GeorgeGt Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Witajcie Panowie szybka piłka, posiadam WP11 z silnikiem 2.0. Pytanie co przełożyć aby zrobić z niego sinik z GT bez przekładania całego silnika? Nadmieniam,że dostęp do części do GT mam nieograniczony.. Co brać: wałki? komputer? co jeszcze? jak to będzie grało ze skrzynią automatyczną Pozdrawiam i dzięki za wszelkie przemyślenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woro_woro Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Panowie szybka piłka, posiadam WP11 z silnikiem 2.0. Pytanie co przełożyć aby zrobić z niego sinik z GT bez przekładania całego silnika? Nadmieniam,że dostęp do części do GT mam nieograniczony.. Co brać: wałki? komputer? co jeszcze? jak to będzie grało ze skrzynią automatyczną Mysle ze lepszym miejscem na to pytanie bedzie dzial tunning, a najlepsza osoba do ktorej powinienes sie zwrocic o pomoc w tej sprawie jest dr Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 wałek ssący z gt,kolektor 4-2-1 + strojenie ecumasterem lub smt-6 i masz gt bez czarnej pokrywy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 No i do tego przesunąć limiter na 7100 i masz 100% GT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Czy bloki silnika low port w P10 i P11 są jednakowe na zasadzie plug&play? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 (edytowane) Czy bloki silnika low port w P10 i P11 są jednakowe na zasadzie plug&play? Tak ... czarna pokrywa to rolki :-P a warto odetkać przepływkę w P10 a ja tam mam limiter na 7500 a Coobcio mam ten Ecu z P10 z 96 pod immo z przestawionym limiterem jak by ktoś chciał Edytowane 12 Lutego 2010 przez Tofu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 (edytowane) - P10 ma cięższy, mocniejszy wał korbowy z 8cioma przeciwagami, P11 ma tylko z 4rema warzy dobrze 6kg mniej... - P11 ma tłoki z cieńszymi pierścieniami tzn. 1,2mm, 1,2mm i 2,5mm miało to na celu zredukowanie tarcia i urwanie ekstra mocy i mniejszego spalania w praktyce różnica znikoma... - P11 nie miały wymienników ciepła w podstawie filtra oleju i to żadne nawet GT... - P11 nie miały usztywniaczy podpór wału korbowego - taki duży aluminiowy mostek usztywniający cały blok, mocowany wspólnymi śrubami z podporami wału Edytowane 14 Lutego 2010 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 Sumując (dalej brnę w OT). Czy da się bez żadnych kombinacji założyć głowicę z P11 na blok z P10. I czy to będzie lepsza wersja niż oryginalny silnik z P11? Kolejna rzecz. Ponoć kolektor ssący od P10 jest lepszy od tego z P11 (nie mówiąc o tym z P11.144). Da się te 3 rzeczy złożyć do kupy - czyli blok od P10GT, głowica od P11(GT) i kolektor ssący od P10, bez przeróbek i będzie to najlepsza opcja (abstrahując od VE)? I jeśli moje wynaturzenia zostaną potwierdzone można by to wrzucić jako kompedium wiedzy do działu modyfikacje SR20. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 Sumując (dalej brnę w OT). Czy da się bez żadnych kombinacji założyć głowicę z P11 na blok z P10. I czy to będzie lepsza wersja niż oryginalny silnik z P11? Kolejna rzecz. Ponoć kolektor ssący od P10 jest lepszy od tego z P11 (nie mówiąc o tym z P11.144). Da się te 3 rzeczy złożyć do kupy - czyli blok od P10GT, głowica od P11(GT) i kolektor ssący od P10, bez przeróbek i będzie to najlepsza opcja (abstrahując od VE)? I jeśli moje wynaturzenia zostaną potwierdzone można by to wrzucić jako kompedium wiedzy do działu modyfikacje SR20. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 ja w moim p11.144 silniku miałem chłodnice oleju ale niestety nie zamontowana leży Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 No i czekam, aż jakiś fachowiec wypowie się na temat opcji, którą zaproponowałem (blok z P10GT, głowica z P11 i kolektor ssący z P10. Czy to będzie najlepsze rozwiązanie? I czy da się zrobić bez kombinowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 (edytowane) http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/56534-primera-p10-gt-rybona/page__st__120 podobno kolektor nie pasuje.głowica na blok powinna powinna podejść.a nie lepiej wsadzić kompletny świeższy motor od p11 bądź p11.144?? Edytowane 23 Lutego 2010 przez koziro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Kolektor low port z p10 pasuje na DEH z 2001 roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 To co napisał Coobcio o różnicy w budowie bloków silnika. P10 ma solidniejszy - teoretycznie więc bardziej żywotny i znoszący większą moc. Chodzi jednak, czy ta większa waga wału ma ujemny wpływ na uzyskiwanie dodatkowych KM? Kolektor z P10 też jest lepszy niż P11 (ale nie od P11.144). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.