Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Jaki gaz zamontować? P11 2.0 16v (136KM)


Gość piluch91
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

przeglądam temat- bo też chce założyć instalacje do mojego SR20De w P11,tylko zastanawia mnie jedna rzecz - co będzie pokazywał komputer w polu litr/100km ? (spalanie PBna 100km) ...? wywali bład czy jak :unsure:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeglądam temat- bo też chce założyć instalacje do mojego SR20De w P11,tylko zastanawia mnie jedna rzecz - co będzie pokazywał komputer w polu litr/100km ? (spalanie PBna 100km) ...? wywali bład czy jak :unsure:

będzie pokazywał spalanie na benzynie... gazu będzie rzędu 2-3litry więcej. w starym GT podczas jazdy na gazie dawało radę zejść nawet do 6.4 na kompie a gazu i tak palił 10.5-11 nie ważne czy 90 czy 160 :)

Edytowane przez GeorgeGt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto będzie gotowe na "po majówce". Pytałem gościa przez telefon (kolega mi auto zawoził), to powiedział, że cała instalacja elpigaz, tzn .wtryski, sterownik ... nie wiem, zobaczę rzeczywiście jak odbiorę :D ... Hmm..Elpiga Stella jeśli dobrze pamiętam :rofl:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto będzie gotowe na "po majówce". Pytałem gościa przez telefon (kolega mi auto zawoził), to powiedział, że cała instalacja elpigaz, tzn .wtryski, sterownik ... nie wiem, zobaczę rzeczywiście jak odbiorę :D ... Hmm..Elpiga Stella jeśli dobrze pamiętam :rofl:

 

no to jak już się zdecydowałeś na toto, (czyli komplet) to tylko zadzwoń do Pana i poproś o zmianę wtryskiwaczy na matrixa HD544, lub tańsza opcja MJ, powinny latać na tym sterowniku, (dopłata pewnie będzie ale mniejsza niż przy zmianie listwy w późniejszym czasie), filtr gazu FL-02, i dowiedz się jaki reduktor wkłądają, jaką moc obsługuje, jak bedzie na styk to będzie klękał przy przyspieszaniu i będziesz kolejnym który będzie opowiadał, ze gaz to tylko w kuchenkach a do auta się nie nadaje.

 

a i jeszcze jedno, pewnie butla będzie w koło, to pamiętaj aby nie zamontowali do jazdy na wstecznym tylko normalnie, czyli zawór ma być od strony zderzaka, a nie od siedzeń bo tak łatwiej ;) podłączać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pogadam jutro z gazownikiem, powiem o wtryskach, i szczególną uwage zwróce na reduktor,tak jak pisaliście o jego zapasie mocy - podobną sytuacje miałem w poprzednim aucie, escorcie, tam jest silnik 1.8 115 ps, i w momencie przyspieszania, powyżej 3,5 rpm brakowało mu mocy - zostało to wymienione w ramach gwarancji. Wlew chciałem umieścic we wlewie Pb albo pod zderzakiem, auto jest białe i beznadziejnie będzie wyglądał czarny korek gdzieś na zderzaku :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pełnowymiarowy wlew mieści się pod klapką bez problemu, ja tak mam i jest git

wlew

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość jendrex

przeglądam temat- bo też chce założyć instalacje do mojego SR20De w P11,tylko zastanawia mnie jedna rzecz - co będzie pokazywał komputer w polu litr/100km ? (spalanie PBna 100km) ...? wywali bład czy jak :unsure:

 

Mam instalację sekwencyjną w P11 z silnikiem SR20DE 140 KM listwa wtryskowa Valtek czerwony, reduktor Tomasetto Alaska, komputer MiniSeq

Przy jeździe na gazie komputer pokładowy pokazuje bardzo zbliżone spalanie gazu, nie pokazuje żadnego błędu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za słąby reduktor, najtańsze wtryski, mam nadzieję, że chociaż w pionie zamontowane, a w programie pewnie ustawione przełączanie na PB bo nie daje rady reduktor. Ogólnie to nie jest zestaw do tego silnika i mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za słąby reduktor, najtańsze wtryski, mam nadzieję, że chociaż w pionie zamontowane, a w programie pewnie ustawione przełączanie na PB bo nie daje rady reduktor. Ogólnie to nie jest zestaw do tego silnika i mocy.

wtryskiwacze twoje wyglądają tak w środku

b08b6e3be84384d4med.jpg

 

8bae323061d506f6med.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość jendrex

a skond masz 140 KM w p11 ...

