 99 i 138 tys :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...