kgeorge Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 Co to może być. Wyraźnie dochodzi do moich uszu turkot z prawego koła, lub z prawej półoski. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MarioemP10 Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 Napisz coś więcej kolego bo turkot to nie wiele! Może przegub? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sznurek Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 A może wahacz górny stuka ? Napisz coś więcej bo każdy może zgadywać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaras31 Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 To moze ja napisze co sie u mnie dzieje.Słychac w prawym kole dzwiek podobny do tego gdy bije opona.Uprzedze pytania-opony sa ok.Słychac ten dzwiek w czasie jazdy,ale w momencie gdy wcisne sprzegło lub włacze luz w czasie jazdy,dzwiek ustaje.Mozliwe zeby był to przegub??Jakis czas temu zauwazylem ze padły mi gumy na przegubach,oczywiscie je wymieniłem tylko ze moze dostały wtedy po tyłku??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaras31 Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 To moze ja napisze co sie u mnie dzieje.Słychac w prawym kole dzwiek podobny do tego gdy bije opona.Uprzedze pytania-opony sa ok.Słychac ten dzwiek w czasie jazdy,ale w momencie gdy wcisne sprzegło lub włacze luz w czasie jazdy,dzwiek ustaje.Mozliwe zeby był to przegub??Jakis czas temu zauwazylem ze padły mi gumy na przegubach,oczywiscie je wymieniłem tylko ze moze dostały wtedy po tyłku??? To moze ja napisze co sie u mnie dzieje.Słychac w prawym kole dzwiek podobny do tego gdy bije opona.Uprzedze pytania-opony sa ok.Słychac ten dzwiek w czasie jazdy,ale w momencie gdy wcisne sprzegło lub włacze luz w czasie jazdy,dzwiek ustaje.Mozliwe zeby był to przegub??Jakis czas temu zauwazylem ze padły mi gumy na przegubach,oczywiscie je wymieniłem tylko ze moze dostały wtedy po tyłku??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dani Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 To moze ja napisze co sie u mnie dzieje.Słychac w prawym kole dzwiek podobny do tego gdy bije opona.Uprzedze pytania-opony sa ok.Słychac ten dzwiek w czasie jazdy,ale w momencie gdy wcisne sprzegło lub włacze luz w czasie jazdy,dzwiek ustaje.Mozliwe zeby był to przegub??Jakis czas temu zauwazylem ze padły mi gumy na przegubach,oczywiscie je wymieniłem tylko ze moze dostały wtedy po tyłku??? Cześć Mialem kiedyś w jakimś z samochodów chyba identyczne objawy,pisze chyba bo każdy inaczej to opisuje. Jechałem i coś stukało a jak wcislem sprzęgło wszystko ok.W moim przypadku winna temu była poduszka silnika wiec może warto je sprawdzić. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MarioemP10 Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 (edytowane) Jak ci stuka tylko na biegu to jak kolega napisał może to być poduszka,w takiej sytuacji trzeba wszystko sprawdzić czy gdzieś luzu za dużego nie ma.Pozdro. Edytowane 17 Lutego 2010 przez Mari Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaras31 Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 po wizycie u mechanika jestem załamany.Stwierdził ze to przegub-zapłaciłem 300zl.Jazda próbna i znowu to samo-te same stuki.Ale to nie wszystko.Kazałem mu sprawdzic zbyt wysokie obroty biegu jałowego-cos pokombinował i na to chwile obroty spadaja na 1,5 tys a po chwili do 1000 i tak sie utrzymują.Jakby tego malo to pod warsztatem chyba wycofywał autem i wjechał w kupe sniegu-wystawił tylni zderzak a na lewym tylnym blotniku pojawiły sie rysy ktorych rano jeszcze nie było.poprostu powiesic takich pseudo mechanikow.Az starch jutro do niego jechac na poprawki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sznurek Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 te obroty to na rozgrzanym silniku ? a co tam kombinował z tym.. ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MarioemP10 Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 No właśnie jak kolega napisał bo jak na zimnym to normalne że na początku większe bo ssanie.U mnie spadają tak miedzy 800 a 900. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaras31 Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Obroty na ciepłym silniku sa takie,mowił ze rozebrał silniczek krokowy i przepustnice ale w/g tego niby fachowca wszystko było ok.jade zaraz na warsztat i trzeba bedzie nim(pseudomechanikiem) potrzasnac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sznurek Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Obroty na ciepłym silniku sa takie,mowił ze rozebrał silniczek krokowy i przepustnice ale w/g tego niby fachowca wszystko było ok.jade zaraz na warsztat i trzeba bedzie nim(pseudomechanikiem) potrzasnac Będziesz musiał na nowo pewnie zaprogramować komputer , silniczek krokowy w tym modelu nie ma regulacji na śrubce , komputer sam sobie ustawia obroty , nie wiem jak z przepustnicą czy oby nie ruszał czujnika TPS a jak ruszył czy ustawił tak jak powinien być.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaras31 Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Przepustnice tez czyscil wiec cos spaprał.Byłem na poprawce ale nic nie pomogło,obroty wariuja.W czasie jazdy gdy wrzuce luz utzymuja sie na poziomie 1,5tys,po zatrzymaniu spadaja na 1 tys.to troche za duzo.A jak zaprogramowac komputer bo jestem laikiem i nie wiem z czym to sie je Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sznurek Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 czy odkręcali czujnik TPS ? ten przy przepustnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.