Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

swiatla cofania


Gość wojtaszek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość wojtaszek

Problemów brak (jest pod gumowym mieszkiem). U mnie wystarczyło podgiąć jeden styk, bo był luźny.

ok ale czy olej z srzyni biegow nie zacznie wyciekac po odkreceniu tej gumowej klapki

Edytowane przez wojtaszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten czujnik nie znajduje się przy skrzyni. Jest pod gumowym mieszkiem, który osłania dźwignię zmiany biegów. Jak zdejmiesz gumę (z tego co pamiętam była na zatrzaski), to nie będzie tam skrzyni. Oczom Twym ukaże się dźwignia zmiany biegów przechodząca w wybierak (czy jak to nazwać poprawnie? :whistle:). Na samym wierzchu będziesz miał czujnik, który będzie miał czerwony "guzik", wciskany przez dźwignię w pozycji wstecznego.

Edytowane przez debeo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten czujnik nie znajduje się przy skrzyni. Jest pod gumowym mieszkiem, który osłania dźwignię zmiany biegów. Jak zdejmiesz gumę (z tego co pamiętam była na zatrzaski), to nie będzie tam skrzyni. Oczom Twym ukaże się dźwignia zmiany biegów przechodząca w wybierak (czy jak to nazwać poprawnie? :whistle:). Na samym wierzchu będziesz miał czujnik, który będzie miał czerwony "guzik", wciskany przez dźwignię w pozycji wstecznego.

 

Oj ! Chyba kolega źle zrozumiał ! Czujnik jest w skrzyni biegów , i niestety trzeba zlać olej . Czujnik wymieniałem ( to znaczy mechanik ) w tamtym roku , kupowałem nowy ( cholernie drogi ) w ASO . Przy wymianie należy zwrócić uwagę na prawidłowy montaż . Są tam takie blaszki które mogą się zagiąć , i styku nie będzie . U mnie było poprawiane 2 razy .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość wojtaszek

Oj ! Chyba kolega źle zrozumiał ! Czujnik jest w skrzyni biegów , i niestety trzeba zlać olej . Czujnik wymieniałem ( to znaczy mechanik ) w tamtym roku , kupowałem nowy ( cholernie drogi ) w ASO . Przy wymianie należy zwrócić uwagę na prawidłowy montaż . Są tam takie blaszki które mogą się zagiąć , i styku nie będzie . U mnie było poprawiane 2 razy .

witam zgadzam sie z kolega czujnik cofania w mikrze k 11 jest w dolnej czsci skrzyni biegow ale mam pytanie czy po odkreceniu klapki z przewodami zaraz wycieka olej czy dopiero po wykreceniu pozostalego elementu pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg książki coś jest w skrzyni, sam go szukałem gdy nie działały światła cofania. Coś mnie jednak podkusiło i zajrzałem pod mieszek. Tam właśnie był przełącznik wciskany przez dźwignię w pozycji wstecznego. Czerwony element po wciśnięciu zapala światła. U mnie problemem była niestykająca blaszka przewodu przy nim.

 

Wierzę, że w skrzyni jest (potwierdzały to schematy, które oglądałem), ale może niech Cie podkusi jak mnie i tam zajrzysz? Jakby co łatwiej Ci będzie albo ja się przekonam, że odkryłem ciekawą rzeźbę poprzedniego właściciela :devil:

 

Jeśli chcesz ruszać ten w skrzyni, licz się z lecącym olejem.

Edytowane przez debeo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam zgadzam sie z kolega czujnik cofania w mikrze k 11 jest w dolnej czsci skrzyni biegow ale mam pytanie czy po odkreceniu klapki z przewodami zaraz wycieka olej czy dopiero po wykreceniu pozostalego elementu pozdrawiam

 

Na 100% nie jestem pewny ( robił to mechanik , nie ja ) , ale wydaje mi , że olej poleci dopiero po wykręceniu pozostałego elementu . Olej uzupełniamy przez pancerz linki prędkościomierza , od góry .

 

A kolega "debeo" ma jednak chyba rzeźbę ,( całkiem fajną zresztą ).

Edytowane przez zgred
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten czujnik nie znajduje się przy skrzyni. Jest pod gumowym mieszkiem, który osłania dźwignię zmiany biegów. Jak zdejmiesz gumę (z tego co pamiętam była na zatrzaski), to nie będzie tam skrzyni. Oczom Twym ukaże się dźwignia zmiany biegów przechodząca w wybierak (czy jak to nazwać poprawnie? :whistle:). Na samym wierzchu będziesz miał czujnik, który będzie miał czerwony "guzik", wciskany przez dźwignię w pozycji wstecznego.

debeo,po prostu odkryłeś patent poprzedniego właściciela :dribble: ,ale może on być niezłą alternatywą na psujące się czujniki wstecznego.Powinieneś zrobić fotkę tego ustrojstwa i zapodać może ktoś wykorzysta sobie taki patent u siebie,zamiast męczyć się z tym czujnikiem w skrzyni :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Dziękuje za zdjęcia. Postanowiłem naprawić to w swoim aucie stosując podobny patent. Zakupiłem przełącznik krańcowy, teraz pozostało doprowadzenie przewodów do żarówki, podłączenie + z radia a - to już tam nie problem. Jeśli patent zadziała (wydaje mi się że dobrze to sobie wykombinowałem) postaram się podzielić zdjęciami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...