bep Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 przeglądam temat- bo też chce założyć instalacje do mojego SR20De w P11,tylko zastanawia mnie jedna rzecz - co będzie pokazywał komputer w polu litr/100km ? (spalanie PBna 100km) ...? wywali bład czy jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 (edytowane) przeglądam temat- bo też chce założyć instalacje do mojego SR20De w P11,tylko zastanawia mnie jedna rzecz - co będzie pokazywał komputer w polu litr/100km ? (spalanie PBna 100km) ...? wywali bład czy jak będzie pokazywał spalanie na benzynie... gazu będzie rzędu 2-3litry więcej. w starym GT podczas jazdy na gazie dawało radę zejść nawet do 6.4 na kompie a gazu i tak palił 10.5-11 nie ważne czy 90 czy 160 Edytowane 29 Kwietnia 2010 przez GeorgeGt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 to jeszcze zależy jakie wtryski bo i można dojść do max 10% wiecej ,,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bep Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 cała sekwencja firmy, elpigaz(?),mam nadzieje,że nie najgorsza ... ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 a co w niej jest jeszcze napisz z papierów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bep Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 Auto będzie gotowe na "po majówce". Pytałem gościa przez telefon (kolega mi auto zawoził), to powiedział, że cała instalacja elpigaz, tzn .wtryski, sterownik ... nie wiem, zobaczę rzeczywiście jak odbiorę ... Hmm..Elpiga Stella jeśli dobrze pamiętam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Auto będzie gotowe na "po majówce". Pytałem gościa przez telefon (kolega mi auto zawoził), to powiedział, że cała instalacja elpigaz, tzn .wtryski, sterownik ... nie wiem, zobaczę rzeczywiście jak odbiorę ... Hmm..Elpiga Stella jeśli dobrze pamiętam no to jak już się zdecydowałeś na toto, (czyli komplet) to tylko zadzwoń do Pana i poproś o zmianę wtryskiwaczy na matrixa HD544, lub tańsza opcja MJ, powinny latać na tym sterowniku, (dopłata pewnie będzie ale mniejsza niż przy zmianie listwy w późniejszym czasie), filtr gazu FL-02, i dowiedz się jaki reduktor wkłądają, jaką moc obsługuje, jak bedzie na styk to będzie klękał przy przyspieszaniu i będziesz kolejnym który będzie opowiadał, ze gaz to tylko w kuchenkach a do auta się nie nadaje. a i jeszcze jedno, pewnie butla będzie w koło, to pamiętaj aby nie zamontowali do jazdy na wstecznym tylko normalnie, czyli zawór ma być od strony zderzaka, a nie od siedzeń bo tak łatwiej podłączać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 poklikałem z ciekawości i luknij sobie na to KLIK.. a wtryski daja nie ciekawe elektrozawory to jak nowy rail "apacz" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bep Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Pogadam jutro z gazownikiem, powiem o wtryskach, i szczególną uwage zwróce na reduktor,tak jak pisaliście o jego zapasie mocy - podobną sytuacje miałem w poprzednim aucie, escorcie, tam jest silnik 1.8 115 ps, i w momencie przyspieszania, powyżej 3,5 rpm brakowało mu mocy - zostało to wymienione w ramach gwarancji. Wlew chciałem umieścic we wlewie Pb albo pod zderzakiem, auto jest białe i beznadziejnie będzie wyglądał czarny korek gdzieś na zderzaku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 pełnowymiarowy wlew mieści się pod klapką bez problemu, ja tak mam i jest git wlew Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bep Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Zrobione wsio ;] Zapraszam do mojego wątku w prezentacjach, bo nie chce oftopu robic http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/65684-bepprimera-p11-se-pelna-opcja-%3B/ ///nie działa "wstaw odnośnik" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jendrex Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 przeglądam temat- bo też chce założyć instalacje do mojego SR20De w P11,tylko zastanawia mnie jedna rzecz - co będzie pokazywał komputer w polu litr/100km ? (spalanie PBna 100km) ...? wywali bład czy jak Mam instalację sekwencyjną w P11 z silnikiem SR20DE 140 KM listwa wtryskowa Valtek czerwony, reduktor Tomasetto