Gość maciekmisi Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Witam, Mam Almerę 1.5 z 2000 (hatchback) od niedawna, więc proszę o wyrozumiałość. Przy prędkości 70-80 km/h i powyżej słychać wyraźny gwizd z tyłu samochodu. Trudno to opisać, ale ma się wrażenie, że pochodzi od wiatru. Ma ktoś pomysł co jest przyczyną, albo ktoś też miał taki problem? Może to zbyt duża szpara między zderzakiem, a dolną częścią pokrywy bagażnika i wiatr zaczyna "grać"? U mnie można spokojnie włożyć mały palec. Niby moja almerka była bezwypadkowa... Można jakoś regulować odległość zamkniętej pokrywy bagażnika od reszty samochodu? Z góry dzięki za wskazówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 (edytowane) Witam, Mam Almerę 1.5 z 2000 (hatchback) od niedawna, więc proszę o wyrozumiałość. Przy prędkości 70-80 km/h i powyżej słychać wyraźny gwizd z tyłu samochodu. Trudno to opisać, ale ma się wrażenie, że pochodzi od wiatru. Ma ktoś pomysł co jest przyczyną, albo ktoś też miał taki problem? Może to zbyt duża szpara między zderzakiem, a dolną częścią pokrywy bagażnika i wiatr zaczyna "grać"? U mnie można spokojnie włożyć mały palec. Niby moja almerka była bezwypadkowa... Można jakoś regulować odległość zamkniętej pokrywy bagażnika od reszty samochodu? Z góry dzięki za wskazówki. a łożyska kół to nie są czasami??na lewar ,zakręcić mocno i posłuchać. Edytowane 11 Lutego 2010 przez manix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Zderzak ma swoje zaczepy, po otworzeniu klapy na jego wierzchu są dwie plastikowe spinki, od spodu są zdaje się trzy, dodatkowo przykręcony jest przy każdym z błotników. Podejrzewam, że nie masz spinek i opuścił się cały na zaczepach, które można podgiąć do góry, po jego całkowitym zdjęciu. Mimo wszystko, zapewniam Cie, że świst nie pochodzi z tej, ani innej części karoserii. Podjedź do serwisu, na lewarze sorry, ale kołem nie zakręcisz tak, żeby wyeliminować łożysko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik14 Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Jak nie zakrecisz?Odrazu slychac nawet jak lozysko w trakcie jazdy cicho wyje wiec po co mechaniorom za to samo kase dawac chyba ze ktos jest gluchy to juz niestety musi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciekmisi Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 (edytowane) Witam ponownie. Pozwolę sobie odświeżyć temat. Gwizd nie ustał, planuję zmianę jednego z tylnych łożysk, tego bardziej zużytego. I tutaj mam do Was pytanie. Potrzebuję łożyska z piastą na lewy tył do Nissana Almera Hatchback z 2000, auto z ABSem. Z tego co się zorientowałem, to są dwie wersje łożysk: do aut złożonych w Japonii i do tych złożonych w Anglii. Różnica w cenie kolosalna: do Japońca 200zł, a do Anglika 400zł. Jak poznać która wersja pasuje do mojego auta (gdzie ono zostało zmontowane). No i czym te łożyska się różnią? Zgaduję, że nie można ich stosować zamiennie... Na swojej piaście naliczyłem 42 zęby od ABS, a długość przekątnej kwadratu ze śrub to jakieś 114-115 mm. Zdjęcia w załączniku. Edytowane 7 Kwietnia 2010 przez maciekmisi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrAli Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Jak VIN zaczyna się od SJN... to ma angielski paszporcik Można sprawdzić wpisując VIN na stronie: http://japancars.ru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 koledzy,N16 jest tylko u Angoli składany,raczej nie ma wersji Japońskiej.Tylko wczesne wersje miały silniki Nissana, a potem Renault. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pumba Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Tylko wczesne wersje miały silniki Nissana, a potem Renault. Naprawdę ? To które konkretnie wersje ? I o jakich silnikach mówimy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciekmisi Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Czy to znaczy, ze wersja lozyska zalezy od silnika? Nr Vin zaczyna mi sie od SJN, ale silnik mam chyba japonski nissana. Jest jakas roznica miedzy tymi lozyskami? W polowie sklepow nie maja pojecia, w drugiej polowie znajduja odpowiednia czesc, ale 2x drozsza Na starym lozysku jest jakis numer, ktory moglbym odczytac (bez zdejmowania hamulca)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość klawinski Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 koledzy,N16 jest tylko u Angoli składany,raczej nie ma wersji Japońskiej.Tylko wczesne wersje miały silniki Nissana, a potem Renault. Zgadzam sie z tym, ze w europie sprzedawano tylko Almerki z Anglii bo przeciez po to zaczeto produkcje w europie zeby ominac clo. Ale kompletnie nie wiem o czym mowisz z tymi silnikami. To ze na rynku Polskim sprzedawali jedynie diesla z reni o niczym nie swiadczy bo ja mam 2005 rok z 2.2 Nissanowskim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.