Gość wojtaszek Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 Witam czy ktos wymienial czujnik swiatel cofania w mikra k11 i jakie wystepuja problemy dzieki za informacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość debeo Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 (edytowane) Problemów brak (jest pod gumowym mieszkiem). U mnie wystarczyło podgiąć jeden styk, bo był luźny. Edytowane 13 Lutego 2010 przez debeo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojtaszek Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 (edytowane) Problemów brak (jest pod gumowym mieszkiem). U mnie wystarczyło podgiąć jeden styk, bo był luźny. ok ale czy olej z srzyni biegow nie zacznie wyciekac po odkreceniu tej gumowej klapki Edytowane 17 Lutego 2010 przez wojtaszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość debeo Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 (edytowane) Ten czujnik nie znajduje się przy skrzyni. Jest pod gumowym mieszkiem, który osłania dźwignię zmiany biegów. Jak zdejmiesz gumę (z tego co pamiętam była na zatrzaski), to nie będzie tam skrzyni. Oczom Twym ukaże się dźwignia zmiany biegów przechodząca w wybierak (czy jak to nazwać poprawnie? ). Na samym wierzchu będziesz miał czujnik, który będzie miał czerwony "guzik", wciskany przez dźwignię w pozycji wstecznego. Edytowane 17 Lutego 2010 przez debeo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zgred Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Ten czujnik nie znajduje się przy skrzyni. Jest pod gumowym mieszkiem, który osłania dźwignię zmiany biegów. Jak zdejmiesz gumę (z tego co pamiętam była na zatrzaski), to nie będzie tam skrzyni. Oczom Twym ukaże się dźwignia zmiany biegów przechodząca w wybierak (czy jak to nazwać poprawnie? ). Na samym wierzchu będziesz miał czujnik, który będzie miał czerwony "guzik", wciskany przez dźwignię w pozycji wstecznego. Oj ! Chyba kolega źle zrozumiał ! Czujnik jest w skrzyni biegów , i niestety trzeba zlać olej . Czujnik wymieniałem ( to znaczy mechanik ) w tamtym roku , kupowałem nowy ( cholernie drogi ) w ASO . Przy wymianie należy zwrócić uwagę na prawidłowy montaż . Są tam takie blaszki które mogą się zagiąć , i styku nie będzie . U mnie było poprawiane 2 razy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojtaszek Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Oj ! Chyba kolega źle zrozumiał ! Czujnik jest w skrzyni biegów , i niestety trzeba zlać olej . Czujnik wymieniałem ( to znaczy mechanik ) w tamtym roku , kupowałem nowy ( cholernie drogi ) w ASO . Przy wymianie należy zwrócić uwagę na prawidłowy montaż . Są tam takie blaszki które mogą się zagiąć , i styku nie będzie . U mnie było poprawiane 2 razy . witam zgadzam sie z kolega czujnik cofania w mikrze k 11 jest w dolnej czsci skrzyni biegow ale mam pytanie czy po odkreceniu klapki z przewodami zaraz wycieka olej czy dopiero po wykreceniu pozostalego elementu pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość debeo Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 (edytowane) Wg książki coś jest w skrzyni, sam go szukałem gdy nie działały światła cofania. Coś mnie jednak podkusiło i zajrzałem pod mieszek. Tam właśnie był przełącznik wciskany przez dźwignię w pozycji wstecznego. Czerwony element po wciśnięciu zapala światła. U mnie problemem była niestykająca blaszka przewodu przy nim. Wierzę, że w skrzyni jest (potwierdzały to schematy, które oglądałem), ale może niech Cie podkusi jak mnie i tam zajrzysz? Jakby co łatwiej Ci będzie albo ja się przekonam, że odkryłem ciekawą rzeźbę poprzedniego właściciela Jeśli chcesz ruszać ten w skrzyni, licz się z lecącym olejem. Edytowane 18 Lutego 2010 przez debeo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zgred Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 (edytowane) witam zgadzam sie z kolega czujnik cofania w mikrze k 11 jest w dolnej czsci skrzyni biegow ale mam pytanie czy po odkreceniu klapki z przewodami zaraz wycieka olej czy dopiero po wykreceniu pozostalego elementu pozdrawiam Na 100% nie jestem pewny ( robił to mechanik , nie ja ) , ale wydaje mi , że olej poleci dopiero po wykręceniu pozostałego elementu . Olej uzupełniamy przez pancerz linki prędkościomierza , od góry . A kolega "debeo" ma jednak chyba rzeźbę ,( całkiem fajną zresztą ). Edytowane 19 Lutego 2010 przez zgred Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 19 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2010 Ten czujnik nie znajduje się przy skrzyni. Jest pod gumowym mieszkiem, który osłania dźwignię zmiany biegów. Jak zdejmiesz gumę (z tego co pamiętam była na zatrzaski), to nie będzie tam skrzyni. Oczom Twym ukaże się dźwignia zmiany biegów przechodząca w wybierak (czy jak to nazwać poprawnie? ). Na samym wierzchu będziesz miał czujnik, który będzie miał czerwony "guzik", wciskany przez dźwignię w pozycji wstecznego. debeo,po prostu odkryłeś patent poprzedniego właściciela ,ale może on być niezłą alternatywą na psujące się czujniki wstecznego.Powinieneś zrobić fotkę tego ustrojstwa i zapodać może ktoś wykorzysta sobie taki patent u siebie,zamiast męczyć się z tym czujnikiem w skrzyni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość debeo Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Za prośbą jednego z użytkowników w końcu się zabrałem i zrobiłem zdjęcia patentu. Dokąd idą kable nie mam pojęcia, stawiam że wprost do obwodu światła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość QXs Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Hehe niezły patent. Polacy jednak potrafią wszystko ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Felson Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Tego typu patent bywa(ł) standardowo stosowany przez innych producentów aut. Proste i efektywne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pan_k Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Dziękuje za zdjęcia. Postanowiłem naprawić to w swoim aucie stosując podobny patent. Zakupiłem przełącznik krańcowy, teraz pozostało doprowadzenie przewodów do żarówki, podłączenie + z radia a - to już tam nie problem. Jeśli patent zadziała (wydaje mi się że dobrze to sobie wykombinowałem) postaram się podzielić zdjęciami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.