Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[K11] Rozrząd czy pompa wodna?


Gość Dariusz Nikiel

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Dariusz Nikiel

Jestem całkowicie zielony, a zafundowałem sobie Micrę K11 z 96 roku z przebiegiem 66 tys. Po odpaleniu silnika i podniesieniu maski słychać takie jęczące średnio głośne stukotanie/grzechotanie, ale to się dzieje tylko przy zimnym silniku. Po jakimś czasie pracy silnika odgłos ten zanika. Moim zdaniem w okolicach pompy wodnej. Myślę, że to łożysko pompy i mam nadzieję, że to nie rozrząd bo ten chyba powinien stukać cały czas. Co sądzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem całkowicie zielony, a zafundowałem sobie Micrę K11 z 96 roku z przebiegiem 66 tys. Po odpaleniu silnika i podniesieniu maski słychać takie jęczące średnio głośne stukotanie/grzechotanie, ale to się dzieje tylko przy zimnym silniku. Po jakimś czasie pracy silnika odgłos ten zanika. Moim zdaniem w okolicach pompy wodnej. Myślę, że to łożysko pompy i mam nadzieję, że to nie rozrząd bo ten chyba powinien stukać cały czas. Co sądzicie?

 

u mnie, dokładnie z takimi samymi dźwiękami czeka na naprawę alternator :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie tez cos grzechocze, ale nigdy sie nie zastanawialem co to jest :lol:

 

OT: '96 rok i tylko 66 kkm przebiegu :shock: mam ten sam rocznik i juz jest 150 kkm, az trudno mi w to uwierzyc ze ktos tak malo jezdzil, ale znam przypadki ze ludzie robia po 1000 km rocznie :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Dariusz Nikiel

Samochód był sprowadzony w 2000 roku z Belgii 16 kkm (walnięty w dupkę). Właściciel w Polsce to młoda dziewczyna, która przez cztery lata dojeżdżała nim do pracy 30 km, potem stał bo kupiła sobie większy:).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach