GeorgeGt Posted February 7, 2010 Share Posted February 7, 2010 Witajcie Panowie szybka piłka, posiadam WP11 z silnikiem 2.0. Pytanie co przełożyć aby zrobić z niego sinik z GT bez przekładania całego silnika? Nadmieniam,że dostęp do części do GT mam nieograniczony.. Co brać: wałki? komputer? co jeszcze? jak to będzie grało ze skrzynią automatyczną Pozdrawiam i dzięki za wszelkie przemyślenia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
woro_woro Posted February 8, 2010 Share Posted February 8, 2010 Panowie szybka piłka, posiadam WP11 z silnikiem 2.0. Pytanie co przełożyć aby zrobić z niego sinik z GT bez przekładania całego silnika? Nadmieniam,że dostęp do części do GT mam nieograniczony.. Co brać: wałki? komputer? co jeszcze? jak to będzie grało ze skrzynią automatyczną Mysle ze lepszym miejscem na to pytanie bedzie dzial tunning, a najlepsza osoba do ktorej powinienes sie zwrocic o pomoc w tej sprawie jest dr Coobcio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koziro Posted February 8, 2010 Share Posted February 8, 2010 wałek ssący z gt,kolektor 4-2-1 + strojenie ecumasterem lub smt-6 i masz gt bez czarnej pokrywy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted February 9, 2010 Share Posted February 9, 2010 No i do tego przesunąć limiter na 7100 i masz 100% GT. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwasar Posted February 10, 2010 Share Posted February 10, 2010 Czy bloki silnika low port w P10 i P11 są jednakowe na zasadzie plug&play? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tofu Posted February 12, 2010 Share Posted February 12, 2010 (edited) Czy bloki silnika low port w P10 i P11 są jednakowe na zasadzie plug&play? Tak ... czarna pokrywa to rolki :-P a warto odetkać przepływkę w P10 a ja tam mam limiter na 7500 a Coobcio mam ten Ecu z P10 z 96 pod immo z przestawionym limiterem jak by ktoś chciał Edited February 12, 2010 by Tofu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted February 14, 2010 Share Posted February 14, 2010 (edited) - P10 ma cięższy, mocniejszy wał korbowy z 8cioma przeciwagami, P11 ma tylko z 4rema warzy dobrze 6kg mniej... - P11 ma tłoki z cieńszymi pierścieniami tzn. 1,2mm, 1,2mm i 2,5mm miało to na celu zredukowanie tarcia i urwanie ekstra mocy i mniejszego spalania w praktyce różnica znikoma... - P11 nie miały wymienników ciepła w podstawie filtra oleju i to żadne nawet GT... - P11 nie miały usztywniaczy podpór wału korbowego - taki duży aluminiowy mostek usztywniający cały blok, mocowany wspólnymi śrubami z podporami wału Edited February 14, 2010 by Coobcio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwasar Posted February 16, 2010 Share Posted February 16, 2010 Sumując (dalej brnę w OT). Czy da się bez żadnych kombinacji założyć głowicę z P11 na blok z P10. I czy to będzie lepsza wersja niż oryginalny silnik z P11? Kolejna rzecz. Ponoć kolektor ssący od P10 jest lepszy od tego z P11 (nie mówiąc o tym z P11.144). Da się te 3 rzeczy złożyć do kupy - czyli blok od P10GT, głowica od P11(GT) i kolektor ssący od P10, bez przeróbek i będzie to najlepsza opcja (abstrahując od VE)? I jeśli moje wynaturzenia zostaną potwierdzone można by to wrzucić jako kompedium wiedzy do działu modyfikacje SR20. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwasar Posted February 16, 2010 Share Posted February 16, 2010 Sumując (dalej brnę w OT). Czy da się bez żadnych kombinacji założyć głowicę z P11 na blok z P10. I czy to będzie lepsza wersja niż oryginalny silnik z P11? Kolejna rzecz. Ponoć kolektor ssący od P10 jest lepszy od tego z P11 (nie mówiąc o tym z P11.144). Da się te 3 rzeczy złożyć do kupy - czyli blok od P10GT, głowica od P11(GT) i kolektor ssący od P10, bez przeróbek i będzie to najlepsza opcja (abstrahując od VE)? I jeśli moje wynaturzenia zostaną potwierdzone można by to wrzucić jako kompedium wiedzy do działu modyfikacje SR20. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tofu Posted February 19, 2010 Share Posted February 19, 2010 ja w moim p11.144 silniku miałem chłodnice oleju ale niestety nie zamontowana leży Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwasar Posted February 23, 2010 Share Posted February 23, 2010 No i czekam, aż jakiś fachowiec wypowie się na temat opcji, którą zaproponowałem (blok z P10GT, głowica z P11 i kolektor ssący z P10. Czy to będzie najlepsze rozwiązanie? I czy da się zrobić bez kombinowania. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koziro Posted February 23, 2010 Share Posted February 23, 2010 (edited) http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/56534-primera-p10-gt-rybona/page__st__120 podobno kolektor nie pasuje.głowica na blok powinna powinna podejść.a nie lepiej wsadzić kompletny świeższy motor od p11 bądź p11.144?? Edited February 23, 2010 by koziro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tofu Posted February 23, 2010 Share Posted February 23, 2010 Kolektor low port z p10 pasuje na DEH z 2001 roku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwasar Posted February 24, 2010 Share Posted February 24, 2010 To co napisał Coobcio o różnicy w budowie bloków silnika. P10 ma solidniejszy - teoretycznie więc bardziej żywotny i znoszący większą moc. Chodzi jednak, czy ta większa waga wału ma ujemny wpływ na uzyskiwanie dodatkowych KM? Kolektor z P10 też jest lepszy niż P11 (ale nie od P11.144). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.