Gość piluch91 Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Witam. Posiadam Nissana Primere p11 2.0 16v 136 PS (przebieg : 205000 km). Mam dylemat gdyz czy instalując zwykły LPG bedzie to złe posunięcie ? moze jednak sekwencyjny ? Jakiej firmy najlepiej zalozyc ? Prosze o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambo321 Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Witam. Posiadam Nissana Primere p11 2.0 16v 136 PS (przebieg : 205000 km). Mam dylemat gdyz czy instalując zwykły LPG bedzie to złe posunięcie ? moze jednak sekwencyjny ? Jakiej firmy najlepiej zalozyc ? Prosze o pomoc. Wg mnie najlepiej sekwencja jak dużo kilosów robisz to szybko sie zwróci ja w swojej zakladalem gdy miala 219tys km obecnie ma 256tys km i żdanych przygód. Nie ma co oszczędzać na prostej instalacji. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Potwierdzam miałem starą i mam sekwencje spalanie 2-3 litrów mniej ważne komponenty i montaż ....!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość franco Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Sekwencja czy zwykły? Tu nie mam doświadczenia. Ale kiedyś znajomi odradzali mi wogóle założenie gazu , a ja po latach powiem Ci jedno stary im szybciej założysz tym prędzej zarobi na siebie . Mnie zwróciło się bardzo szybko, choć była zwykła (nie miałem wyboru). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mind Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Witam. Posiadam Nissana Primere p11 2.0 16v 136 PS (przebieg : 205000 km). Mam dylemat gdyz czy instalując zwykły LPG bedzie to złe posunięcie ? moze jednak sekwencyjny ? Jakiej firmy najlepiej zalozyc ? Prosze o pomoc. Zdecydowanie sekwencja. Wyższa półka - Landi Renzo Omegas, Prins II. Średnia półka Stag z dobrymi podzespołami, BRC. Instalacji II generacji nie brałbym pod uwagę w tym aucie. Stag to polski sterownik LPG, ma ogólnie dostępny soft i można go ustawiać samemu. Pamiętaj - bardzo ważne są nawierty w kolektorze ssącym, jak najbliżej wtryskiwaczy benzynowych, czyli dobry monter. Zresztą ta lektura zaspokoi twoje oczekiwania: www.lpg-forum.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Stag 300 PREMIUM ---podpina sie już pod OBD ???? do tego mocny Reduktor unikaj KME silvera mam go działa ok ale jest max do 150 KM ..Alaski i innych wtryskiwacze Matrix ew w tańszej wersji Magic Jet... Przede wszystkim dobry montaż i właściwe ustawienie u lektura tego forum gazowego warto .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piluch91 Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 Dzięki wielkie za podpowiedz. Chyba zdecyduje się na sekwencje , ale jakiej fimry to nie wiem , muszę popytac czy u nas zakładają coś lepszego. Jaka cena założenia wyniesie mnie za dobrą lub średnią instalację gazu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tony212 Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Mi polecono sekwencję : STAG 4 reduktor Zavoli zeta-n wtryskiwcze Magic-Jet Filtr FL-02 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sauron Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Polecam Ci ( jak już musisz założyć gaz )poczytać na różnych forach jakie są polecane warsztaty montujące LPG a jakie NIE są polecane. Wielu tzw. "Specjalistów" montuje instalacje nie mając o tym bladego pojęcia!!! Jak zawitasz już w wybranym serwisie to zdaj się na opinię serwisu. Być może będą chcieli Cię naciągnąć ale na pewno nie założą Ci tandety. Na pewno wybierz sekwencyjną!!! Nie warto na tym oszczędzać ponieważ jak założysz tańszą wersję ( np. bez płynu zwilżającego - a NAPRAWDĘ polecam zapytać o to w serwisie ) to zaczniesz dokładać do auta zanim Ci się zwróci instalacja. 2 lata jeździłem autkiem z takim silnikiem jak Twój na LPG. Dzień w którym go sprzedałem był najszczęśliwszym dniem w moim życiu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tony212 Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Sprawdzony zakład i kompetentna osoba montująca instalację to podstawa. Wiele osób "sparzyło" się LPG w samochdzie, właśnie poprzez nieprofesjonalny montaż. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EzE Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 SEKWENCJA zdecydowanie nie masz się co zastanawiać , żadna zwykła instalacja uwierz mi za dużo z tym pip.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 wtryskiwacze magik jet to koszt ok 200 zł zapytaj ile musisz dołożyć za matrixa hd344(370zł) lub hd544 (500zł) ceny alledrog.pl wsumie to ok byle by je zamontowali pionowo reduktora nie znam ale piszą że do 150 KM tak że chyba da rade ... jaka cena ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 zavoli zeta s, a nie zeta n, lepiej mieć zapas a nie na styk różnica w cenie 40 złociszy a spokój większy. Jestem na etapie przerabiania u siebie wszystkiego czyli idzie nowy reduktor do tego MJ (względy finansowe nei pozwoliły na matrixy) i filtr fl02 czaja. Mam staga 200 i przelatane ponad 110kkm i poza zmianami teraz było OK, do tego uważaj na montaż zbiornika, żeby nie był do jazdy na wstecznym bo nie będzie wybierał do końca gazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tony212 Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Mam pytanie do osób posiadających butlę w miejscu koła zapasowego w P11 sedan. Jaką największą można tamże upchnąć?? Czy 42l to jest max, czy można włożyć 48l ?? Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość FatBoy Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Znajomy w P11 w sedanie posiada właśnie 48l butlę w kole. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kamilbe Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 I co zamontowałeś już coś?? Ja będę gazować swoją primerkę instalacją BRC za 2800zł. Jakieś opinie co do tej instalacji?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 a jakie graty w tej BRC, może STAG byłby lepszy i tańszy do tego wszystko zrobisz później sam, włącznie z mapami i ustawieniami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarek woju Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 zdecydowanie sekwencja dobrej firmy i dobry warsztat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tony212 Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Wiadomo,że gaz ma większą liczbę oktanową... Czy w związku z tym przyśpieszał ktoś z was zapłon ? Jeśli tak to jakie jest optymalne ustawienie do jazdy na LPG ? Silniki SR20 uważane są za idiotiodporne, ale czy taki zabieg nie wpłynie uemnie na trwałość silnika?? Pzdr Sory za OT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 17 stopni jest kompromisem pomiędzy bezpieczeństwem a dynamiką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piluch91 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Panowie , postanawiam załozyc sekwencję , cena 2500zł : reduktor Bormech , listwa wstryskiwaczy Matrix i instalacja Stag 200 lub 300 ? Co na ten temat powiedzie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 jakie matrixy ??? Hd 344, HD544 czy HSy ???? reduktor nie słyszałem lepiej stag 300 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 bormech tak jak Tofu mówi STAG 300, no i te wryski/??? jakie??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 może magica 3 ??? mały swietna termika tani chwilowo klęka ale nie przy takiej mocy ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabio7 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Jeśli Stag to najlepiej Stag 300 Plus. Jeśli chodzi o reduktor to Zavoli Zeta S ( Magic 3 też może być, choć ma duże spadki ciśnienia ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.