Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

serena 2,0 D nie odpala z rana


Gość matt
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie forumowiczów !!

Jestem "szczęśliwym" posiadaczem sereny 2.0 D która po nocy tzn. rano czy to zima czy lato bardzo opornie ,albo wogóle nie odpala.

Udałem się do mechaniola który: 1 wymienił rozrząd,2 końcówki wtrysków,3 filtr paliwa i inne,4 sprawdził czy nie cofa paliwa-nie,5 świece grzeją(sprawdzałem na krótko),6 wymienił w końcu pompę bo tamta ponoć nie miała dobrego ciśnienia(na używaną-czy dobrą?),7 zapłaciłem za wszystko kupe forsy i bez zmian . Mam już tego serdecznie dosyć POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! O CO CHODZI??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może się zapowietrza. Czy długo kręcisz? Czy masz immobilizer?

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może się zapowietrza. Czy długo kręcisz? Czy masz immobilizer?

 

 

Oj długo, czasami (czy często?)do upadłego (akumulatora)

a, że zapowietrza się pompa?

a jak tak kręcę sobie to tak się odgłos zmienia po jakiejś chwili na taki , jak by to powiedzieć bardziej zduszony...

Immobilajzera niet, był jakiś autoalarm chyba z targu od wschodnich przyjaciół alem go wymontował.

Edytowane przez matt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapowietrza się układ paliwowy niekoniecznie sama pompa. Skoro była wymieniona na niby dobrą to ... no właśnie niewielu potrafi dobrze wyregulować pompę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak zapali to jak sie zachowuje, pracuje odrazu na wszystkich cylindrach czy na dwoch trzech a potem dopiero zaczyna równo pracowac?.

Jak nie chce zapalic to spróbuj poluzowac przewody wysokiego cisnienia przy wtryskach i zobacz czy tryska paliwo, jak tak to pompa sie nie zapowietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak zapali to jak sie zachowuje, pracuje odrazu na wszystkich cylindrach czy na dwoch trzech a potem dopiero zaczyna równo pracowac?.

Jak nie chce zapalic to spróbuj poluzowac przewody wysokiego cisnienia przy wtryskach i zobacz czy tryska paliwo, jak tak to pompa sie nie zapowietrza.

 

jak odpali to tak trochę "skacze" ale krótko. Mam też z lewej strony kierownicy na dole cięgło przestawiacza konta pompy i nie wiem czy go przy odpalaniu na maksa dawać czy tylko trochę ?????

 

 

czy z tym odpalaniem to może być jakiś problem elektryczny??????

Edytowane przez matt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że może. Sprawdź np. masę przy silniku. Może rozrusznik, akumulator za słaby itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja przy okazji tej pociągajki z lewej strony kierowcy na dole takie ala ssanie w dieslu jest. Moje pytanie to jak to powinno działać bo u mnie to w ogóle sięnei rusza i nie wiem co jest(jak ktoś może niech wstawi zdjęcie jak ta pociągajka powinna działać). Sorki za OT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja przy okazji tej pociągajki z lewej strony kierowcy na dole takie ala ssanie w dieslu jest. Moje pytanie to jak to powinno działać bo u mnie to w ogóle sięnei rusza i nie wiem co jest(jak ktoś może niech wstawi zdjęcie jak ta pociągajka powinna działać). Sorki za OT.

ta pociągajka to przestawiacz kąta pompy koniec linki znajdziesz pod pompą wtryskową , prawdopodobnie tak jak i było u mnie całe to ustrojstwo od przestawiacza jest zastane trzeba się trochę posiłować i czymś przesmarować i ma działać . jutro zrobię fotki to wrzucę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość slimaktlen2

ta pociągajka to przestawiacz kąta pompy koniec linki znajdziesz pod pompą wtryskową , prawdopodobnie tak jak i było u mnie całe to ustrojstwo od przestawiacza jest zastane trzeba się trochę posiłować i czymś przesmarować i ma działać . jutro zrobię fotki to wrzucę.

upewnij sie co do swiec ,wyjmi je i zobacz czy grzeja,po lewej stronie masz tzw ssanie,musisz pokrecic w prawo jak chcesz zalaczyc gdzies 5-10 obrotow,ja ssania uzywam tylko gdzies przy -15 st,maja byla vanetke palilem bez gazu,problemy mialem jak opisujesz po nocy przy mrozie,po jednym odpaleniu z rana pozniej palil normalnie,tak u mnie bylo i to byly swiece ,nawet miernikiem sprawdzajc opornosc nie mialem pewnoci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...