Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Swap silnika


GeorgeGt
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie

Panowie szybka piłka, posiadam WP11 z silnikiem 2.0. Pytanie co przełożyć aby zrobić z niego sinik z GT bez przekładania całego silnika? Nadmieniam,że dostęp do części do GT mam nieograniczony.. Co brać: wałki? komputer? co jeszcze? jak to będzie grało ze skrzynią automatyczną

Pozdrawiam i dzięki za wszelkie przemyślenia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie szybka piłka, posiadam WP11 z silnikiem 2.0. Pytanie co przełożyć aby zrobić z niego sinik z GT bez przekładania całego silnika? Nadmieniam,że dostęp do części do GT mam nieograniczony.. Co brać: wałki? komputer? co jeszcze? jak to będzie grało ze skrzynią automatyczną

Mysle ze lepszym miejscem na to pytanie bedzie dzial tunning, a najlepsza osoba do ktorej powinienes sie zwrocic o pomoc w tej sprawie jest dr Coobcio :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy bloki silnika low port w P10 i P11 są jednakowe na zasadzie plug&play?

Tak ...

 

czarna pokrywa to rolki :-P

a warto odetkać przepływkę w P10

 

a ja tam mam limiter na 7500

a Coobcio mam ten Ecu z P10 z 96 pod immo z przestawionym limiterem jak by ktoś chciał

Edytowane przez Tofu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- P10 ma cięższy, mocniejszy wał korbowy z 8cioma przeciwagami, P11 ma tylko z 4rema warzy dobrze 6kg mniej...

- P11 ma tłoki z cieńszymi pierścieniami tzn. 1,2mm, 1,2mm i 2,5mm miało to na celu zredukowanie tarcia i urwanie ekstra mocy i mniejszego spalania w praktyce różnica znikoma...

- P11 nie miały wymienników ciepła w podstawie filtra oleju i to żadne nawet GT...

- P11 nie miały usztywniaczy podpór wału korbowego - taki duży aluminiowy mostek usztywniający cały blok, mocowany wspólnymi śrubami z podporami wału

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sumując (dalej brnę w OT).

Czy da się bez żadnych kombinacji założyć głowicę z P11 na blok z P10. I czy to będzie lepsza wersja niż oryginalny silnik z P11?

Kolejna rzecz. Ponoć kolektor ssący od P10 jest lepszy od tego z P11 (nie mówiąc o tym z P11.144). Da się te 3 rzeczy złożyć do kupy - czyli blok od P10GT, głowica od P11(GT) i kolektor ssący od P10, bez przeróbek i będzie to najlepsza opcja (abstrahując od VE)?

I jeśli moje wynaturzenia zostaną potwierdzone można by to wrzucić jako kompedium wiedzy do działu modyfikacje SR20.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sumując (dalej brnę w OT).

Czy da się bez żadnych kombinacji założyć głowicę z P11 na blok z P10. I czy to będzie lepsza wersja niż oryginalny silnik z P11?

Kolejna rzecz. Ponoć kolektor ssący od P10 jest lepszy od tego z P11 (nie mówiąc o tym z P11.144). Da się te 3 rzeczy złożyć do kupy - czyli blok od P10GT, głowica od P11(GT) i kolektor ssący od P10, bez przeróbek i będzie to najlepsza opcja (abstrahując od VE)?

I jeśli moje wynaturzenia zostaną potwierdzone można by to wrzucić jako kompedium wiedzy do działu modyfikacje SR20.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i czekam, aż jakiś fachowiec wypowie się na temat opcji, którą zaproponowałem (blok z P10GT, głowica z P11 i kolektor ssący z P10. Czy to będzie najlepsze rozwiązanie? I czy da się zrobić bez kombinowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/56534-primera-p10-gt-rybona/page__st__120

podobno kolektor nie pasuje.głowica na blok powinna powinna podejść.a nie lepiej wsadzić kompletny świeższy motor od p11 bądź p11.144??

Edytowane przez koziro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co napisał Coobcio o różnicy w budowie bloków silnika. P10 ma solidniejszy - teoretycznie więc bardziej żywotny i znoszący większą moc. Chodzi jednak, czy ta większa waga wału ma ujemny wpływ na uzyskiwanie dodatkowych KM? Kolektor z P10 też jest lepszy niż P11 (ale nie od P11.144).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...