Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Jaki gaz zamontować? P11 2.0 16v (136KM)


Gość piluch91
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

umnie też map na wolnych był na 0,27 i mniej ,,, może różnica w wężyku ja mam 4mm

 

i wydaje mi się że coś z podcisnieniem nie tak pokaż jak na szczelnym mapa wygląda pewnie już się zmieści w ekranie choć na logikę powinno być inaczej choć może reduktor jeszcze pomaga ,,,,,ciekawie to wyglądało przy cut offie ja zjeżdzam zawsze do 1 nki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

umnie też map na wolnych był na 0,27 i mniej ,,, może różnica w wężyku ja mam 4mm

 

i wydaje mi się że coś z podcisnieniem nie tak pokaż jak na szczelnym mapa wygląda pewnie już się zmieści w ekranie choć na logikę powinno być inaczej choć może reduktor jeszcze pomaga ,,,,,ciekawie to wyglądało przy cut offie ja zjeżdzam zawsze do 1 nki

 

 

teraz spojrzalem na stare mapki i map jest 0.25, 0.26. Co do wezyka na trojniku do mapa to u mnie tez jest 4mm, taki jak do wtryskow dlatego zakladalem opaski bo zbyt luzno wchodzil na trojnik.

 

 

Co do mapy to nie wiem dlaczego nie wyrysowalo zielonej lini do konca, mimo ze na PB i LPG zbierajac mapy staralem sie jechac tak samo, moze przez nieszczelnosc hm...

 

Kolejne mapki wrzuce pewnie w polowie przyszlego tygodnia.

Edytowane przez daaroo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Co do mapy to nie wiem dlaczego nie wyrysowalo zielonej lini do konca, mimo ze na PB i LPG zbierajac mapy staralem sie jechac tak samo, moze przez nieszczelnosc hm...

 

 

jak ustawisz mnożnik po kalibracji, wtedy w trasę i do czasu aż mapa PB (niebieska) nie będzie łądnie wyrysowana nie przełączasz na LPG, jak już łądnie sie zrobi wtedy na LG i jedziemy dalej, jak się wyrysuje to wtedy zabawa mnożnikiem aby zgać mapy, INSERT dodaje kropki na mnożniku,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a zebrałeś pb a potem LPG mi wimiare rysował czasem przy tych samych obrotach przelączam jedno na drugie

 

robilem dokladnie tak, troche na benzynie, pozniej LPG a jak mial juz mapy jadac ze stala predkoscia w roznych warunkach przelaczalem kilkakrotnie z LPG na PB i odwrotnie.

 

W przyszlym tygodniu dalej bede sie bawil mapkami. Na poprzednich ustawieniach samochod wyszedl 10,5 L, ale szarpalo nim przy okolo 2500obr/min. W tej chwili jest lepiej, nic nie szarpie, plynnie przyspiesza. Wyjezdze butle do konca to zobaczymy. Po pierwszych ustawieniach, ktorych tutaj nie wrzucalem bylem calkiem zadowolony ze spalania bo wyszedl 9,6 L na dyszach 2.0 tylko lapal mula na wyzszych obrotach.

Edytowane przez daaroo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tym przełączaniem to jest taka metoda nr 2 piszą o niej w manualu alegeneralnie chodzi o korekte od razu na lpg ,,, ja troszkę opadłem bo czeka mnie wywalenie lekko tysiaka w furacza ,,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...