Alaska, komputer MiniSeq Przy jeździe na gazie komputer pokładowy pokazuje bardzo zbliżone spalanie gazu, nie pokazuje żadnego błędu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 a skond masz 140 KM w p11 ... reduktor na styk... musi klękać no i o elektrozaworach nie wspominając ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 za słąby reduktor, najtańsze wtryski, mam nadzieję, że chociaż w pionie zamontowane, a w programie pewnie ustawione przełączanie na PB bo nie daje rady reduktor. Ogólnie to nie jest zestaw do tego silnika i mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 za słąby reduktor, najtańsze wtryski, mam nadzieję, że chociaż w pionie zamontowane, a w programie pewnie ustawione przełączanie na PB bo nie daje rady reduktor. Ogólnie to nie jest zestaw do tego silnika i mocy. wtryskiwacze twoje wyglądają tak w środku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jendrex Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 a skond masz 140 KM w p11 ... reduktor na styk... musi klękać no i o elektrozaworach nie wspominając ,, Normalnie 103 Kw czyli 140 Km Reduktor wcale nie na styk, znajomy gazownik który robi auta również w Berlinie powiedział mi że to tylko naciąganie ludzi na droższe reduktory i do 140 Km ten zupełnie starcza, nawet mi to łatwo udowodnił - podczas jazdy bardzo ostrej, gaz do dechy jazda pod ostrą górę i ciśnienie na reduktorze (podłaczony laptop) wcale nie spadało. Zresztą on gardzi autoustawieniami, jeśli on gazuje auto za 100 000 Euro (nie pomyliłem się takie auta również gazują w Niemczech) to jeździ nawet 2 godziny z klientem (miasto, autostrada i dokładnie ustawia mapę) Po tym ustawieniu P11 140 Km chodzi dokładnie tak samo jak na benzynie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Normalnie 103 Kw czyli 140 Km Reduktor wcale nie na styk, znajomy gazownik który robi auta również w Berlinie powiedział mi że to tylko naciąganie ludzi na droższe reduktory i do 140 Km ten zupełnie starcza, nawet mi to łatwo udowodnił - podczas jazdy bardzo ostrej, gaz do dechy jazda pod ostrą górę i ciśnienie na reduktorze (podłaczony laptop) wcale nie spadało. Zresztą on gardzi autoustawieniami, jeśli on gazuje auto za 100 000 Euro (nie pomyliłem się takie auta również gazują w Niemczech) to jeździ nawet 2 godziny z klientem (miasto, autostrada i dokładnie ustawia mapę) Po tym ustawieniu P11 140 Km chodzi dokładnie tak samo jak na benzynie. mam nadzieję, że kiedyś zmienisz reduktor i wtryski bo będzie to w cenie remontu i zobaczysz różnicę, jeździłem też przez prawie 5 lat na valdkach i reduktorze omvl podobno super jak zakładałem i da redę w tym aucie, jak zacząłem sam się interesować i zastanawiać dlaczego szarpie czy dlaczego przełacza się na pb albo coś innego, to powymieniałem listwę i reduktor i widzę różnicę ale co tam moje odczucia jak Ty wiesz lepiej, różnica w cenie reduktorów to raptem 30-40złociszy uważasz, że to jest naciąganie?? i powiedz mi jeszcze, czy o Twoich wtryskach też tak powiedział, że są super i wystarczają?? a dopłata 40 zł to naciąganie klienta, a moze w kitach było to co było i po co mu kłopot, a te drogie auta też gazuje na tym co u Ciebie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 to tak jak mój Silver jest do 240KM jak śpędziłem nad nim pare godzij z wiertarką to teraz jest lepszy od Golda i w realu obrabia silnik 3,5 L a realnie to miał problemy ze 150KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jendrex Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 mam nadzieję, że kiedyś zmienisz reduktor i wtryski bo będzie to w cenie remontu i zobaczysz różnicę, jeździłem też przez prawie 5 lat na valdkach i reduktorze omvl podobno super jak zakładałem i da redę w tym aucie, jak zacząłem sam się interesować i zastanawiać dlaczego szarpie czy dlaczego przełacza się na pb albo coś innego, to powymieniałem listwę i reduktor i widzę różnicę ale co tam moje odczucia jak Ty wiesz lepiej, różnica w cenie reduktorów to raptem 30-40złociszy uważasz, że to jest naciąganie?? i powiedz mi jeszcze, czy o Twoich wtryskach też tak powiedział, że są super i wystarczają?? a dopłata 40 zł to naciąganie