Gość Telek Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Witam posiadam almere 2,2dci z 2004r. Czy możliwe jest uszkodzenie wtryskiwaczy jak z oleju napędowego zrobi się galareta (wydzieli się parafina) i paliwo zablokuje się w filtrze albo gdzieś dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Witam posiadam almere 2,2dci z 2004r. Czy możliwe jest uszkodzenie wtryskiwaczy jak z oleju napędowego zrobi się galareta(wydzieli się parafina) i paliwo zablokuje się w filtrze albo gdzieś dalej. jak paliwo będzie na tyle gęste, żeby zablokować filtr, to nie dojdzie do wtryskiwaczy, bo niby jak? A więc nie ma jak ich uszkodzić. Wtryskiwacze uszkodzić może syf, albo marne paliwo (typu odbarwiana czerwonka, albo inne rażąco nie trzymajace parametrów). Parafina sama z siebie nic nie uszkodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Telek Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 masz może wiedzę jak długo wytrzymują pompo wtryskiwacze i czy dodawanie środków do czyszczenia wtrysków daje coś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kondziu Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 jak paliwo będzie na tyle gęste, żeby zablokować filtr, to nie dojdzie do wtryskiwaczy, bo niby jak? A więc nie ma jak ich uszkodzić. Teoretycznie może tak być że paliwo przejdzie przez filtr gdy jest jeszcze ciepłe, gasimy auto i zostaje na mrozie już za filtrem wytrąca się z paliwa parafina. Czy może się coś takiego zdarzyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Telek Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 ja miałem taki przypadek ze moja almera n16 2,2dci stała dwa dni na mrozach po -25 i odpaliła od strzału. Przejechałem może kilometr nawet nie i mi zgasła, po kilku minutach wpadłem na pomysł żeby przepompować pompką przy filtrze i odpaliła więc wróciłem sie do domu. W baku miałem około 8l ON to paliwo zamarzło w przewodach czy w filtrze ale jak przepompowałem do filtra to odpalił a filtr w almerce chyba nie jest podgrzewany?? Wiem na pewno ze jak skończyło się paliwo w filtrze to zgasł bo musiałem trochę prze pompować żeby odpalić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Teoretycznie może tak być że paliwo przejdzie przez filtr gdy jest jeszcze ciepłe, gasimy auto i zostaje na mrozie już za filtrem wytrąca się z paliwa parafina. Czy może się coś takiego zdarzyć? dalej jest zbyt duże ciśnienie w układzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 masz może wiedzę jak długo wytrzymują pompo wtryskiwacze i czy dodawanie środków do czyszczenia wtrysków daje coś? nie powiem Ci jak długo wytrzymują, bo to zalezy i od eksploatacji (czy krótie trasy czy długie, czy silnik męczony n niskich obrotach, czy wręcz przeciwnie) i od jakości tankowanego paliwa. A co do środków czyszczących wtryski. Spróbować zawsze możesz. A nuż coś pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.