Gość Rastafari29 Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Witajcie. Poszukuję opon M/T 17" lub 16" (o ile mnie ktoś utwierdzi ze da się założyć felgi 16 do auta z ESP) mogą być nalewki do błotnistego terenu.Problem jest taki że nie wiem jaki rozmiar mogę włożyć bez przeróbek tzn liftu i podcinania. Obecnie mam zimówki 265/65/17 i nic nie obciera.M/T-ki mają potężny bieżnik i tym się martwię że kostki bieżnika wyrwą mi zderzak itd. Myślałem o tych oponach (jest nawet Pathfinder na nich ale nie wiem na jakim rozmiarze): http://www.fedima.pl/submenu/29 . Camo napisałeś że weszły 265/65/16 ale do wersji USA,możesz podać dokładne wymiary felg 16" jakie montują w USA może wejdą do wersji EU ? Znalazłem felgi 16 do Navary i Pathfindera,wszystkie dane zgadzają się z instrukcją do mojego auta lecz nadal nie wiem co z tym ESP,offset jest na 30 tak jak w instrukcji. http://moto.allegro.pl/item919613818_felgi_felga_stalowa_nissan_navara_opony.html . Jeżeli jako starzy wyjadacze macie inne sugestie co do opon i felg to chętnie poczytam. Wiem że Pathfinder to SUV nie terenówka,ale sprawdził się turystycznie oczywiście w Czarnogórze (na seryjnych oponach w których powstały wyrwy)i w tym roku zamierzam go sprawdzić w Rumunii i może Albanii.Dlatego potrzebuje dobrych opon,ponieważ technikę naprawy opony z drutami na wierzchu którą widziałem w wulkanizacji w Montenegro to wydaje mi się że niewielu nawet starych wyjadaczy widziało Bardzo proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camo Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Witajcie. Poszukuję opon M/T 17" lub 16" (o ile mnie ktoś utwierdzi ze da się założyć felgi 16 do auta z ESP) mogą być nalewki do błotnistego terenu.Problem jest taki że nie wiem jaki rozmiar mogę włożyć bez przeróbek tzn liftu i podcinania. Obecnie mam zimówki 265/65/17 i nic nie obciera.M/T-ki mają potężny bieżnik i tym się martwię że kostki bieżnika wyrwą mi zderzak itd. Myślałem o tych oponach (jest nawet Pathfinder na nich ale nie wiem na jakim rozmiarze): http://www.fedima.pl/submenu/29 . Camo napisałeś że weszły 265/65/16 ale do wersji USA,możesz podać dokładne wymiary felg 16" jakie montują w USA może wejdą do wersji EU ? Znalazłem felgi 16 do Navary i Pathfindera,wszystkie dane zgadzają się z instrukcją do mojego auta lecz nadal nie wiem co z tym ESP,offset jest na 30 tak jak w instrukcji. http://moto.allegro.pl/item919613818_felgi_felga_stalowa_nissan_navara_opony.html . Jeżeli jako starzy wyjadacze macie inne sugestie co do opon i felg to chętnie poczytam. Wiem że Pathfinder to SUV nie terenówka,ale sprawdził się turystycznie oczywiście w Czarnogórze (na seryjnych oponach w których powstały wyrwy)i w tym roku zamierzam go sprawdzić w Rumunii i może Albanii.Dlatego potrzebuje dobrych opon,ponieważ technikę naprawy opony z drutami na wierzchu którą widziałem w wulkanizacji w Montenegro to wydaje mi się że niewielu nawet starych wyjadaczy widziało Bardzo proszę o pomoc. weszly troche wieksze : 265/75/16 to praktycznie ten sam rozmiar co 265/70/17 tu mozesz porownac wielkosci: http://www.miata.net/garage/tirecalc.html mam przykrecone oryginalne chlapacze i przy skrecaniu kola bardzo sie do nich zblizaja, wieksze opony by juz nie weszly. jak to jest z tym esp i 16-tkami w europejskich wersjach to nie mam pojecia. ja mam faktycznie berdzo malo miejsca nad zaciskami (nawet na tylnich kołach), ale 16 mialem fabrycznie wiec widocznie tak ma byc nie znam dokladnych wymiarow felg. postaram sie sprawdzic czy mam takie dane w instrukcji. widzialem na allegro takie aluminiowe 16tki, mozesz zapytac sprzedawce o wewnetrzna srednice. stalowe 16 raczej maja wiecej luzu. zobacz jake masz kolo zapasowe ja mialem wlasnie taka stalowa 16-tke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 a ja myślałem że to samochód terenowy no bo poco w suwie np sztywno zapinany napęd lub blokada mostu ? pewnie po to żeby było łatwiej podjechać pod krawężnik:devil: opony jeśli masz 17stki wejdą ci 265 70 17 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bigi Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 a ja myślałem że to samochód terenowy no bo poco w suwie np sztywno zapinany napęd lub blokada mostu ? lol - ja tak z ciekawosci, pathfinder ma blokade mostu ? i co znaczy na sztywno zapinany naped ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 Sztywne zapięcie (bez między osiowego mechanizmu różnicowego ) co do blokady to nie jestem pewny bo mam navare Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bigi Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 a navarze chyba nie ma co ? pytam z ciekawosci bo mam terrano i jestem ciekaw jak to wyglada w innych suvo-terenowkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 