Gość Honza Opublikowano 12 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2005 Możecie mi powiedzieć co to się dzieję, że kiedy są upały po nagrzaniu się silnika kierownica zaczyna mi skrzypieć i coraz trudniej się nią manewruje, a z czasem dochodzi to coraz silniejszego "zapiekania" się jej i jazda jest bardzo uciążliwa. Praktycznie trudno nia pobracać i skrzypi jak diabli! Jak ktoś wie o co chodzi, to proszę o radę. i jeszcze jedno: też podczas upałów kiedy wnętrze się nagrzeje, ta moja nieszczęsna kierownica sie poci-tzn. jest bardzo śliska. Przypuszczam że poprzedni właściciel musiał ją chyba smarować środkiem do tapicerki i tak jej zostało, ale nie wiem czym ja potraktowac żeby się już tak nie działo. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalll Opublikowano 12 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2005 u mnie tez sie poci jak sie bardzo nagrzeje:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość raveland Opublikowano 12 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2005 u mnie naszczesciie jest wsio ok mzoe sprwawdz plyn w ukladzie wspomaganai mzoe trzeba go wymiennicc ze starosci bo ma problemy w krazeniu wiadomo jak sie cos naagrzewa nabiera na obietosci moze masz go za duzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hermol Opublikowano 12 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2005 a czy wogole masz wspomaganie ?? jak do tej pory nie slyszalem o takim objawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalll Opublikowano 13 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2005 mzoe sprwawdz plyn w ukladzie wspomaganai mzoe trzeba go wymiennicc ze starosci bo ma problemy w krazeniu wiadomo jak sie cos naagrzewa nabiera na obietosci jezeli plyn we wspomaganiu jest to nie trzeba go wymieniac. wazne zeby byl prawidlowy poziom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Honza Opublikowano 14 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2005 Problem w tym, że nie mam wspomagania. Generalnie im cieplej tym bardziej skrzypi i się blokuje. Jak np. podczas dużych upałów przejadę jakieś 30km, to żeby w ogóle skręcić trzeba się naprawdę przyłozyć bo inaczej ani rusz. Jeden mechanik rozkręcił kierownicę "od góry" (jak stwierdził) nasmarował itp. i miało być dobrze, ale wystarczyło że słońce przygrzało i dalej to samo! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość irek Opublikowano 14 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2005 myślałem że wszystkie sunny miały wspomaganie w standardzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hermol Opublikowano 15 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2005 tak mialy w standrdzie ale od roku 93 kiedy zrobili zmiany techniczne w aucie i ten wielki face lifting plastry miodu-> zaluzje, ah i doszedl do standardu centraly pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maciek78 Opublikowano 15 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2005 Hermol, zabiłeś mi już ćwieka tym wpisem W osobnym temacie poddaję w wątpliwość, że mój sunny ma gaźnik, gdyż jest z 1995 r, . A teraz jeszcze dobijasz to, gdyż ja nie mam ani wspomagania ani centralnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Honza Opublikowano 15 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2005 No to ja mam w standardzie centralny i kierownicę bez wspomagania ale za to z samoczynnym skrzypieniem i poceniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hermol Opublikowano 15 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2005 ja nie mam wspomaski ale u mnie chodzi jak najbardziej OK Przemek78 ja nigdzie nie pisalem ze sunny z 95 roku ma gaznik (przytocz gdzie o tym napisalem), cytuje dane z AC NISSAN CLUB: "Luty roku 1993 przyniósł modernizacje auta. 16 zaworowe silniki z elektronicznie sterowanym gaźnikiem (GA14DS i GA16DS) otrzymały wielopunktowy wtrysk. Nieznacznie wzrósł moment obrotowy ze 112 Nm do 116 Nm (silnik 1.4 - teraz oznaczany jako GA14DE) oraz z 133 Nm do 136 Nm (silnik 1.6 - odpowiednio: GA16DE). Moc wzrosła z 75 do 87 KM dla silnika 1.4 oraz z 90 do 102 KM dla silnika 1.6. Wymienione wyżej parametry uzyskiwane były przy tych samych prędkościach obrotowych. W Niemczech moc silników pozostawiono bez zmian w stosunku do silników gaźnikowych ze względów podatkowych i ubezpieczeniowych. Ponadto nadwozie otrzymało wzmocnienia boczne w drzwiach, do wszystkich modeli (także LX) możliwy był za dopłata ABS, zastosowano nowy, większy mechanizm wspomagający sile hamowania, wspomaganie układu kierowniczego stało się seryjnym wyposażeniem podobnie jak centralny zamek oraz żaglówki z tylu. Kierownica posiada urządzenie pochłaniające energie zderzenia, tylne zawieszenie poddano nieznacznym modyfikacjom. Prędkościomierz przeniesiono na lewa stronę tablicy wskaźników. Przestał on być napędzany linka - odczyty przekazywane były elektrycznie od czujnika w skrzyni biegów. Przeglądy wydłużono do co 15 000km. Zewnętrznie auta po 1993 roku wyróżniają się jedynie listewkami w atrapie osłony chłodnicy zamiast kratki we wzór plastra miodu." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hermol Opublikowano 15 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2005 sorry za pomylke Maciek78 a nie Przemek78, no coz caly dzien grzebania w nysie daje o sobie znac :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Minus Opublikowano 25 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2005 Honza ma problem a tu dyskusja na temat historii produkcji nissana. Ja nie wiem co to może być że tak sie dzieje po nagrzaniu ale może to jakieś gumowe elementy po nagrzaniu nie pracują jak należy może guma jest stara i straciła właściwości. Może coś zwiększa swoją objętość pod wpływem ciepła i tu jest pies pogrzebany. Przecież jazda to ma być przyjemność a nie pakowanie bicepsów. Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Myrek Opublikowano 25 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2005 A ja po nagrzaniu też mam śliską kierownicę, nie idzie nic z tym zrobić. Jak to można usunąć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalll Opublikowano 25 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2005 ja wycieram chusteczką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dzidek Opublikowano 26 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 A ja założyłem sobie skórę na kierownicę i jestem b.zadowolony. T.j. nakładkę skórzanš za 20 zł z OBI. Zapomniałem co to pocenie. A propos kierownicy sprawd, czy nie masz za bardzo dociniętej maglownicy. Podejrzewam że to nie temperatura wysoka tylko niższa , bo przecież samochód nagrzewa się od słońca, a układ kierowniczy jest pod maskš. Może nie ma smarowania, a gdy się silnik nagrzeje i maglownica, nagrzejš się smary w maglownicy, wtedy wszystko zaczyna być smarowane. A może z braku smaru lub nieszczelnoci wdała się korozja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skull Opublikowano 26 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2005 kiedyś w toyce bardzo cięzko zaczeła mi chodzić kierownica( układ bez wspomagania)okazało się ze zapiekły się łozyska igłowe w krzyżaku kolumny kierowniczej,ale nic nie skrzypiało :roll: jeżeli chodzi o tłustą kierownicę kolega moj też ma ten problem w mazdzie 626 i mowił że mył ja już różnymi środkami i nic nie pomaga u mnie naszczęscie wcześniejszy właściciel wstawił kierownicę skórzaną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość raveland Opublikowano 27 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2005 najlepiej sobie kupic nowa ze skury ja kupilem tydzien temu ale samochod sie popsul nie ma kiedy odstwaic do warsztatu i narazie ciesze oczeta jej widokiem w domu :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.