voyo Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 (edytowane) Dzieki za podpowiedzi! Ja w tym momencie najbardzie sie skłaniam ku opcji: 3. system SEQUENT 24 (firmy BRC - reduktor GENIUS MB, wtryskiwacz BRC)-2800 zł Troche poczytalem na temat tej instalacji i widzę, że jest ona bardzo popularna w wielu silnikach różnych marek i opinie są z reguły pozytywne na jej temat. Natomiast ciekawy jestem co więcej dawałaby mi instalacja nr 2 system SEQUENT PLUG & DRIVE (firmy BRC - reduktor GENIUS MB,wtryskiwacz BRC) - 3300 zł) ? Bo opcja nr 1 jest dla mnie w tym momencie raczej poza zasięgiem cenowym. W sumie to gwarancja jest na 2 lata takze i tak nie miałbym powodu do samodzielnego grzebania w sofcie, więc STAG chyba nie jest mi niezbędny skoro BRC ma lepszą renomę. A jeszcze jedno pytanko co do rozmiaru butli toroidalnej w kole. Ilu litrową macie u siebie? pozdrawiam Edytowane 30 Maja 2010 przez voyo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 klepłem sobie ten reduktor i na allegro kosztuje 400zł !!! i ani słowa o wydajności wtryski jak Kehin to w ciemno ale oni robią jeszcze inne wynalazki ... wsumie to my polecamy Stag bo można samemu naprawić i wyregulować i kase mieć na PiVo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 Dzieki za podpowiedzi! Ja w tym momencie najbardzie sie skłaniam ku opcji: 3. system SEQUENT 24 (firmy BRC - reduktor GENIUS MB, wtryskiwacz BRC)-2800 zł Troche poczytalem na temat tej instalacji i widzę, że jest ona bardzo popularna w wielu silnikach różnych marek i opinie są z reguły pozytywne na jej temat. Natomiast ciekawy jestem co więcej dawałaby mi instalacja nr 2 system SEQUENT PLUG & DRIVE (firmy BRC - reduktor GENIUS MB,wtryskiwacz BRC) - 3300 zł) ? Bo opcja nr 1 jest dla mnie w tym momencie raczej poza zasięgiem cenowym. W sumie to gwarancja jest na 2 lata takze i tak nie miałbym powodu do samodzielnego grzebania w sofcie, więc STAG chyba nie jest mi niezbędny skoro BRC ma lepszą renomę. A jeszcze jedno pytanko co do rozmiaru butli toroidalnej w kole. Ilu litrową macie u siebie? pozdrawiam podałeś 3 warianty i ceny to dostałęś odpowiedź ja osobiście wybrałbym STAG-a niż BRC P&D, ale to moje zdanie ja mam 62 L w kole i daje radę ponad 500km bez tankowania, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daaroo Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 (edytowane) Witam Nie chce zakladac nowego tematu, wiec zapytam tutaj. Posiadam Primerke WP11 131HP, ze zwykla instalacja LPG. Ostatnio postanowilem zakupic kpl. pod maske do zmiany na sekwnecje. Wybor padl na Staga- 200, listwe magic-jet i reduktor Zavoli Zeta S. Posiadam interfejs z poprzedniego auta, ktory po przestudiowaniu schematow na elektrodzie przerobilem na odpowiedni pod Staga 200. Wczoraj zaczalem montowac wszystko pod maska, lecz mam jedna mala watpliwosc. W wiazce od staga do wtryskow sa koncowki typu euro Bosch, a jak wiadomo Primerka ma inne dlatego przewody bedzie trzeba ciac, lecz wczesniej chcialbym sie dowiedziec czy kolejnosc przewodow ma znaczenie ? Z tego co patrzylem to do kazdego wtryskiwacza benzynowego dochodzi jeden przewod w kolorze czarno-czerwonym plus drugi w odpowiednim kolorze dla poszczegolnych wtryskiwaczy. W jaki sposob mam to obecnie polaczyc z wiazka od staga ? Dodane chwile pozniej Przed chwila dostalem oswiecenia. W wiazce od staga, do wszystkich czterech wtyczek idzie przewod w kolorze czarnym plus po jednym kolorze na kazdy wtrysk. To wszystko chyba wyjasnia. Edytowane 6 Czerwca 2010 przez daaroo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 to jest wiązka emulatora bardzo ważna ja teraz mam staga na ecu w tunelu wiec od staga idzie 8 kabli wszystko widać w instrukcji od staga dla infor to + 12V idzie na każdy wtryskiwacz i podpinasz sterowanie wiec to są kolorowe kable dla PB kolory są inne i muszą być pokoleji podpięte by stag wiedział który to 1 wszy i tak samo dla gazowych upchaj sobie staga na ecu wepniesz