Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Czy gwarancja to obejmie?


Gość mysticsiwy

Rekomendowane odpowiedzi

Gość mysticsiwy

Sprawa wygląda następująco - notkiem jeździ ojciec i nie używa przedniego podłokietnika. Długi czas już nie korzystałem z autka, ale dziś mi się zdarzyło. Wsiadam i przygotowuje się do jazdy, po czym opuszczam sobie podłokietnik i słyszę dziwny zgrzyt - nie wiem jak to się stało, ale podłokietnik się poluzował do tego stopnia, że chwieje się na boki i w pozycji złożonej(dany do góry) wystarczy mocniejsze hamowanie, żeby opadł. Autko będzie mieć 2 lata pod koniec lutego i szykuję się 2gi przegląd. Czy w ramach gwarancji serwis nissana naprawi lub wymieni ów poluzowany podłokietnik, czy też powiedzą mi żebym "spadał z tym na drzewo"? ? ? : )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedz serwisu będzie taka: jeżeli uszkodzenie nastąpiło z winy użytkownika to za wymiane lub naprawe musi zapłacić - jeżeli nie z winy użytkownika to serwis ma obowiązek naprawić lub wymnienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojmowanie przez serwis takich uszkodzeń jest cokolwiek dziwne,miałem uszkodzone oparcie fotela i też na początku upierali się ze z mojej winy,koniec końców wymienili na gwarancji.Może warto jechać i wyegzekwować naprawę,w końcu nikt po tym nie skakał,a się wyrobiło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To można samemu przykręcić.Poprostu poluzowała się nakrętka mocująca podłopkietnik. Nqależy ściągnąć/odchylić nałożony na łokietnik a nastęonie ukaże się zboku od strony opasażera otwór z poluzowaną nakretką. Odpowiednim kluczem nasadolwym należy dokręc=ić nakrętkę, mocno przy podniesionym podłokietniku do pionu miedz siedzenia.Ja już to wykonywałem kilka razy samodzielnie. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, ale jeśli się luzuje samo, tak że trzeba dokręcać - to serwis też powinien na gwarancji to naprawić. Nie po to samochód jest na gwarancji, żeby trzeba było coś samemu naprawiać. Ale, jak pisze JACKO, serwisy pojmują to inaczej. W moim odczuciu, to każdą usterkę trzeba im udowodnić i błagać, żeby naprawili. Te serwisy, z którymi miałem do czynienia, to chyba jeszcze jakiś relikt czasów komunistycznych. Robią dopiero jak ich "ładnie poprosisz", no wiecie jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mysticsiwy

Od tego właśnie jest podłokietnik, żeby na nim podeprzeć rękę(wiadomo, że po nim nie skacze). Widzę, że ktoś już samodzielną instrukcję obsługi do tego wynalazł. Samemu nie chciałbym tego robić, bo można jeszcze bardziej uszkodzić. W połowie lutego będę się na przegląd umawiał, więc mam rozumieć, że wtedy mam im o tym powiedzieć i domagać się naprawy tego w ramach gwarancji? ? ?

Sam pamiętam jak mi szyba przednia nie chciała automatycznie do góry się podnosić/opuszczać od strony kierowcy(przy jednym kliknięciu) i 2x do serwisu z tym jeździłem mówiąc im, że tak to nie może być i niech to naprawią skoro w opisie auta była taka opcja(no i fizycznie też musiała a być, bo to to czuć, że jedno kliknięcie powinno zamknąć okno lub otworzyć). Oni mi na to, że tak już jest i KONIEC. Tak tego nie zostawiłem i napisałem do jakiegoś serwisu w Warszawie(z Siemianowic jestem). Ci z warszawy mi instrukcję obsługi napisali i sam se to zaprogramowałem i szyba działała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wystarczyło wcześniej do nas zajrzeć i miałbyś instruktaż od reki :D

Jeżeli to tylko nakrętka to w serwisie przy przeglądzie powinni Ci to gratis machnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy w ramach gwarancji serwis nissana naprawi lub wymieni ów poluzowany podłokietnik, czy też powiedzą mi żebym "spadał z tym na drzewo"? ? ? : )

 

Moim zdaniem spokojnie Ci to zrobią w ramach gwarancji. NO chyba że rozbiorą podłokietnik i zobaczą, że coś jest wyrwane. Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...