Gość matt Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Witam serdecznie forumowiczów !! Jestem "szczęśliwym" posiadaczem sereny 2.0 D która po nocy tzn. rano czy to zima czy lato bardzo opornie ,albo wogóle nie odpala. Udałem się do mechaniola który: 1 wymienił rozrząd,2 końcówki wtrysków,3 filtr paliwa i inne,4 sprawdził czy nie cofa paliwa-nie,5 świece grzeją(sprawdzałem na krótko),6 wymienił w końcu pompę bo tamta ponoć nie miała dobrego ciśnienia(na używaną-czy dobrą?),7 zapłaciłem za wszystko kupe forsy i bez zmian . Mam już tego serdecznie dosyć POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! O CO CHODZI?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Może się zapowietrza. Czy długo kręcisz? Czy masz immobilizer? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matt Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 (edytowane) Może się zapowietrza. Czy długo kręcisz? Czy masz immobilizer? Oj długo, czasami (czy często?)do upadłego (akumulatora) a, że zapowietrza się pompa? a jak tak kręcę sobie to tak się odgłos zmienia po jakiejś chwili na taki , jak by to powiedzieć bardziej zduszony... Immobilajzera niet, był jakiś autoalarm chyba z targu od wschodnich przyjaciół alem go wymontował. Edytowane 4 Lutego 2010 przez matt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Zapowietrza się układ paliwowy niekoniecznie sama pompa. Skoro była wymieniona na niby dobrą to ... no właśnie niewielu potrafi dobrze wyregulować pompę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matt Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 jak więc sprawdzić czy to wina zapowietrzania układu ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel2163 Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 a jak zapali to jak sie zachowuje, pracuje odrazu na wszystkich cylindrach czy na dwoch trzech a potem dopiero zaczyna równo pracowac?. Jak nie chce zapalic to spróbuj poluzowac przewody wysokiego cisnienia przy wtryskach i zobacz czy tryska paliwo, jak tak to pompa sie nie zapowietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matt Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 (edytowane) a jak zapali to jak sie zachowuje, pracuje odrazu na wszystkich cylindrach czy na dwoch trzech a potem dopiero zaczyna równo pracowac?. Jak nie chce zapalic to spróbuj poluzowac przewody wysokiego cisnienia przy wtryskach i zobacz czy tryska paliwo, jak tak to pompa sie nie zapowietrza. jak odpali to tak trochę "skacze" ale krótko. Mam też z lewej strony kierownicy na dole cięgło przestawiacza konta pompy i nie wiem czy go przy odpalaniu na maksa dawać czy tylko trochę ????? czy z tym odpalaniem to może być jakiś problem elektryczny?????? Edytowane 6 Lutego 2010 przez matt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Oczywiście, że może. Sprawdź np. masę przy silniku. Może rozrusznik, akumulator za słaby itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość QXs Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 A ja przy okazji tej pociągajki z lewej strony kierowcy na dole takie ala ssanie w dieslu jest. Moje pytanie to jak to powinno działać bo u mnie to w ogóle sięnei rusza i nie wiem co jest(jak ktoś może niech wstawi zdjęcie jak ta pociągajka powinna działać). Sorki za OT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matt Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 A ja przy okazji tej pociągajki z lewej strony kierowcy na dole takie ala ssanie w dieslu jest. Moje pytanie to jak to powinno działać bo u mnie to w ogóle sięnei rusza i nie wiem co jest(jak ktoś może niech wstawi zdjęcie jak ta pociągajka powinna działać). Sorki za OT. ta pociągajka to przestawiacz kąta pompy koniec linki znajdziesz pod pompą wtryskową , prawdopodobnie tak jak i było u mnie całe to ustrojstwo od przestawiacza jest zastane trzeba się trochę posiłować i czymś przesmarować i ma działać . jutro zrobię fotki to wrzucę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slimaktlen2 Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 ta pociągajka to przestawiacz kąta pompy koniec linki znajdziesz pod pompą wtryskową , prawdopodobnie tak jak i było u mnie całe to ustrojstwo od przestawiacza jest zastane trzeba się trochę posiłować i czymś przesmarować i ma działać . jutro zrobię fotki to wrzucę. upewnij sie co do swiec ,wyjmi je i zobacz czy grzeja,po lewej stronie masz tzw ssanie,musisz pokrecic w prawo jak chcesz zalaczyc gdzies 5-10 obrotow,ja ssania uzywam tylko gdzies przy -15 st,maja byla vanetke palilem bez gazu,problemy mialem jak opisujesz po nocy przy mrozie,po jednym odpaleniu z rana pozniej palil normalnie,tak u mnie bylo i to byly swiece ,nawet miernikiem sprawdzajc opornosc nie mialem pewnoci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.