sie z tym prosto przy ecu podepniesz jeszcze sygnał obrotów i lambde i tona kabla ci odpada ,,,, ja montowałem wsio sam to Cie przeprowadze co masz jak porobić ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daaroo Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Wiec tak: Zamontowalem Staga 200 wtryskiwacze Magic jet, dysze 2,2 reduktor Zavoli Mapa obecnie wygladaja tak: Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Mapa sie troche rozjechala, lecz mam pytanie co by tu jeszcze poprawic ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 dziwna ta mapa, scriny zrób na działającym silniku, trzeba dostroić mapę podczas jazdy to co jest nie jest OK, temp przełączania gazy 30 st, czas na 8 do 4 idzie bogato a później ubogo,zaznacz -> wyłącz przy pierwszy, temperatura gazu kalibracji 44st, to jakoś dziwnie, nie powinno przejść raczej poniżej 50 stopni, nagrzej nissmo do temperatury pracy i wtedy przeprowadź kalibrację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daaroo Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 dziwna ta mapa, scriny zrób na działającym silniku, trzeba dostroić mapę podczas jazdy to co jest nie jest OK, temp przełączania gazy 30 st, czas na 8 do 4 idzie bogato a później ubogo,zaznacz -> wyłącz przy pierwszy, temperatura gazu kalibracji 44st, to jakoś dziwnie, nie powinno przejść raczej poniżej 50 stopni, nagrzej nissmo do temperatury pracy i wtedy przeprowadź kalibrację Po kalibracji skasowac mape benzyny i gazu, a nastepnie przejechac sie kawalek na obydwu paliwach ? Czy po kalibracji, nalezy jechac tak jak podaje instrukcja na 4 biegu czy tez moze przeciagnac go do odcinki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Po kalibracji skasowac mape benzyny i gazu, a nastepnie przejechac sie kawalek na obydwu paliwach ? Czy po kalibracji, nalezy jechac tak jak podaje instrukcja na 4 biegu czy tez moze przeciagnac go do odcinki ? jak zrobisz kalibrację to mapy same się skasują, i wtedy w trasę musisz jechać w pełnym zakresie bo nie wyrysuje się mapa i jak już będziesz miał PB to przełączasz na LPG i tak samo jedziesz i jak się wyrysuje to wtedy korekty mnożnikiem kawałek może nie starczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 zara zara jaki masz soft do tego staga 6.0 łączy się widze ze stagiem 200 ?????? bo 5.0 nie chciał i jedyny to był 1.14 .... coś tam ,,???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 zara zara jaki masz soft do tego staga 6.0 łączy się widze ze stagiem 200 ?????? bo 5.0 nie chciał i jedyny to był 1.14 .... coś tam ,,???? nowe 200 łączą sie z nowym programem, produkcja od XI 2009 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daaroo Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 zara zara jaki masz soft do tego staga 6.0 łączy się widze ze stagiem 200 ?????? bo 5.0 nie chciał i jedyny to był 1.14 .... coś tam ,,???? W zestawie mialem orginalna plyte AC. Oprogramowanie jest z kwietnia 2010 wiec chyba najnowsze, a przynajmniej taka data widnieje na plycie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 W zestawie mialem orginalna plyte AC. Oprogramowanie jest z kwietnia 2010 wiec chyba najnowsze, a przynajmniej taka data widnieje na plycie. spoko jest dobrze, poprostu chodzi o to, że STAG200 jest obsługiwany przez programy 1.x.x, a dopiero teraz od listopada 2009 zaczęli produkować STAGA200 pod program 5.x.x-6.x.x dlatego Tofu już zwątpił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 no coś właśnie słyszałem o tym dlatego podają w dziale staga 200 soft 5x.x.x.x u mnie 2 stagi mam na pcb 1,8 wiec stare ,,, Dino nic Ci odemnie pocztowcy nie donieśli ,,,/??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Dino nic Ci odemnie pocztowcy nie donieśli ,,,/??? spotkałem avizo w drzwiach jutro jadę oblukać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 no nic to nowego softu nie będę miał chyba że wyjdzie że będę musiał wysłać do AC oba sterowniki co go kolegi to niech się pochwali jak wszystko porobił ja mam staga na Ecu .... 