Gość mrówa Opublikowano 13 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2005 lampka air bag w k12 wyjasnienie tematu który juz byl kilka krotnie poruszany, temat byl poruszony w ostatnim wydaniu Auto Świat wiec lecice do kiosku, ew.puzniej napisze w skrócie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pawel99 Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 napisz w skrócie, bo już Auto Światu nie daostanę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2005 Oto ten link http://autoswiat.redakcja.pl/archiwum/arty...p?Artykul=10195 A ponadto cały tekst z AutoŚwiata --------------------------- Czy airbagi zagrażają? W moim dwuletnim Nissanie Micrze warszawskie autoryzowane serwisy Ballaun i Odyssey wielokrotnie usuwały nieprawidłowość objawiającą się okresowym zapalaniem czerwonej kontrolki poduszek powietrznych. Przedstawiciel ASO poproszony o wyjaśnienie, dlaczego usterka nie może zostać trwale usunięta, wyjaśnił, iż "nie ma na to zgody". Czy cyklicznie pojawiająca się nieprawidłowość nie jest poważną awarią systemu bezpieczeństwa samochodu stanowiącą zagrożenie? Piotr Omielaszko Po interwencji "Auto Świata": Nie jesteśmy w stanie zdiagnozować, czy opisana usterka jest objęta gwarancją - może to być uszkodzenie mechaniczne. Kierując się podobnymi przypadkami, można przypuszczać, że użytkownik wkłada jakieś przedmioty (np. torebkę, parasolkę) pod fotel kierowcy lub pasażera, rozłączając tym samym kostki układu SRS. Usterka ta czasami występuje także po zbyt energicznym sprzątaniu wnętrza odkurzaczem. Istnieje możliwość skutecznego zabezpieczenia styków kostek SRS pod fotelami, aby nie ulegały przypadkowym rozłączeniom. Każde zapalenie się kontrolki układu SRS (m.in. poduszek powietrznych) następuje po stwierdzeniu przez układ (podczas samodiagnostyki) jakiejś konkretnej usterki. Usterkę tę można zdiagnozować w serwisie. Niestety nie wiemy, dlaczego stacja serwisowa subdilera, którą odwiedził klient, nie usunęła skutecznie usterki za pierwszym razem. W tej sytuacji sugerujemy ponowną wizytę w autoryzowanym serwisie dilera Odyssey, który ma większy staż i doświadczenie niż subdiler w zakresie obsługi, więc zapewniamy, że usterka zostanie zweryfikowana i skutecznie usunięta. W razie potrzeby nasi eksperci z Biura Obsługi Technicznej osobiście zaangażują się w ten problem. Joanna Wojtkowska, Nissan 0d redakcji Widocznie styki systemu SRS muszą być niedokładnie zabezpieczone, skoro podczas rutynowego sprzątania można spowodować rozłączenie ich. Zwykłe porządkowanie wnętrza Micry może doprowadzić do wyłączenia airbagów, co będzie miało tragiczne skutki w czasie wypadku. Świecącej kontrolki SRS nie wolno lekceważyć. Diagnostykę związaną z bezpieczeństwem biernym i czynnym zalecamy wykonywać wyłącznie w autoryzowanym serwisie. Dostaliśmy informację, że po naszej interwencji serwis Nissana zaprosił właściciela Micry na bezpłatną naprawę uszkodzonego systemu SRS w ramach gwarancji. ----------------------------- Pozdrawiam HHA . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.