klienta, a moze w kitach było to co było i po co mu kłopot, a te drogie auta też gazuje na tym co u Ciebie?? Ale sam napisałeś "zacząłem sam się interesować i zastanawiać dlaczego szarpie " otóż mi nic nie szarpie, jeździłem na takiej instalacji Primerą z silnikiem Ga16De zrobiłem 110 tyśięcy kilometrów i chodził dalej dobrze, także jakoś te wtryski chyba nie są do końca takie złe, fakt że dbałem o filtry zarówno w reduktorze jak i fazy lotnej. Ale napisz jakie konkretnie wtryski polecasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 Ale sam napisałeś "zacząłem sam się interesować i zastanawiać dlaczego szarpie " otóż mi nic nie szarpie, jeździłem na takiej instalacji Primerą z silnikiem Ga16De zrobiłem 110 tyśięcy kilometrów i chodził dalej dobrze, także jakoś te wtryski chyba nie są do końca takie złe, fakt że dbałem o filtry zarówno w reduktorze jak i fazy lotnej. Ale napisz jakie konkretnie wtryski polecasz. Proszę Cie nie denerwuj kolegi Masz 4 wtryski tak i system wtrysku gazowego oparty na działaniu komputera samochodowego tz regulujący skład mieszanki poprzez wydłużanie i skracanie czasu otwarcia wtryskiwaczy do Mieszanki idealnej stechiometrycznej to wyjaśnij mi jak można to wyregulować jak wtryskiwacz nr 1 a wtryskiwacz nr 4 przy tych samych czasach wtrysku mają różny wydatek o nawet 30 % a przy 10 % uznaje sie wtryskiwacz za zepsuty !!!!! owszem waldki Raile i Alexy dobrze działają jak sie je kalibruje przed założeniem i co max 10 000Km .... jak silnk by miał na każdy cylinder osobną sonde lambda a takie są plany obecnie to by sie jakoś dopasował do każdego wtrysiwacza a tak to wyciąga średnią z 4 cylindrów ,,, Jest lepiej nie dość że "wtryskiwacze" zwane elektrozaworami nie są powtarzalne tz ze za każdym cyklem wtrysku mają inny wydatek ,,, i zobacz na testy na http://lpg-forum.pl/ i będziesz wiedział to co ja albo więcej co Proponujemy(listwy 4 wtryskowe) Magic jet obowiązkowo FL02 186 zł Valtka typ34 330 zł taurus 310 matrix HD344 do 34 KM/cyl 330 zł Matrix HD 544 do 50KM/cyl 520 zł Z górnej połki to proponujemy Kehin 1400 Med nie stać mnie i z pojedynczej półki MJ 49 zł Hana 98 zł za szt klon Kehin (ciekawa alternatywa dla MJ)3 rodzaje Matrix HS 160 zł /szt ///... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 22 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 Proszę Cie nie denerwuj kolegi :D :D dobre :D :D ja jestem koziorożec miłośnik pokoju :devil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 22 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 trzeba uświadamiać dobrze z teraz w zestawach AC jest V34 choć zanim V30 zniknie to jeszcze pare lat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyo Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 Witam! Mam do was prośbę. Doradzilibyscie mi ktora instalacje wg was bylaby najlepsza (w sensie relacji cena-jakosc) do Nissana Primery 2.0l z 2000r. Nie chce przesadnie oszczedzac ale wiem tez z doswiadczenia ze czasami nie warto niepotrzebnie przeplacac. Bylbym wdzeczny za opinie osob ktore juz maja zainstalowany ktorys z ponizszych zestawow i jak sie sprawuje. Czytalem tez ze mozna niedrogo nabyc interface do takiej instalki i samemu wlasnym kompem wyregolowac instalke w razie potrzeby, tylko czy do kazdej? Gazownik zaproponowal mi ponizsze instalki do lpg: 1. system Omegas (firmy Landi Renzo - reduktor dwustopniowy IG1, wtryskiwacz Med) - 3500 zł 2. system SEQUENT PLUG & DRIVE (firmy BRC - reduktor GENIUS MB, wtryskiwacz BRC) - 3300 zł 3. system SEQUENT 24 (firmy BRC - reduktor GENIUS MB, wtryskiwacz BRC)- 2800 zł 4. system Zenit (firmy AGC - reduktor Gurtner, wtryskiwacz Matrix, Valtek typ 34 lub Dymco)-2600 zł Systemy objęte są 24- miesięczną gwarancją, "wlew we wlewie" i zbiornik w kole w podanej cenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 o ile wiem to tylko AC i Daje dostęp do softu za friko ,,, No masz 1 półkę opcja nr 1 ciekawa ale przygotój sie że wtryskiwacze będą klepać niemiłosiernie "MED" jak byś chciał mieć własny dostęp to tylko STAG ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 1,2,STAG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.