 

reduktor na styk... musi klękać no i o elektrozaworach nie wspominając ,,

 

Normalnie 103 Kw czyli 140 Km

Reduktor wcale nie na styk, znajomy gazownik który robi auta również w Berlinie powiedział mi że to tylko naciąganie ludzi na droższe reduktory i do 140 Km ten zupełnie starcza, nawet mi to łatwo udowodnił - podczas jazdy bardzo ostrej, gaz do dechy jazda pod ostrą górę i ciśnienie na reduktorze (podłaczony laptop) wcale nie spadało. Zresztą on gardzi autoustawieniami, jeśli on gazuje auto za 100 000 Euro (nie pomyliłem się takie auta również gazują w Niemczech) to jeździ nawet 2 godziny z klientem (miasto, autostrada i dokładnie ustawia mapę)

Po tym ustawieniu P11 140 Km chodzi dokładnie tak samo jak na benzynie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalnie 103 Kw czyli 140 Km

Reduktor wcale nie na styk, znajomy gazownik który robi auta również w Berlinie powiedział mi że to tylko naciąganie ludzi na droższe reduktory i do 140 Km ten zupełnie starcza, nawet mi to łatwo udowodnił - podczas jazdy bardzo ostrej, gaz do dechy jazda pod ostrą górę i ciśnienie na reduktorze (podłaczony laptop) wcale nie spadało. Zresztą on gardzi autoustawieniami, jeśli on gazuje auto za 100 000 Euro (nie pomyliłem się takie auta również gazują w Niemczech) to jeździ nawet 2 godziny z klientem (miasto, autostrada i dokładnie ustawia mapę)

Po tym ustawieniu P11 140 Km chodzi dokładnie tak samo jak na benzynie.

 

 

mam nadzieję, że kiedyś zmienisz reduktor i wtryski bo będzie to w cenie remontu i zobaczysz różnicę, jeździłem też przez prawie 5 lat na valdkach i reduktorze omvl podobno super jak zakładałem i da redę w tym aucie, jak zacząłem sam się interesować i zastanawiać dlaczego szarpie czy dlaczego przełacza się na pb albo coś innego, to powymieniałem listwę i reduktor i widzę różnicę ale co tam moje odczucia jak Ty wiesz lepiej, różnica w cenie reduktorów to raptem 30-40złociszy uważasz, że to jest naciąganie?? i powiedz mi jeszcze, czy o Twoich wtryskach też tak powiedział, że są super i wystarczają?? a dopłata 40 zł to naciąganie klienta,

a moze w kitach było to co było i po co mu kłopot, a te drogie auta też gazuje na tym co u Ciebie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to tak jak mój Silver jest do 240KM jak śpędziłem nad nim pare godzij z wiertarką to teraz jest lepszy od Golda i w realu obrabia silnik 3,5 L a realnie to miał problemy ze 150KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość jendrex

mam nadzieję, że kiedyś zmienisz reduktor i wtryski bo będzie to w cenie remontu i zobaczysz różnicę, jeździłem też przez prawie 5 lat na valdkach i reduktorze omvl podobno super jak zakładałem i da redę w tym aucie, jak zacząłem sam się interesować i zastanawiać dlaczego szarpie czy dlaczego przełacza się na pb albo coś innego, to powymieniałem listwę i reduktor i widzę różnicę ale co tam moje odczucia jak Ty wiesz lepiej, różnica w cenie reduktorów to raptem 30-40złociszy uważasz, że to jest naciąganie?? i powiedz mi jeszcze, czy o Twoich wtryskach też tak powiedział, że są super i wystarczają?? a dopłata 40 zł to naciąganie klienta,

a moze w kitach było to co było i po co mu kłopot, a te drogie auta też gazuje na tym co u Ciebie??

 

Ale sam napisałeś "zacząłem sam się interesować i zastanawiać dlaczego szarpie " otóż mi nic nie szarpie, jeździłem na takiej instalacji Primerą z silnikiem Ga16De zrobiłem 110 tyśięcy kilometrów i chodził dalej dobrze, także jakoś te wtryski chyba nie są do końca takie złe, fakt że dbałem o filtry zarówno w reduktorze jak i fazy lotnej.