w navarze to wszystko jest co według ciebie jest terenówką czyżby małe gówno o wadze ok 1 tony taplające się w rzadkim błocie bo lepszy na takie warunki jest poduszkowiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bigi Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 w navarze to wszystko jest ale blokada czy lsd ? z przodu jak rozumiem wahacze ? jesli tak to jest to delikatne jak prasowany ryz nie polecam ulezdzania co według ciebie jest terenówką czyżby małe gówno o wadze ok 1 tony taplające się w rzadkim błocie jak dla mnie musza byc 2 mosty i masa kolo 2 ton reszta jak napisales Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 ja mam blokadę LSD występuje w ubogich wersjach co do mostu to słaba sterowalność na asfalcie ( kolumnowa przekładnia kierownicza ) w terenie podczas szybkiej jazdy kiepska amortyzacja ogółem przeżytek jedyny plus to troszeczkę większy prześwit hummer też niema mostów a jest to samochód terenowy .Nazywać auto terenowe suvem to tak jak by motocykl nazwać skuterem tylko dla tego że ma dwa koła pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bigi Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 wiesz w obecnych czasach okreslenie terenowka bardzo sie rozjechalo, dla mnie terenowka zawsze miala miec stalowe zderzaki, dwa mosty, blokade i jechac. Obecne "terenowki" napchane zawodzaca elektronika, kruchymi zderzakami i z pekajacymi wahaczami nie sa tym co kiedys ja mam terrano i nie traktuje go jako terenowki, wiem co potrafi a czego nie i dlatego biore na to auto duza poprawke jak mam gdzies wjechac. a co do LSD to nie jest blokada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 wyłożę ci to jak krowie na miedzy do navary montowane są dwa rodzaje mostów pierwszy ma mechaniczno elektryczną blokadę załączaną włącznikiem wewnątrz kabiny a drugi zakładany w uboższych wersjach ma lsd więc proponuję trzymać się tematu bo navara czy pathfinder była i będzie autem terenowym mimo plastikowych zderzaków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bigi Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 więc proponuję trzymać się tematu bo navara czy pathfinder była i będzie autem terenowym mimo plastikowych zderzaków jesli urazilem wlasciciela terenowki to przepraszam zawezme sie jednak i powiem ze lsd nie jest blokada (niektore patrole tez mialy lsd) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 ja nie napisałem że mam LSD tylko że mam blokada powinienem postawić kropkę po napisaniu ( ja mam blokadę ) specjalnie dla ciebie abyś mógł zrozumieć tekst LSD to mechanizm o ograniczonym poślizgu I NIE JEST BLOKADĄ WIEM O TYM DOSKONALE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camo Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 ale blokada czy lsd ? z przodu jak rozumiem wahacze ? jesli tak to jest to delikatne jak prasowany ryz nie polecam ulezdzania jak dla mnie musza byc 2 mosty i masa kolo 2 ton reszta jak napisales moim zdaniem pathfinder to samochod terenowy http://www.youtube.com/watch?v=6U9QoUh44vw http://www.youtube.com/watch?v=vqB4RuqKqQg&feature=related jesli dobrze pamietam, przeswit seryjnego pathfindera to 254mm a seryjny patrol ma tylko 210mm ,ale glebokosc brodzenia pathfinder ma juz mniejsza o 10cm(600mm) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shelter_kc Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 (edytowane) ja nie napisałem że mam LSD tylko że mam blokada powinienem postawić kropkę po napisaniu ( ja mam blokadę ) specjalnie dla ciebie abyś mógł zrozumieć tekst LSD to mechanizm o ograniczonym poślizgu I NIE JEST BLOKADĄ WIEM O TYM DOSKONALE Hej, kolega chyba na siłę próbował pochwalić się wiedzą a Ty się denerwujesz. Powinieneś zapytać czymże takim jest to LSD jeśli nie blokadą? Kolega miałby szansę napisać elaborat i poczuć się spełniony. A co do tego co jest terenówką a co nią nie jest, powiem od siebie - konsumenci oczekują więc producenci oferują zabawki takie jak Path. Coraz mniej jest terenów do upalania stąd starania konstruktorów idą w innym kierunku. Nie wyobrażacie sobie chyba, że koncerny samochodowe będą budować auta dla niszy narwańców, którzy orzą koleiny mostami zdejmując przy tym wszystkie fabryczne "przydaśki" z karoserii. Chyba sprzedam K260 Path jest świetnym wozem terenowawym i nikt nie oczekuje, mam nadzieję, że będzie hardmadafaka ofrołderem. Auto naprawdę fajne jeśli wiedzieć jak go traktować. Gwarantuję, że potrafi więcej niż wjazd na miejski krawężnik. Prześmiewcom tego terowawego samochodu współczuję braku zrozumienia dla większości normalnych użytkowników. Sugeruję szersze traktowanie tematu. Pozdrawiam. Edytowane 7 Grudnia 2011 przez shelter_kc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.