4 cm wężyki od hanki do kolektora hahah centralkę w miejscu sterowania elektrycznymi lusterkami a kabelek od czujnika poziomu przepchałem pod dywanikiem do tunela i powiem że się ładnie zrobiło pod maską ,,, a kolega sondę też podpiął a Dino czasem pisze w postach bo szybciej ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daaroo Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Dołączam nową mapke, w stosunku do tego co bylo jest spora poprawa. Co prawda jeszcze dół jest do dopieszczenia, ale nie odrazu Krakow zbudowano. W chwili obecnej do wymiany mam sonde, jeszcze kilka dni temu ladnie oscylowala a teraz stoi w miejscu, dopiero na wyzszych obrotach cos tam pokazuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Dołączam nową mapke, w stosunku do tego co bylo jest spora poprawa. Co prawda jeszcze dół jest do dopieszczenia, ale nie odrazu Krakow zbudowano. W chwili obecnej do wymiany mam sonde, jeszcze kilka dni temu ladnie oscylowala a teraz stoi w miejscu, dopiero na wyzszych obrotach cos tam pokazuje. zmniejsz ciśnienie na reduktorze, to mnożnik pójdzie na dół, do tego sprawdź wszystkie połaczenia bo gdzieś coś jest chyba nieszczelne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daaroo Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 (edytowane) zmniejsz ciśnienie na reduktorze, to mnożnik pójdzie na dół, do tego sprawdź wszystkie połaczenia bo gdzieś coś jest chyba nieszczelne dlaczego podejrzenia ze cos jest nieszczelne ? Godzine po zgaszeniu silnika cisnienie trzyma. Metalowe opaski wszedzie pozakladalem. Edytowane 24 Czerwca 2010 przez daaroo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 dlaczego podejrzenia ze cos jest nieszczelne ? Godzine po zgaszeniu silnika cisnienie trzyma. Metalowe opaski wszedzie pozakladalem. MAP jest dość duży, a może tak ma być , choć ja mam na poziomie 0.24 do tego chyba masz za małe dyszę, ale najpierw obniż ciśnienie na reduktorze do 1 bara i wtedy zobacz jak wyjdzie mnożnik, powinien się rozpoczynać w okolicach 1-1.2, ten dół to sam podnosiłeś?? czy tak wyszedł po zebraniu map?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daaroo Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 MAP jest dość duży, a może tak ma być , choć ja mam na poziomie 0.24 do tego chyba masz za małe dyszę, ale najpierw obniż ciśnienie na reduktorze do 1 bara i wtedy zobacz jak wyjdzie mnożnik, powinien się rozpoczynać w okolicach 1-1.2, ten dół to sam podnosiłeś?? czy tak wyszedł po zebraniu map?? Ten doł tak wyszedl po zebraniu map, pozniej go opuscilem troche, ale nie mam screena. Podcisnienie na wszelki wypadek jeszcze sprawdze czy jest szczelne i popatrze jak z ta sondą. Dysze sa 2.2, wczesniej byly 2.0 ale rozwiercalem. Mysle obecnie zrobic trase ok 50km na benzynie zobaczyc czy mapa zbytnio sie nie zmieni i dopiero bawic sie w dalsze regulacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Mysle obecnie zrobic trase ok 50km na benzynie zobaczyc czy mapa zbytnio sie nie zmieni i dopiero bawic sie w dalsze regulacje. to mapa będzie juz inna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 początkowy mnożnik ma być między 1.1- 1.6 jak dla mnie lepiej 1.1-1.3 jak masz ustawiony czujnik Ps czy napewno ok .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daaroo Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 przejrzalem dzisiaj jeszcze raz wezyki, i na trojniku idacym do kolektora, parownika i map sensora byla luzna opaska, wiec dzieki za trafna uwage. Sam pewnie nie zwrocilbym uwagi na ten fakt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 teraz obniż ciśnienie do 1bara i zobacz jak mnożnik, jak będzie w przedziale 1-1.2 to będzie gitt jak nie to: poniżej 1-> podnieś lekko ciśnienie powyżej 1.2 -> rozwierć dyszę o 0.1 i dopiero wtedy od nowa zbieraj i ustawiaj mapy w trasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.