koziro Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Witam Mój problem polega na tym,że wciśnięcie sprzęgła to ciężka sprawa.pedał stawia dość spory opór.w porównaniu do siostry almery to dwa światy.próbowałem smarować ramię przy skrzyni ale to nie pomogło.czy wszystkie sprzęgła w sr20 tak ciężko działają? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kyniu1985 Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Sprawdz linke bo byc moze przez nia jest spory opór.Niewiem jak u ciebie ale ja mam primere 98rok tez 2.0, przelatane 300 tysiakow i sprzeglo chodzi lepiej niz u tescia w vw polo z 2004. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slasz Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Witam Mój problem polega na tym,że wciśnięcie sprzęgła to ciężka sprawa.pedał stawia dość spory opór.w porównaniu do siostry almery to dwa światy.próbowałem smarować ramię przy skrzyni ale to nie pomogło.czy wszystkie sprzęgła w sr20 tak ciężko działają? Cześć, Prawdopodobnie linka zaczyna się poddawać. U mnie sprzęgło chodzi w miarę lekko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 8 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 a jest tam sprężyna odciągowa?może jest założona zbyt mocna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Przypadkiem to sprzęgło nie jest tam hydrauliczne. Może masz stary płyn hamulcowy do sterowania albo się zapowietrzyło, lub nie daj bóg siłownik cieknie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 dlaczego niedaj bóg? siłownik jak siłownik wymiana uszczelnienia i dalej lata tylko pewnie by był problem z dokupieniem tych uszczelniaczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 9 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 hydrauliczne raczej nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 hydrauliczne raczej nie ... a otierałeś maske i zaglądałeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 9 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 oczywiście..przy skrzyni jest linka ale co tam dalej jest to nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_S Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 oczywiście..przy skrzyni jest linka ale co tam dalej jest to nie wiem Jeśli to nie będzie linka to na 90% spadła Ci z jednej strony łapa popychająca łożysko w skrzyni. Wtedy łożysko jest wyciskane nie równomiernie i ociera o obudowę stąd może być opór. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 10 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 (edytowane) pamiętam,że kiedyś w sunym jak mi się półoś ukręciła i kawałek przegubu do zabezpieczenia środka skrzyni to składającm nasmarowałem tawotem łożysko z wałkiem zdawczym.przyniosło to pozytywne rezultaty.sprzęgło płynnie się wyciskało.tylko narazie wolałbym z linką poćwiczyć bo zwalanie skrzyni w tym mrozie kiedy nie mam dostępu do ogrzewanego garażu średnio mi się podoba hehe Edytowane 10 Lutego 2010 przez koziro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.