Gość Tofu Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 umnie też map na wolnych był na 0,27 i mniej ,,, może różnica w wężyku ja mam 4mm i wydaje mi się że coś z podcisnieniem nie tak pokaż jak na szczelnym mapa wygląda pewnie już się zmieści w ekranie choć na logikę powinno być inaczej choć może reduktor jeszcze pomaga ,,,,,ciekawie to wyglądało przy cut offie ja zjeżdzam zawsze do 1 nki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daaroo Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 (edytowane) umnie też map na wolnych był na 0,27 i mniej ,,, może różnica w wężyku ja mam 4mm i wydaje mi się że coś z podcisnieniem nie tak pokaż jak na szczelnym mapa wygląda pewnie już się zmieści w ekranie choć na logikę powinno być inaczej choć może reduktor jeszcze pomaga ,,,,,ciekawie to wyglądało przy cut offie ja zjeżdzam zawsze do 1 nki teraz spojrzalem na stare mapki i map jest 0.25, 0.26. Co do wezyka na trojniku do mapa to u mnie tez jest 4mm, taki jak do wtryskow dlatego zakladalem opaski bo zbyt luzno wchodzil na trojnik. Co do mapy to nie wiem dlaczego nie wyrysowalo zielonej lini do konca, mimo ze na PB i LPG zbierajac mapy staralem sie jechac tak samo, moze przez nieszczelnosc hm... Kolejne mapki wrzuce pewnie w polowie przyszlego tygodnia. Edytowane 24 Czerwca 2010 przez daaroo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 a zebrałeś pb a potem LPG mi wimiare rysował czasem przy tych samych obrotach przelączam jedno na drugie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Co do mapy to nie wiem dlaczego nie wyrysowalo zielonej lini do konca, mimo ze na PB i LPG zbierajac mapy staralem sie jechac tak samo, moze przez nieszczelnosc hm... jak ustawisz mnożnik po kalibracji, wtedy w trasę i do czasu aż mapa PB (niebieska) nie będzie łądnie wyrysowana nie przełączasz na LPG, jak już łądnie sie zrobi wtedy na LG i jedziemy dalej, jak się wyrysuje to wtedy zabawa mnożnikiem aby zgać mapy, INSERT dodaje kropki na mnożniku, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daaroo Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 (edytowane) a zebrałeś pb a potem LPG mi wimiare rysował czasem przy tych samych obrotach przelączam jedno na drugie robilem dokladnie tak, troche na benzynie, pozniej LPG a jak mial juz mapy jadac ze stala predkoscia w roznych warunkach przelaczalem kilkakrotnie z LPG na PB i odwrotnie. W przyszlym tygodniu dalej bede sie bawil mapkami. Na poprzednich ustawieniach samochod wyszedl 10,5 L, ale szarpalo nim przy okolo 2500obr/min. W tej chwili jest lepiej, nic nie szarpie, plynnie przyspiesza. Wyjezdze butle do konca to zobaczymy. Po pierwszych ustawieniach, ktorych tutaj nie wrzucalem bylem calkiem zadowolony ze spalania bo wyszedl 9,6 L na dyszach 2.0 tylko lapal mula na wyzszych obrotach. Edytowane 24 Czerwca 2010 przez daaroo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 z tym przełączaniem to jest taka metoda nr 2 piszą o niej w manualu alegeneralnie chodzi o korekte od razu na lpg ,,, ja troszkę opadłem bo czeka mnie wywalenie lekko tysiaka w furacza ,,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.