Ale napisz jakie konkretnie wtryski polecasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale sam napisałeś "zacząłem sam się interesować i zastanawiać dlaczego szarpie " otóż mi nic nie szarpie, jeździłem na takiej instalacji Primerą z silnikiem Ga16De zrobiłem 110 tyśięcy kilometrów i chodził dalej dobrze, także jakoś te wtryski chyba nie są do końca takie złe, fakt że dbałem o filtry zarówno w reduktorze jak i fazy lotnej.

Ale napisz jakie konkretnie wtryski polecasz.

Proszę Cie nie denerwuj kolegi

 

Masz 4 wtryski tak i system wtrysku gazowego oparty na działaniu komputera samochodowego tz regulujący skład mieszanki poprzez wydłużanie i skracanie czasu otwarcia wtryskiwaczy do Mieszanki idealnej stechiometrycznej

 

to wyjaśnij mi jak można to wyregulować jak wtryskiwacz nr 1 a wtryskiwacz nr 4 przy tych samych czasach wtrysku mają różny wydatek o nawet 30 % a przy 10 % uznaje sie wtryskiwacz za zepsuty !!!!!

 

owszem waldki Raile i Alexy dobrze działają jak sie je kalibruje przed założeniem i co max 10 000Km ....

 

jak silnk by miał na każdy cylinder osobną sonde lambda a takie są plany obecnie to by sie jakoś dopasował do każdego wtrysiwacza a tak to wyciąga średnią z 4 cylindrów ,,,

 

Jest lepiej nie dość że "wtryskiwacze" zwane elektrozaworami nie są powtarzalne tz ze za każdym cyklem wtrysku mają inny wydatek ,,, :devil: i zobacz na testy na http://lpg-forum.pl/ i będziesz wiedział to co ja albo więcej

 

 

co Proponujemy(listwy 4 wtryskowe)

Magic jet obowiązkowo FL02 186 zł

Valtka typ34 330 zł

taurus 310

matrix HD344 do 34 KM/cyl 330 zł

Matrix HD 544 do 50KM/cyl 520 zł

 

Z górnej połki to proponujemy

Kehin 1400

Med nie stać mnie

 

i z pojedynczej półki

 

MJ 49 zł

Hana 98 zł za szt klon Kehin (ciekawa alternatywa dla MJ)3 rodzaje

Matrix HS 160 zł /szt ///...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę Cie nie denerwuj kolegi

 

 

:D :D :D :D dobre :D :D :D :D

ja jestem koziorożec miłośnik pokoju :devil: :devil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Mam do was prośbę. Doradzilibyscie mi ktora instalacje wg was bylaby najlepsza (w sensie relacji cena-jakosc) do Nissana Primery 2.0l z 2000r.

Nie chce przesadnie oszczedzac ale wiem tez z doswiadczenia ze czasami nie warto niepotrzebnie przeplacac. Bylbym wdzeczny za opinie osob ktore juz maja zainstalowany ktorys z ponizszych zestawow i jak sie sprawuje. Czytalem tez ze mozna niedrogo nabyc interface do takiej instalki i samemu wlasnym kompem wyregolowac instalke w razie potrzeby, tylko czy do kazdej?

Gazownik zaproponowal mi ponizsze instalki do lpg:

 

1. system Omegas (firmy Landi Renzo - reduktor dwustopniowy

IG1,

wtryskiwacz Med) - 3500 zł

2. system SEQUENT PLUG & DRIVE (firmy BRC - reduktor GENIUS MB,

wtryskiwacz BRC) - 3300 zł

3. system SEQUENT 24 (firmy BRC - reduktor GENIUS MB, wtryskiwacz

BRC)-

2800 zł

4. system Zenit (firmy AGC - reduktor Gurtner, wtryskiwacz Matrix,

Valtek

typ 34 lub Dymco)-2600 zł

 

Systemy objęte są 24- miesięczną gwarancją, "wlew we wlewie" i

zbiornik w

kole w podanej cenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o ile wiem to tylko AC i Daje dostęp do softu za friko ,,,

 

No masz 1 półkę opcja nr 1 ciekawa ale przygotój sie że wtryskiwacze będą klepać niemiłosiernie "MED"

jak byś chciał mieć własny dostęp to tylko STAG ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...